1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar moest ik ook aandenken. Al die elektronische circuits moeten verneukt zijn. Tenzij Vader de aanval zag aankomen en zich met de Force kon verdedigen, maar dat maak ik niet echt op uit het filmpje eigenlijk. Ach, jammer. Rest blijft super.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd van Star Wars en daarom keek ik best uit naar dit spel. Maar na de demo te hebben gespeeld laat ik hem liggen. Haal die Star Wars licentie weg, dan houd je een matig spel over. Niet iets dat boven een 7 uitstijgt. Op de cutscenes na vind ik het sfeerloos en bovendien stroef spelen. Je kan zonder nadenken op de knoppen drukken, en Push is wel erg sterk. Waarom vechten met X, met push zijn ze in 1 keer weg (op medium dan). Ik heb deel 1 ook voor een gedeelte gespeeld en volgens mij is het redelijk identiek. Vind je die goed, dan zal je deel 2 ook wel goed vinden. Het spelen met je Force krachten werkt niet beter. Je hebt nu 2 lightsabers, dat is volgens mij het belangrijkste nieuwigheidje.

Ik probeer het maar een beetje objectief te bekijken, maar ik zie geen stap voorwaarts ten opzichte van deel 1. En deel 1 heeft ook niet de beste recensies gekregen. Ik zou zo weer de 6 films gaan kijken, maar deze demo heeft me verre van overtuigd.

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit maar heb deel 1 nog niet eens uitgespeeld dus ga deze niet halen..

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exact, ik moet de eerste ook nog helemaal uitspelen eerst. Maar wel een hele toffe demo, lekker snelle gameplay en hij heeft echt hele brute moves. Maar het killen van die sub-bosses met QTE's....pffff....ik weet dat de vorige het ook had maar die fucking QTE's beginnen mij echt de keel uit te hangen. Ik zal de game uiteindelijk wel toevoegen aan mijn collectie,maar daar is geen enkele haast bij.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow. Wat een fucking vette demo zeg!!;o
    Kan niet wachten op de full.Klopt de release date v/d startpost nog? 22 oktober

6. h4nshotfirst

h4nshotfirst Straight Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vind dat deel 1 wat gameplay betreft enorm suckt, damn. Het voelde allemaal zo rommelig aan, alsof je maar iets aan het doen was.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    + dat toch ook, dit spel kan je gewoon niet serieus nemen.
    Maar who the F cares, iedereen whoopen met ubermasterlijke forcepowers, bring it on. :+
    edit: geen gold acc meer..fok dit.
    Ik bekijk Vader verder nu elke keer met zijn geschiedenis erachter. Anakin, de zo koppige gozer. En nu is ie opeens een dikke master met z'n Starkiller. :+

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Deel 1 was voor mij echt een 9.5/10, echt het enigste spel wat ik zou kopen voor de single player. _O_

Nu maar even de demo spelen. :cool:

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Damn, serieus zo hoog? Wow. Tja zo zie je hoe meningen echt kunnen verschillen, ik vond de game eerlijk gezegd vrij gauw heel erg herhaaldelijk worden en ben er nog lang niet doorheen.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom een stap voorwaarts? Niet elke franchise kan dat. Vooral Star Wars niet. Je hebt een bepaald aantal regels waar je je aan hoort te houden. Ik speel voor het "nieuwe" verhaal, niet vanwege de verbeterde gameplay of wat dan ook. Ik kan mezelf alleen niet echt vinden in het "sfeerloze" en "stroeve" gedeelte? Vond hem bijzonder soepel lopen voor een demo en het begin op Kamino is gewoon uber.

Het is en blijft een HACK-AND-SLASH game. Vond X-MEN Origins : Wolverine ook tof. Lekker mensen in mootjes hakken. Met Star Wars is dat idem ditto. Als je FIFA11 / PES2011 of COD / MOH beu bent doe je deze game erin en vier je je agressie lekker bot op Stormtroopers.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is de Force wat minder 'unleashed' als in het eerste deel? Ik vind push en lightning op de één of andere manier wat minder krachtig aanvoelen als in het eerste deel.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lightning en Push is niet gemaxed. Daar kan het ook aan liggen :)

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan weer goed om te weten. Het leuke aan deel één was toch wel het huishouden met lightning en push.

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Push viel inderdaad behoorlijk wat zwakker aan en dan voornamelijk de charged versie, maar als je op (back) klikt dan kun je zien wat er wel en niet gemaxed is en push is daar toch wel degelijk op max. niveau.

Natuurlijk is het ook een demo en zijn de force powers waarschijnlijk wel nog sterker in de full game.

29 Oktober! \o/

Trouwens, doe eens een grapple move op een stormtrooper wanneer je force fury hebt!

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    Vond de camera wat afwijken van deel 1 maar toch wel erg vermakelijk en een stap vooruit in de graphics. Mind trick is leuk om te doen. Ja ik wil deze heben

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze zouden een speelfilm van die tussenfilmpjes moeten maken. 2,5 uur aan Star Wars, maar bitte niet Lucas als regisseur.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het nog de moeite om deel 1 uit te spelen voordat je aan 2 begint? Ben ooit begonnen maar na het 2e level afgehaakt :eek:

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In ieder geval wel tof dat je dit keer echt het idee hebt dat je met een lightsaber bezig bent inplaats van een simpele stok. Nu zie je ook echt stukken lichaam eraf vallen inplaats van niks zoals in deel 1.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    QFT!

Ook de animaties als je eenmaal een arm / hoofd / been eraf hebt ... gesab... gesabered? Die zijn erg leuk, je ziet de NPC's ook kijken van : "WHAT THE ... !"

Ben helemaal Star Wars freak, dus deze komt er zowiezo. Vind hem echt cool, de cutscenes die nu CGI zijn zijn ook echt gaaf.

Bovenstaande TV Spots kunnen toch gewoon niet beter?

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zowieso vind ik de combat (mede door de dual lightsabers) een stuk vloeiender :)
    Ook heb ik het idee dat er best wel veel van de omgeving kapot kan :)

Ik ben echt een hack 'n slash fanaat, dus ik vind het hoe dan ook geweldig!
    Alleen hopen dat ie wat langer is dan TFU 1 :)

Deel Deze Pagina