1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zowiezo dat je je character helemaal kan customizen, qua kleren en lightsaber hilts/diamonds.
     
  2. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze morgen even die 2 nieuwe filmpjes op marketplace gedownload. Ziet er echt veelbelovend uit. Enkel alleen al voor het verhaal ga ik deze game aanschaffen. Die muziek klinkt net zo eppisch zoals in de films. Enkel hoop ik toch ook wel op een coolere outfitt...
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toch een multiplayer voor The Force Unleashed?

    Gerucht | 24 mei 2008 - Recent liet LucasArts weten dat zowel de PS3 als de Xbox 360 versie van Star Wars: The Force Unleashed geen multiplayer ondersteunen, terwijl dit wel het geval is bij de PSP, DS en Wii versies. Het gerucht gaat nu dat dit niet helemaal waar is, want volgens meerdere bronnen die dicht bij The Force Unleashed staan komt er wel degelijk een multiplayer voor beide versies.

    Zowel Sony als Microsoft zouden werken aan een nieuwe patch die gepland staat voor begin volgend jaar. Deze patch zou niks minder zijn dan de multiplayer voor The Force Unleashed. Momenteel zou de multiplayer ondersteuning bieden voor een groot aantal maps en vier spelers, maar dat kan worden uitgebreid met online play. Aanwezige modes zijn onder andere General Grievous' Collect Saber Mode, en de Temple mode waarbij je de Jedi Temple kunt aanvallen of verdedigen.

    Een totaal van 45 bekende personages zal speelbaar zijn, waaronder Quinlan Vos, Mara Jade, Assaj Ventress, Jedi Leia, A'Sharad Hett, Qui-Gon Jin, Cin Drallig, Darth Desolous, Darth Maul, Count Dooku, Jedi Brute, Anakin Skywalker, Yoda, Mace Windu, Ben Kenobi, Luke Skywalker, Darth Vader en Paplatine.

    LucasArts had geen boodschap aan het gerucht, en liet opnieuw weten dat voor beide versies geen multiplayer staat gepland. Wel liet een woordvoerder weten dat dit niet zozeer ligt aan het feit dat de andere versies een multiplayer hebben, hetgeen dat door de pers verkeerd werd geïnterpeerd. De verschillende versies worden door verschillende ontwikkelaars gemaakt, en zij maken ieder hun eigen onafhankelijke beslissingen, aldus de woordvoerder.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Net de filmpjes op Marketplace gekeken, wat een game wordt dit _O_
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je ook op die Site kijkt op welke consoles hij verkrijgbaar is, staat er ook : Xbox360 live
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zo bruut zijn, vooral omdat je dan ook met characters kan spelen uit de Expanded Universe. Zo hoop ik dat je met Darth Nihlus kan spelen (van KotoR), maar ook met Darth Krayt, die heel na de BBY plaatsvindt.
     
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @drolletje14
    dat er Xbox Live bij staat zegt nog niks, behalve dat er online support is. Dit kan een MP zijn, maar ook gewone DLC of leaderbords.

    kijk maar bij Eternal Sonata, daar staat Xbox Live op, terwijl de game helemaal geen MP heeft
     
  8. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Multiplayer achievements :'-( Dus waarschijnlijk geen multiplayer. Dat is echt jammer.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben blij dat er geen multiplayer achievements zijn want die zijn altijd zo vervelend.

    Maar er zijn nog een boel secret achievements dus je weet maar nooit.
     
  11. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat er geen multiplayer achievements inzitten, dan krijg je altijd van die mensen die wat liggen k-tten omdat ze alleen de achievements willen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als niet Star Wars fan/liefhebber heb ik toch best wel zin in deze game.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt cool uit! Begin toch wel zin te krijgen in deze game!
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Wow, ziet er geweldig uit, deze game ga ik halen :eek:.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ziet er goed uit, en heb er ongelofelijk veel zin in. Goed dat je hem bij Gamehubs kan kopen, scheelt toch wel weer wat. :D
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    vet, ga ik halen
     
  17. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    deze komt zeker in de collectie.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb vandaag bij de free-gaming event een stuk kunnen spelen en ik ben echt verkocht. Wat ziet en speelt de game echt fantastich!!!. Helemaal geen enkele framedrops gezien en de gameplay is echt geweldig maar niet te spreken over de omgeving:D:D:D
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aangevinkt op het lijstje.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor!

    Heb je ook nog een zo'n Stormtrooper poppetje gehad? De eerste 1.000 mensen kregen er een namelijk! Ik wil hem ook, alleen ik kon niet...
     

Deel Deze Pagina