ziet er echt heel goed uit!! dat stukje vrije val ziet er uit als gameplay ik hoop dat ze de force powers niet te overdreven maken, het spel opzich is al redelijk far-fetched als je kijkt naar wat de jedi's uit de films konden. maare, kope die shit!
Vandaag deel 1 uitgespeeld, ben benieuwd hoe de brug naar dit vervolg wordt geslagen. Wat ziet Starkiller er raar uit trouwens, in deze trailer. Hij lijkt veel langer en z'n gezicht vind ik een beetje raar. Op zich vind ik het wel jammer dat Starkiller ook naar Dagobah gaat, in elk Star Wars spel dat er is worden locaties aangedaan die eigenlijk uniek zouden moeten blijven aan het verhaal van Luke, aangezien hij het universum redt... maar goed. En ik hoop dat je zelf kan kiezen of je één of twee lightsabers gebruikt.
Ik ben gisteren is begonnen met deel 1 heb hem al meer dan 6 maanden in de kast liggen. vind er tot nu toe nog niet zo heel veel aan maar goed zover ben ik ook nog niet mschien moet het nog komen. tot nu toe zou ik zeggen 7 en dat is meer dat het niet altijd duidelijk is wat je moet doen.
Ik ben ook benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken zonder de ouwe films enigszins dwars te zitten. Bedoel met een bepaalde uitbreiding vecht je tegen Luke?! En dat komt gewoon niet voor in de ouwe films! Dus ik denk zelf dat je de game moet spelen zonder echter veel kennis van de serie. Want anders zet je toch nog wel een paar vraag tekens bij sommige stukken en hoe ze het nu willen aanpakken zonder ook maar enige invloed op wat er gebeurde in de films, wat mij bijna onmogelijk lijkt. Desalniettemin vond ik deel 1 een erg vermakelijke game en kijk ik met smart uit naar deel 2. Ik hoop alleen dat ze de powers nu wat grootschalige maken en machtiger laten lijken.
De uitbreidingen voor deel 1 gingen verder en gebruikte het "niet-officiële" The Force Unleashed einde. Het ECHTE einde is het moment waarop Starkiller zichzelf opoffert.
Krijgt een 8 / uitstekend van me. Er zijn wat minpuntjes, zoals kleine bugs in de gameplay. Daarnaast is het spel wat kort. Maar het verhaal is geniaal, geweldig verteld en de cutscenes zijn echt prachtig. Als je alle cutscenes na elkaar afspeelt vanuit het Extras menu heb je bijna een film. Super.
gisteren deze gekocht in deze strip in rotterdam krijg je het verhaal van de game te zien in de ogen van bobba fett http://www.amazon.co.uk/Star-Wars-F...=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1286215793&sr=8-1
Demo komt 12 oktober! http://starwars.com/games/videogames/tfu2_demo/index.html Yeah! Eindelijk eens kijken wat deze game allemaal gaat brengen. Heb TFU2 al op de pre-order staan bij BOL.COM, dus ... kan niet meer stuk!
Komt al eind oktober uit, nog geen reet van gezien. Koop hem zoiezo wel, vond deel 1 echt goed, wel verkocht maar goed. Damn, samen met Fable 3 komt ie uit. Die heeft toch echt wel de voorhand.
Die is echt wel fucking nice hé! Maar inderdaad, wat Ram Kota zegt klopt. Het is ONMOGELIJK om een Jedi te klonen. Ben benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken! Laat de DEMO en de game maar komen!
Wat een trailer! De muziek is ook zo fantastisch, dat fragment dat op 20 seconden begint. Geniaal. Wat het klonen van een Jedi betreft. Het is wel degelijk mogelijk. In The Old Republic hebben de Sith het gedaan, en in het boek Imperial Commando (of Republic Commando 5) is er een Kiminoan Jedi die al duizenden jaren leeft. En dat komt niet door haar krachten als Jedi, maar door genetische manipulatie van de Kaminoans. Ben benieuwd hoe dit zich ontvouwt!