Gast ik ben het helemaal met jou eens . . . er zijn zoveel mooie verhalen in het SW universum waar prachtige films over gemaakt kunnen worden, dus er is genoeg materiaal ik bedoel er is zelfs een hele eigen Wikipedia voor Star Wars hahahaha
Er zijn van zoveel dingen hele Wikipedia's, en er is meer dan genoeg SW materiaal! Ik vind echter dat iemand anders dan Lucas het moet doen. Zet wat jonge, nieuwe regisseurs aan het werk met SW. Alle verhalen die niet in de film voorkomen en met een Lucasarts logo'tje zijn uitgekomen (games, boeken, animatie), zijn allemaal goedgekeurde verhalen die daadwerlijk in het SW-universum passen. Maken die hap zeg ik!
of het verhaal van de kloon van Darth Maul. die weliswaar niet lang leefde. mss een film over het begin van SW, zoals het ontstaan van Jedi, Sith en de rest daaromtrent.
Spoiler weet niet of het al bekend was ofzo . . . maar de hoodpersonage heet Jacob Nion /Mod Spoilertags toegevoegd - the Matrix
Als het je zo spijt is het misschien handig om je bericht even te wissen, voordat de volgende nietsvermoedende bezoeker het leest. Of weet je ook niet hoe dat dan moet?
Wow dat mensen een naam als zo´n grote spoiler opvatten.. Naja ieder zijn ding, het maakt mij niet zoveel uit wat ik al meekrijg van deze game. Ga hem toch voornamelijk spelen om gewoon met mijn force-powers lekker rond te terror-en.
Zo'n zin in deze game Ben dan ook een Star Wars fan. Eerst lekker op vakantie en op de dag van thuiskomst (hopelijk niet 's nachts) gelijk deze game halen. Ben ook benieuwd naar de reviews, ook als deze minder goed zijn koop ik hem toch Iemand al verschillen gelezen, gevonden, gehoord tussen de 360 en Ps3 versie? Greetz Buddha
Nieuws: Demo voor Star Wars: The Force Unleashed Sinds 1977 houden George Lucas en zijn bedrijven zich bezig met de Star Wars saga. Dit jaar verschijnt een nieuw deel in de saga met Star Wars: The Force Unleashed. De game verschijnt op de DS, de Wii, de Xbox 360, de PSP en de PS3. Op de Xbox 360 en de PlayStation 3 verschijnt in augustus een demo van de game. Marketing-manager Matt Shell onthulde dat de speler in de demo een unieke versie van het Tie Fighter Construction Facility kan spelen. In deze versie heb je extra krachten. De demo heeft daarnaast een uniek einde.
Co-op was zekers er leuk geweest, was een mooie kans geweest voor ze. Anders hadden we weer een half jaar moeten wachten @ Dulle: Das mooi nieuws een Demo!!!! Hopelijk niet als net op vakantie ga half augustus
Zo, ben terug van mijn speelsessie met Force Unleashed op kantoor Activision in Schiphol-Rijk! Komt binnenkort een preview op XBW. Eigenlijk had ik maar een uur speeltijd, maar omdat ik de laatst ingeplande was heb ik daar ruim een half uur bij opgeteld, en zo als énige het derde level gezien.
Een Insidergamer filmpje,man ik moet deze game spelen http://www.insidegamer.nl/xbox360/starwarstheforceunleashed/videos/8184
ow ff een leuk weetje: er zijn cheats voor de game, je kunt bij bijv. de bart smit van die poppetjes kopen die van de game zijn, en die bevatten een cheat code