1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een leerling van Darth Vader zou zijn ben je dus een sith, maar op de alle afbeeldingen heb ik alleen nog maar groene en blauwe lightsabers gezien.
    En waarom vecht je tegen de stormtroopers?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    [​IMG]

    Waar gaat dit plaatje over mensen? Stond in Veronica Magazine.
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat Darth Vader er zo gehavend uitziet ligt in de lijn van de films. Anakin wordt Vader en dat proces start in deel 3 en is voltooid in deel 4. Geen spoiler maar meer een logisch iets.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoel dus zijn kostuum ;) ... niet dat hij er nu zo uit ziet door het proces van de film. Maar hij wordt blijkbaar in de game flink toegetakeld
     
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    wel raar, want zijn hoofd ziet er al zo uit als in het einde van deel 6
    en dat is 20 jaar na het spel
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet zijn kostuum, de rest van zijn kostuum ligt onder hem, in deel 3 ziet hij er zo uit, kijk de film maar, dus dat is al gebeurt voor deze game
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Acrius je begrijpt me niet ;)

    De poppetjes die ik gepost heb. Zijn gebasseerd op het spel.

    [​IMG]

    In dit spel speelt ook Darth Vader. Men had ook een Darth Vader zonder beschadigingen (helm stuk van zijn pak, benen stuk van zijn pak, cape stuk van zijn pak, etc. Waarom gaan ze een bijna verslagen Darth Vader maken, als dit niet gaat gebeuren tijdens het spel? Dus in het spel zal je het op moeten nemen tegeb Darth Vader. De leerling probeert de meester te worden
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus ik hoop nu een vett gevecht tussen darth vader en de main character..
    Omdat dus in die tijd waar het zich in afspeelt darth vader niet zo oud was..
    dus ik hoop dan meer beweging in ze moves te zien..

    en wil wedden dat de death star zeker weer voorkomt in het verhaal!
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik wel zwak vinden, want als je een gevecht met hem aan gaat betekend het dat je hem kan verslaan, maar dat zou ik niet leuk vinden vanwege het tijdverloop in de film.
    Over die action figure, met die losse onderdelen kan je hem zelf in elkaar zetten. Zo kan je zelf een moment uit het verhaal kiezen hoe die eruit moet zien.
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ga dit spel echt kopen iedere keer kom je meer te weten over het leven in Star Wars tussen de films door, met Knight of The Old Republic als hoogtepunt WAT WAREN DIE GAMES goed zeg
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    De makers van het spel hebben al aangekondigd dat er meerdere eindes in het spel komen, waaronder eindes die de continuiteit van het StarWars universum op zn kop zouden zetten.

    Ben benieuwd.
     
  12. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of er veder nog andere star wars games uit gaan komen op de xbox360 dit jaar want dit spel komt waarschijnlijk pas in november uit ze zullen hiertussen toch ook nog wel een spel uit brengen lucas arts kenende
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk hier erg naar uit!
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Had ook het stukje in het Veronica magazine gelezen en dat klinkt veelbelovend. Maar zelf word ik niet heel enthousiast, want er is op zich nog weinig bekend qua gameplay. Ik leg de hype niet hoog, want ik wil niet op een teleurstelling getrakteerd worden. Maar als Star Wars fan hoop ik natuurlijk dat ze gaan slagen
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik leg mn hype er ook nog niet te hoog bij op hoor :) Maar ik hoop toch wel dat dit vet wordt :D

    Wacht meer op KOTOR III
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wordt toch op de E3 aangekondigd? Ik wacht er in ieder geval ook al jaren op.

    Deze game houd ik zeker ook in de gaten.
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    in de veronica staat ook wat art-work wat nog niet op internet is gezet..
    ziet er wel nice uit.. je komt ook meerdere keren in gevecht met zo'n enorm monster die je zelfs van binnenuit kan verslaan.. wicked...
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is dit jaar geen E3 meer. En Bioware, de makers van KOTOR 1 en 2, zijn bezig met een rpg in een andere setting, dus geen star wars meer.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste KOTOR3 is al aangekondigt, en ten tweede er is wel een E3 alleen in kleinere maten. best lastig een post schrijven met je psp. 8)
     

Deel Deze Pagina