1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Begin nu toch wel erg te twijfelen of ik de game ga halen. Aan de hand van de reviews kom ik een aantal dingen tegen die mij niet zo bevallen.

    -Game is erg kort
    -Force powers redelijk basic
    -Game is erg herhalend
    -Hergebruiken van levels
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    en er schijnen ook erg veel bugs in te zitten op gametrailers in review zag je er ook beelden van
     
  3. Niekjon

    Niekjon Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die release party vanavond gewoon voor iedereen?
    Of alleen voor pers ofzo?
    Laat svp weten als iemand t weet, want als t openbaar is ga ik er heen!
     
  4. Niekjon

    Niekjon Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik belde net naar die zaal en ze zeiden dat t alleen voor genodigden was.
    Toen zei die gast dat er vanavond om 12 uur n winkel open gaat die ze verkoopt, weet niemand daar wat vanaf??
     
  5. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    spel heeft geloof ik verschilende eindes dus speel je hem toch wel meerdere keren
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is me na het zien van de Gametrailers review wel duidelijk geworden dat ik de game laat liggen. Trouwens weer van die bagger quicktime events.....
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    :') dat was al heel lang bekend
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vond ik zo ongeveer het enige leuke aan de demo :+
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Na de teamxbox review heb ik besloten om de pre order te veranderen in GoW2, er komen teveel goede spellen uit, dus laat ik deze vooralsnog aan me voorbij gaan.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tegenvallende review van gametrialers, maar kan me meestal wel vinden in hun mening. Heb Too Human ook laten liggen en ga dit spel dus ook niet kopen. Fable 2, GoW2 en Fallout 3 zijn de volgende games waarop ik wacht.
     
  11. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is uit, heb hem naast me liggen. Vanavond even checken! :thumbs:
     
  12. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij hem vandaag gehaald??
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat ik toch even wacht tot volgend jaar met deze titel, en dat ik hem voor een schappelijk prijsje aanschaf als er toch niks anders leuks aan komt.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    GH heeft hem verzonden naar me \o/ Vrijdag in huis denk ik dan (UPS)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik hem zo wel ff oppik bij de media markt. Het is Star Wars en dr is nu toch niks anders leuks.
     
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer, ik had echt het gevoel dat er eens een goede Star Wars game uitkwam ook na de demo maar sinds de reviews verschijnen is het alleen maar slechter geworden. Vaag want het lijkt wel of demo beter is dan de volledige versie wat meestal andersom is. Anyway ik denk dat ik hem hier bij de bazaar wel op haal na de tsunami aan goede games in het eind van het jaar.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden er gewoon een vette multiplayer in moeten doen. Die singleplayer is gewoon te kort en met multiplayer heb je tenminste nog een beetje replaywaarde.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ik vind het zeker wel een dope game. Oke niet de topper waarop we gehoopt hebben maar toch zeker een goede game. En het verhaal zit zo goed inelkaar.
     
  20. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, jij hebt de full version ook al? :confused:

    Ben het niet geheel eens met de review, zoals ze zelf al zeggen vonden ze het makkelijker om steeds dezelfde moves uit te voeren in plaats van het actief gebruiken van nieuwe, erg vette, moves die je steeds unlocked. Zal waarschijnlijk ook iets te maken met het rushen door de game om de review op tijd up te hebben. Stop er iets meer tijd in en krijg de moves onder de knie en je hebt een erg vette game in handen.

    Dat de demo beter was dan de full version is gewoon bullshit. Als je de demo goed vond is de volledige versie zeker de moeite waard.

    Het eerste deel met Vader is trouwens echt heel vet gedaan! Je voelt je echt de oppermachtige Vader uit de films.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008

Deel Deze Pagina