Ja inderdaad. Heb ik op de PC nog een tijdje gespeeld, ze deden ook met clans etc. En je had natuurlijk maps en nieuwe models die je kon downloaden maar dat zit er dan denk ik niet in op de Xbox.
Zie het niet snel gebeuren dat multiplayer nog later in een patch wordt toegevoegd. Zullen ze dan eerder bewaren voor een evt. deel 2.
Oh ja, ik zeg ook niet dat hij niet ontzettend gaaf wordt. Voor mij persoonlijk is de SP het belangrijkst, en als een game een goed verhaal en goede gameplay heeft dan is het voor mij genoeg. Maar voor vele andere zal het denk ik wel het verschil maken.
Gisteren de nieuwe PU (Power Unlimited) gekocht en gelijk doorgebladert naar het Artikel over SW:TFU en oh oh oh, wat ziet het er leuk uit op papier! Vooral de eerste map die je speelt met SPOILER--> Spoiler DarthVader lijkt me fantastisch als starwars fan. Ik vond de game ''StarWars: Knights of the old Republic'' toendertijd ook héél erg goed, vooral door het heerlijke verhaal met tal van plotwendingen en verwacht hier toch hetzelfde van.
het is al lang bekent hoor dat je de 1e missie met Darth Vader speelt. De reden dat ze dat doen is zodat je ziet hoe hij precies aan zijn Apprentice komt, en je krijgt een voorproefje van de totale kracht van de Force die je later in de game als de Secret Apprentice hebt. er zijn zelfs complete filmpjes aan de eerste missie geschonken, zoals het filmpje waarin je gewoon ziet dat Vader bijna word vermoord door zijn toekomstige Apprentice die dan pas 5 is ofzo check anders ff Gametrailers als je daar wat meer over wilt weten als je het nog niet gezien hebt. staan er al behoorlijk lang op
Ik ben een aardige grote Star Wars fan, dus bij iedere SW game die uitkomt zit ik toch wel een beetje te hopen dat het een goede game wordt. Zo ook bij SW:TFU maar om eerlijk te zijn dacht ik bij de eerste screens enzo van de game shit zo'n mooi concept (ik bedoel het is fantastisch om te weten te komen wat er zich allemaal heeft afgespeeld die 19 jaar tussen Episode III en IV) en toch he ik er geen goed gevoel bij. Inmiddels is dat helemaal anders het ziet er echt waanzinnig uit en het verhaal tot nu toe is ook om te smullen kortom ik kan niet wachten, het enige waar ik een beetje mee zit is de speelduur weet iemand daar al iets van ?? ik hoop niet dat ie te kort is dat je 6 jedi afmaakt en klaar is de game!!! Maar ja aangezien je in de game ook voor keuzes staat moet het toch wel een beetje uitgebreide game worden. Hoop dat jullie mij er iets meer over kunnen vertellen
Nieuwe gameplay filmpje het is alleen niet van een hele goede kwaliteit. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/237545.html
Wat een vette games allemaal dit jaar. UT3, SCIV, Mirror's Edge, deze Star Wars, Gears 2... ben ik nog iets vergeten?
Moeilijk vette trailer! Heel dik. Maar als Star Wars fan vind ik dan toch een aantal dingen storen: - WAAROM geen James Earl Jones als Darth Vader? Dit klinkt echt te nep... - De Force krachten zijn te sterk. De manier hoe een AT-ST door midden wordt gebeukt en tot een hoopje staal wordt geslagen met een loden pijp slaat volgens mij nergens op... Ik heb aardig wat boeken gelezen en je kan wel bizarre dingen doen met de Force, maar dit gaat eigenlijk wel echt te ver...
Ik moet je gelijk geven in het geval van de stem het voelde een gelijk een stukje minder als ik eerlijk ben. Wat de force krachten betrefd had het wel een klein stukje minder gekund ja maar ja je weet niet hoever je je bent gevorderd in de game tot dat je zoeits kan doen hoop in iedergeval niet dat je dat gelijk kunt doen anders slaat het nergens op
Volgens mij niet, jij bedoelt de Death Star. In Episode 6 worden AT AT's door Snowspeeders naar beneden gehaald.
Het is Episode 5 En de enigste AT-AT die Luke vernietigt, is degene waar hij eerst een touw naar boven schiet zodat hij bij de romp een bom naar binnen kan gooien. En hier is zijn Snowspeeder al kapot.