1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Star Wars gevoel is naar mijn mening erg goed aanwezig, prachtig dat ruimteschip en dan met name de Tie-Fighter hangaar. Een must buy voor mij in iedergeval. Met een goed verhaal wordt dit echt een topper!
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Echt een hele leuke demo alleen wat aan de korte kant. Het spel zal ik dan denk ik ook wel kopen als grote star wars fan. Er zijn nu al wel een aantal glitches te ontdekken in de demo.
    Bijv. als je een stormtrooper met force grip in de lucht houdt en je smijt je lightsaber door hem heen dat hij niet doodgaat. Hij blijft leuk rondspartelen en probeert je nog steeds neer te schieten totdat je hem weer laat vallen. Ook toen ik een tie-fighter met forcegrip oppakte en daarop force lightning gebruikte ging die niet kapot. Ook pas weer toen ik dat ding liet vallen. Als je op een tie-fighter die je niet vast hebt met force grip force lightning gebruikt gaat hij wel in een keer kapot. Het lijkt dus dat dingen niet dood/kapot kunnen als je er forcegrip op gebruikt.
    Klein minpuntje maar nog steeds leuke game!
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Aangezien er nog zeker 6 titels uitkomen die ik moet kopen :) en die liever voor minder geld inkoop vroeg ik me af of Gamehubs een beetje op tijd leverd?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zonder UPS is verzending gratis, maar duurt het tussen de 7 en 15 werkdagen, of je neemt UPS maar dat is 7 euro duurder maar dan heb je hem wel binnen 2 a 3 dagen!
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is geen glitch hoor, want anders zouden ze dat niet in die trailer na de demo laten zien (let maar eens op, zo'n stukje komt erin voor) :+.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game zeg, echt geweldig.
    En best moeilijk als je hem op sith lord speelt, laat staan de moeilijkste :)
    Wat ik alleen jammer vind dat je geen knop heb dat hij op een hele toffe manier alle kogels terugkaatst, nu doet hij dat wel automatisch maar hij laat het meeste door gaan.

    Ook vet als je eenmaal die vliegende schepen lang ziet vlieggen, je zo'n stang scheef kan zetten, en als er dan een schip langs vliegt boem!:D
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan kogels blocken met de linker trigger :)
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, dat metaal ombuigen geeft ook echt een gevoel van kracht, alsof je echt ongelofelijk veel kracht ergens op uitoefent.
     
  9. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het is verre van een koopje maar als je toch star wars fan bent is het misschien wel grappig. Je krijgt bij play.com een gratis General Rahm Kota costume erbij.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Jaa dat klopt maar ik bedoelde het niet echt als een glitch maar wist het even niet anders te verwoorden. Ik bedoel meer dat het niet echt realistisch (tot zover dat kan in het star wars universum) is om iemand te doorboren met een lightsaber en hij dan nog steeds rustig rondsparteld. Het gaat meer om het idee zeg maar.:+
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Met co-op zou ik hem waarschijnlijk kopen (twee mannetjes tegen elkaar aan laten botsen verveelt nooit), maar in mijn eentje ga ik me snel vervelen vrees ik...
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Rondzwaaien met stormtroopers is altijd leuk. In de demo vond ik de sfeer er zelfs al goed in zitten. Ik ben wel van plan deze titel te kopen.
    Alleen nu maar hopen dat het spel niet alleen maar bestaat uit stormtroopers alle kanten op keilen en dat t idd niet heel snel verveelt
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Snel verveelt? Ik heb sinds de demo uit is iedere keer dat ik mijn xbox aan heb gezet even de demo gespeeld. Het geeft echt een machtig gevoel om alles omver te kunnen gooien :cool:
     
  14. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah.. maar al is iets nog zo tof, als dat zo'n beetje het enige is wat je doen kan in een game.
    Dan verveelt t toch op gegeven moment, bij mij dan tenminste ;)
    Beetje als Assassin's Creed, hele toffe game, voor de eerste paar uur. Daarna vond ik het flink eentonig worden.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vermakelijke game. Ik verwachtte er niet veel van maar ik moet zelfs zeggen dat het oude Battlefront gevoel terug komt bij deze game. De game kent een fijne gameplay, het mannetje loopt lekker, het springen gaat lekker en vooral het rondzwaaien met je lightsaber en de combo's die er bij komen kijken en het mooiste: de Force Grip. De game geeft je lekker de vrijheid om te doen wat jij wil met je vijanden.

    Grote domper is de multiplayer, ik had echt gehoopt dat hier een soort Jedi Knight achtige multiplayer in zou zitten. Spelers van de oude online pc games Jedi Knight I en II weten ongetwijfeld waar ik het over heb. Om deze reden denk ik dat ik hem over een paar maanden voor een mooi prijsje van het x-bazaar vanaan haal.

    Vraagje: Zit hier nou wel co-op in?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij geen coöp...

    @Rebby: je hebt helemaal gelijk, ik hoop ook wel dat de combo's flink uitgebreid worden, en het verhaal supergoed wordt. We zullen zien :)
     
  17. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop zelf dat er ook een adventure gedeelte in zit en een aantal puzzles. Vond de demo tof, maar had ook een Psi-ops flashback. Dat begon op den duur ook te vervelen. Het lock-on system vind ik niet altijd even betrouwbaar.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste nadeel wat ik eraan vond en dan vooral op de moeilijkste graad die je kon spelen is dat je niet snel genoeg kan reageren.

    Want je pakt achter je een doos, moet je eerst nog de andere kant op draaien, om hem vervolgens te gooien. Je kan wel blind gooien en dat werkt soms ook wel dankzij het auto lock systeem maar is toch irritant.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb de demo gisteren gespeeld en dat gaf een mwha mwah gevoel. Elke keer weer die explosieve kratten en dozen voor je neus en elke keer weer dat naar star troopers gooien of die oppakken.. ik weet het niet. Het gaf mij een beetje een eentonig gevoel. Laten we hopen dat de volledige versie minder erg is. Ik zag trouwens ook bij het stuk dat van die vliegtuigjes langs vliegen, dat ze soms zomaar verdwijnen en zomaar te voorschijn komen.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is Enige, niet enigste;)

    Anyway, Ik moet de demo nog spelen, heb Silver:x
     

Deel Deze Pagina