Star wars the force unleashed, add on.

Discussie in 'Algemeen' gestart door boon, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boon

    boon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars: TFU krijgt downloadbare content?
    Gerucht | 5 augustus 2008 - Website Slashgamer heeft van haar bron vernomen dat Star Wars: The Force Unleashed in de toekomst wordt voorzien van downloadbare content. De bron werd onlangs uitgenodigd om een kijkje te nemen in de Foley ruimte bij LucasArt's game divisie. In deze ruimte wordt muziek opgenomen voor films en games. Twee werknemers lieten toen weten dat ze aan nieuwe content voor de The Force Unleashed werken. Helaas konden ze echter niet in detail treden.

    Het is overigens niet voor het eerst dat er gesproken wordt over downloadbare content voor de game. Eerder al ging het gerucht dat LucasArts zou werken aan een patch die begin 2009 multiplayer toevoegt aan zowel de PS3 als 360 versie. Met een totaal van maarliefst 45 bekend personages zou men kunnen spelen in modes als de General Grievous' Collect Saber Mode en de Temple mode, waarbij je de Jedi Temple kunt aanvallen of verdedigen.
     
  2. boon

    boon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie snel komt want het lijkt mij wel vet om "the Force" op mekaar lostelaten.
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij 2e keer dat je dit doet.
    En je reageert er ook zelf nog op als eerst.
    FAIL!

    /Mod Post dan niet. Je kunt hem ook behulpzaam erop wijzen. - the Matrix
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    3e keer zelfs. [​IMG]
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Boon, ik heb je de vorige keer toch gezegd dat ik je nieuwspost al naar het Star Wars the Force Unleashed topic heb gekopieerd? Je post staat daar al goed, dus dit topic is dubbelop. Ik ga hem toch weer sluiten. :)

    Kijk, hier staat hij al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina