1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvallende demo. Debiel kort en ik was niet echt heel erg onder de indruk van de combat. De physics zijn erg tof, maar de combat vond ik erg.. steriel en nietszeggend. Heb er niet echt andere woorden voor. Denk dat ik deze helaas skip :mad:.
     
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alle powers zaten op max zoals Lighting
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gold members, ik heb altijd wel een gold account gehad dus ik wist dat niet.

    even via gamehubs 13 maanden gekocht. Sigh, had ik dat nou maar eerder geweten
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    spatten bloed zijn er nooit omdat de lightsaber zogenaamd alles dichtschroeit :D

    ben wel benieuwd, ga hem vanavond zeker even proberen.

    het doet mij heel erg denken aan Psi-Ops op de xbox, erg vermakelijk spel waar je met telekinese etc met je vijandern kunt gooien/smijten

    dat soort gameplay in het star wars universum lijkt me wel leuk
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    in geen enkele Star Wars game tot nu toe was het mogelijk om ledematen eraf te slaan, behalve in de Jedi Knight II, Jedi Academy games was het mogelijk doormiddel van bepaalde dingen aan te passen in console op de PC...was wel lache overigens, je hoefte ze maar aan te raken en er viel wel iets af.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb me toch best vermaakt met de demo, ik heb wel lol gehad met de Force.
    Ik pakte een mannetje op die op een brug stond en die wilde ik er vanaf smijten en toen ik dat deed pakte hij een mede stormtrooper mee de diepte in.
    Wat ik wel een nadeel vind is dat alles heel erg gefocused is op de Force en niet zoals in de films op de lightsaber.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, vind hem erg pittig. Vooral omdat het richten gewoon slecht is, vind ik dan maar ik kan er nog aan wennen. Voor de rest aardig.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Demo viel me 100 procent mee. Ik houd wel van Star Wars, maar naar het spel keek ik niet uit. Maar de demo speelde lekker, grafisch ook goed. Dus misschien pik ik het spel alsnog op. Maar de demo was meer dan vermakelijk.
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo een klein beetje tegenvallen, een beetje saai eigenlijk :mad:
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Omg:eek: zitten er Supertoopers in!8)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Het verhaal ken ik voor het grootste deel al wel jah, via trailers, etc. De naam is al bekend btw, kan je zo opzoeken (gezocht: Jacob Nion) en hij stapt wss over naar de Light Side, check de Launch Trailer maar, hij knokt niet voor niks tegen Darth Vader. Of dat moet mss wel van de Emperor, dat ie er achter is gekomen. Dan is t wel een beetje laat. Ik blijf het fake vinden, maar als de demo me bevalt, dan koop ik hem, dan maken we t mee. Ben zoiezo een echte SW fan. En the Clone Wars is echt ver-schrik-ke-lijk.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze ga ik zeker kopen.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heet dan ook niet voor niks The Force Unleashed ;).

    Een goede lightsaber game zal er wel nooit komen denk ik, omdat het te makkelijk wordt om vijanden te verslaan, en te lastig om duels uit te vechten. Immers, 1 hit, 1 kill, dus dan ook van je tegenstanders met lightsabers. En dan heb ik liever dat ze doen alsof het zwaarden zijn, dan dat je eerst dertig keer op iemand inhakt zonder dat er iets gebeurt, en dat bij de eenendertigste keer z'n hoofd er wel vanaf valt.

    Goed om te horen dat Clone Wars kut is, dan ga ik er dus niet heen. Jammer ;)
    Die naam is cool, dan weten we iig dat het niet een bekend iemand is. Ik denk dat het verhaal wel potentie heeft hoor! Hij moet gewoon iedereen killen, want niemand mag van hem afweten. Of hij naar de light side gaat; ik weet het nog niet. Was het misschien een training tussen Vader en Nion? Zoals Vader in Empire probeert Luke over te halen naar de Dark Side, door tegen hem te vechten en op hem in te praten. Is Vader hier niet de woede in Nion aan het losmaken?

