1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    In totaal dus 12 missies, duren ongeveer een uur per missie ruwe schating:
    Speelduur: 20 uur??
     
  2. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop dat een paar game winkels de game al een dag of 2 eerder hebben kan echt niet wachten!!!:thumbs:
     
  3. boatfreak

    boatfreak Guest

    Als het ff meezit kan ik hem morgen spelen! :D Ik zal daarna handtekeningen uitdelen en jullie vragen beantwoorden :+
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem zelf besteld bij gamehubs. Hij wordt volgens mij verzonden op de dag van de realease, en kan dan nog wel even duren voordat hij hier is dacht ik.
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook handtekeningen uitdelen? Ik heb 'm namelijk al sinds gisteren. :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    handtekeningen uitdelen omdat je te beroerd bent om voor je spellen te betalen ? lijkt me niet dat daar iemand op zit te wachten :+
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Legaal of ilegaal? Ik ben trouwens eerder benieuwd naar het boekje :) .. anders is het een beetje triest als je gaat lopen pasten

    Ik heb hem ook besteld bij Gamehubs .. dus ik wacht rustig af :)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het je na twee OW's nog steeds niet duidelijk dat wij niet zitten te wachten op dat gepats met illegale meuk? Kijk, je zegt nu wel niet dat het om een illegale versie gaat, maar een korte blik in je gebruikersnotities zegt ons genoeg. Dit is dan ook de laatste keer dat wij jou waarschuwen, de volgende keer heb je een permanente ban te pakken.

    Kijk even in de sig van Anju, ik denk dat het bij hem om een review exemplaar gaat. :)
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je de game illegaal hebt, kun je maar beter geen handtekeningen uitdelen. Wij wachten netjes tot de officiële releasedate!
     
  10. boatfreak

    boatfreak Guest

    Ik bedoel het niet om mee te patsen, ookal kan het misschien wel zo overkomen, maar om misschien een aantal vragen te beantwoorden over de game :D .

    Maar oké ik begrijp jou punt ook, en ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik volgende week de game ga kopen omdat dat het gewoon waard is, want star wars is gewoon dé shit.

    excusé ;)
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist. :)

    Moet alleen wel gelijk erbij vermelden dat ik lichtelijk teleurgesteld ben. Het is zeer zeker geen slecht spel, maar als je de physics-engine even buiten beschouwing laat, is het niet al te speciaal wat het spel je voorschotelt. Heb er nu wel pas een paar uur opzitten, dus m'n mening kan nog veranderen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Van Anju weet ik het :). Lees vaak de reviews van gamer :D
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik heb hem ook besteld bij gamehubs met UPS...
    ik krijg steeds minder zin in het spel ;(
    Maarja het is en blijft Star Wars, dus dat is verplichte kost hier in huis :)
     
  14. boatfreak

    boatfreak Guest

    Hoezo steeds minder zin? Ik vind hem echt gaaf, de graphics zijn echt goed en de engine ook, maar ben nog niet zo ver in het verhaal.

    /Mod En dat is de zoveelste keer. Tot over een maandje~Kevf
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik er voor betaald heb?...
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat zegt toch niks over het spel zelf? Als ik een spel kado krijg voor mijn verjaardag bijvoorbeeld is het toch niet minder leuk als dat ik hem zelf koop?
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kan je als je het spel hebt uitgespeeld het nog eens spelen met Darth Vader? Heb gelezen dat je de 1e 10 min met darth vader speelt en dat schijnt heel vet te zijn omdat hij vet veel kracht heeft.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel ga ik pas volgend jaar kopen voor een vriendelijk prijsje. Ik houd van Star Wars, maar echt heel bijzonder is het spel niet. Uit de reviews blijkt zeker dat het een leuk spel is, maar binnenkort komen denk betere spellen uit. En ik wil ook niet alles kopen wat los en vast zit. Ik probeer mijn titels uit te kiezen. Ik heb liever spellen als FIFA 09, Fable 2, Gears of War 2.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg er minder zin in, omdat ik overal lees dat het spel binnen 6 uur uit te spelen is, als je daar dan toch (voor een student ;)) veel geld voor betaald, tja! Maargoed ik cancel mijn preorder niet, want het is en blijft Star Wars :D
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    6 uur is inderdaad erg kort je gaat er een dagje goed voorzitten en je speelt hem dus uit.
    Heeft deze game eingelijk een online modus?
     

Deel Deze Pagina