1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je een punt:)
    Nee maar ik heb alles gelezen van je preview,en ik ben ook zeer benieuwt begrijp me niet verkeerd.
    Normaal speel ik niet gauw games van dit genre,en vind ik het vaak wat moeilijk een voorstelling te maken.
    Racegames bijvoorbeeld kan ik al helemaal dromen,en weet ik welke series wel en niet voor me zijn:)
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Geen demo, dat zuigt zwaar. Me was so happy. Nu niet so happy....

    Oohw en Willem goeie preview hoor!! Speciaal daarvoor ff naar de frontpage. (kom er ook nooit)
     
  3. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt wel een demo, maar niet aanstaande donderdag, Donderdag krijgen we wel meer info over de toekomstige demo
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De info over de demo van X-Play in een interview met Hayden Blackman (Projects Leads):
    "We are right now putting the finishing touches on a demo, so we will have a downloadable demo for both the Xbox 360 and the PS3 and it will come out some time this month ..."

    Hier te horen/zien vanaf ongeveer 40 seconden.

    =(

    Zo te horen kan je toch wel
    Een Stardestroyer uit de lucht trekken :D. Of zou het toch puur een cinematic scène worden (van de intro)?
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.835
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik zag gisteren bij de ABC in Amsterdam een artboek liggen van deze game. Zag er wel zeer goed uit van binnen :Y

    De artboek van Okami was trouwens ook best mooi.

    Wellicht voor sommigen het bestellen bij amazon.com waard. Zelf twijfel ik nog een beetje, maar denk wel dat ie bij me volgende bestelling zit.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, scoort een 7.5 in OXM (USA/UK dat weet ik niet). Het is pas de eerste review maar toch opvallend laag...
     
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    op Gametrailers komt over iets van 3 uur nieuws over TFU, weet niet wat
     
  8. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuws is inmiddels al bekend geworden. Als het goed is op Gametrailers TV (spike). Ze hebben eindelijk bekend gemaakt dat de demo op 21 augustus te downloaden is:


    Edit: Filmpje waarin dit bekend wordt gemaakt staat nu ook op gametrailers tv (even doorspoelen naar 12:40):

    http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=30&ch=1
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot! demo!

    Heb net wat gameplay beelden gezien en het zag er heel vet uit, alleen ik vind het een beetje onnatuurlijk uitzien als je met die lightsaber erin hakt maar je ziet geen lichaamsdelen eraf vliegen?

    Misschien proberen ze de teen rating te behouden voor meer cash?
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel nieuwe ingame filmpjes:

    [GT]38410[/GT]

    [GT]38395[/GT]

    [GT]38400[/GT]

    [GT]38402[/GT]





    [GT]38408[/GT]

    Zit er vet uit :thumbs:
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ziet er idd gaaf uit!! Ik hoop wel dat je later wat groot schalige moves krijgt want je huppelt nu ook wel beetje van hot naar her. Ik vind de games die jouw machtig maken erg gaaf en ook wel mooiste vorm! Games die jouw ook echt belonen speel je en het gevoel geven dat jij alles kan! Dat is gaaf en bij deze game krijg ik dat gevoel en dat vind ik een dikke plus!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom scoort die zo laag?
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Al moet ik zeggen dat de review meer klonk als een 8.5.

    De review zegt ook dat je de game op ongeveer 12 uur kunt uitspelen op normal, wat ik nog best veel vind eigelijk.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel kort helaas.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bedenk wel dat de game een boel secrets heeft, je verschillende kostuums en lightsaber kristallen kan vrijspelen. Maar goed, als je eerste keer spelen (waar je ook moet leren spelen) op 12 uur lukt, is inderdaad aan de korte kant. Goed, het is wel een rechttoe rechtaan actiegame wat dat betreft.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    vind 12 uur voor een actiegame lang genoeg. Moet ook tijd hebben om andere games te spelen
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop wel als je het spel uitspeeld, dat je daarna het spel opnieuw kan spelen met alle krachten die je unlocked hebt.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk ik wel, mag 't hopen in ieder geval! Leuke is dan dat je dan een personage kan maken dat helemaal maxed is, kan namelijk niet in één play-through.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind het eigenlijk wel jammer van die QTE... je hebt dan al die krachten en de vijanden waarop je niet wachten om ze daar op gebruiken is dan een QTE ><. Als een stardestroyer neertrekken ook een QTE is vind ik helemaal rot, handen ze beter die scène er uit gelaten (als ze er überhaupt insteekt natuurlijk).
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Quick Time Events zijn aan de ene kant niks, omdat je de actie niet in eigen hand hebt, aan de andere kant kan het wel spectaculaire plaatjes opleveren. Goed, ik ben zelf ook geen fan van Quick Time Events (hoewel er games zijn waarin het wel erg goed werkt) en vind het dan ook jammer dat ze in dit spel zitten. Ik heb zelf twee maal een QTE gehad in mijn speelsessie bij Acitivison, één daarvan was nodig om een eindbaas te verslaan en dat zag er toch wel spectaculair uit.
     

Deel Deze Pagina