    Hoe dan ook, hij móet haast wel dood, want in IV zien we hem niet meer terug. Wie weet killt Vader hem wel in een gevecht, of wordt hij vermoord door een groep Jedi. In ieder geval is er nog genoeg te raden over denk ik, en voor mij geldt ook dat als de demo me bevalt (ga hem vanavond ff downloaden) dat ik hem dan zeker ga halen! :)
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Veel gemengde meningen over de demo. :eek:

    Zometeen ook maar eens checken om te zien met wie ik het eens kan zijn.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond de demo wel leuk, alleen zou ik geen €60 voor de game neer leggen. Daarvoor lijkt het me allemaal wat te eentonig en misschien zelfs een beetje teleurstellend als het op de force krachten aankomt. Ik wel een Tie Fighter of en AT-ST zelf neerhalen/trekken en niet tegen een paaltje laten vliegen of QTE en een Star Destroyer neertrekken wordt blijkbaar gewoon een stuk van een tussenfilmpje als ik zo af ga op de trailer op het einde van de demo :mad:.

    Gelukkig verkoopt Gamehubs hem :+.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Hmm, t kan, maar met die dramatische muziek erbij in de trailer, en daarvoor zie je je vrienden die je toch wel overhalen om naar de Light Side te gaan, ik weet t niet. Btw, je hebt ook actiefiguren met Battle Damaged Darth Vader, van the force unleashed. Uhh, hoe komt dat dan. :+ Ook raar, een Emperor is zo sterk in The Force, dan moet ie toch ook wel een ander nieuw persoon opmerken (voelen, weetje wel, 'I sense much conflict in you, blabla' )die echt ziekelijk sterk is (Nion dus, moet je nou es kijken wat ie doet man, een complete Star Destroyer uit de lucht halen, LOL?), dat moet toch haast wel. t blijft raar.
    Demo net gespeeld btw, en vind hem niet speciaal. Ik wil hem wel halen,maar niet voor 60eu. Want t ziet er nu uit als een rechttoe rechtaan til de stormtroopers op knalgame. Ik wordt een beetje moe van dat soort genres,maar is ie niet ergens goedkoop te scoren?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb de demo nu 3x uitgespeeld, en begin het steeds leuker te vinden. Echt geniaal om zo'n vijand te laten zweven, dan wat rondjes met hem maken, heen en weer laten vliegen, en dan keihard weg laten vliegen! Toch gaan er veel games voor, als ik nog geld over heb en hij is regiovrij dan koop ik hem wel bij Gamehubs, anders niet.

    Wat ik wel nep vind is dat als je een vijand met The Force vast hebt, en je hem langs zo'n bak (Van die dingen die je overal ziet waar je ook mee kan gooien ) hebt, dan pakt hij het met een hand vast maar dan krijg je hem samen met die bak bijna niet omhoog, maar ondertussen kan ik wel grote ruimte schepen vast pakken met The Force. :{
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De film worden ook verteld vanuit de zoetsappige Jedi kant, de Jedi focussen altijd op hun Lightsaber skills. De Sith maken hun handen niet vuil en gebruiken liever hun Force powers. Kom op, als jij Jedi powers zou hebben dan zou jij ook niet met een lichtgevend zwaard staan te zwaaien. :+
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nah, hem gewoon in de lucht trekken en dan eerst de joystick los laten en dan de RT om hem gewoon te laten vallen is het leukst. Lekker droog :cool:. Al moet ik zeggen dat als je een vijand omhoog schiet, dan een paar mannetjes afmaakt om dan vervolgens terug te kijken en dat ene mannetje ineens naar beneden ziet vallen ook wel voldoening geeft.
    Zelfs 2 vijanden gaat ook al niet. En ruimte schepen vastpakken, kon je dat in de demo?
    Om naar te zien/spelen vind ik een lightsaber duel toch veel cooler hoor.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Weet niet hoe die dingen heten, maar op een gegeven moment kom je in een hele grote ruimte in de demo, met veel vijanden. Aan het plafond en zijkanten hangen van die ruimteschepen, die kan je gebruiken. :D
     

Deel Deze Pagina