1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bedankt:) ik ga zo nog even naar de stad en hem omruilen:)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Eerste 2 lvls gehaald en moet zeggen dat ik het een redelijke game vind.
    Zeker geen topper , maar dat moge duidelijk zijn.
    Heel erg jammer dat ze de game gerushed hebben en dat er geen multiplayer in zit.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Ik zit in een dillema.
    Vond de demo wel aardig, maar niet van wjo die moet ik kopen, en ik ben een ontzettende fan van Star Wars.
    AARGHHH WAT MOET IK DOEEENNNN
    Die TV Spots, trailers, alles, ziet er zoooo sick uit! 8)
     
  4. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is je goed recht om het niet eens te zijn met de recensie, maar dit soort terminologie vind ik toch echt iets te ver gaan.

    /Mod even aangepast :)~Kevf
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Tsja, en zo zie je maar weer, ieder zo zijn ding. Ik vond de demo persoonlijk bout. Suffe gameplay, veel te herhalend, slechte AI etc. etc.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    PU geeft hem een 8,5, uiteraard gesponsord, t is t hoogste cijfer volgens mij. :+
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    PU gaf het inderdaad een 85 en Jan was zo te lezen zeer enthousiast over de game. Persoonlijke heb ik alleen de demo nog gespeeld, maar van wat ik heb gespeeld vond ik goed gedaan. Ik wou het artikel inscannen, helaas zijn de kabels ervan kwijt |:- Een paar van de kleine uitroepen bij de screens die de PU standaard doet waren nu echt hilarisch.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    grmbl UPS was vandaag langs geweest .. en ik was niet thuis .. kan ik nog steeds deze game niet spelen :eek:
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal is dope, dus koop hem, en als je hem hebt uitgespeeld, verkoop je hem gewoon weer.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Diezelfde Jan was dolenthousiast over Assassin's Creed en gaf het een 99. Ik neem het dan ook niet al te serieus...
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    PU is al jaren niet serieus te nemen. Maar dit spel een 4 geven??? Wat een boertje zeg. Game is zeker een 7,5 8 waard. Helemaal het verhaal die is gewoon echt goed. Had gewoon zo een film kunnen zijn. Ik vind het zeker geen miskoop hoor. Vermaak me er prima mee.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is iemand niet meer serieus te nemen als ie een andere mening als jou heeft? :eek:
    Ik was en ben ook dolenthousiast over AC. Het is gewoon mijn type game / setting.

    Neem je mij nu ook niet meer serieus? :+ (als iemand dat ooit al heeft gedaan)
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Andere mening mag, maar van een professionele gamesjournalist verwacht ik dat hij ook de minpunten van een game belicht. AC is erg leuk hoor, maar geen 99 waard op speltechnisch gebied. AC is niet perfect, ook niet bijna perfect, maar wel heel erg leuk, en verdient imo niet meer dan een 8,5 omdat er ruimte is voor verbetering.

    Vooral omdat Jan weer de enige is die zo laaiend enthousiast is, en overige reviews wat negatiever zijn (met als dieptepunt die 4 van gamer.nl ;)), neem ik hem niet serieus.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk wel dat als je AC kan waarderen je Force Unleashed misschien ook wel vet vind,..

    qua sterke en zwakke punten lijken ze wel op elkaar. Mooie wereld , sfeervolle grafix , leuke moves om mee te spelen. En daar tegenover, herhaling, matige A.I , weinig uitdagende combat.

    ik denk dat je zowel bij AC als bij TFU echt in het spel moet kunnen opgaan om er van te kunnen genieten en een beetje je eigen lol moet maken met de vijanden
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat Jan in die relatief korte tijd dat hij als professionele journalist heeft, érg veel plezier heeft gehad aan AC, en dus op basis van die korte leuke tijd een 99 heeft gegeven. Zeg maar in 'the heat of the moment'

    Wij als normale liefhebbers hebben weken/maanden de tijd om onze mening bij te stellen. Journalisten niet. Die moeten snel een review + punt eruit poepen.

    Daarom neem ik cijfers trouwens niet altijd al te serieus. Een 85 tot 99 zie ik gewoon als een erg goed game. Dan maakt het mij niet veel uit of ie 85 of 99 heeft. Feit is dat het een goede game is.
    Datzelfde principe heb je natuurlijk ook bij de lagere punten. Een 1, 2 of 3 maakt geen bal uit. De game is slecht. Welk punt iemand daaraan vast plakt maakt niks uit.

    Gewoon de tekst lezen, en daaruit je eigen conclusies trekken.

    En reviews blijven altijd meningen. Er is altijd een kans dat je het er niet mee eens bent.
    Jan heeft blijkbaar een andere smaak dan jou. Dat kan.

    (hoor ik nu misschien te zeggen dat ik een paar jaar geleden al ben opgehouden met het lezen van de PU? :+
    Ik heb de betreffende reviews van SWFU en AC dus niet gelezen.)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net de demo even gespeeld. Op zich best een redelijke game, maar niet helemaal mijn ding. Ik ben niet zo van het spacy gebeuren. Het oppakken van objecten en die weggooien voelde ook nog niet helemaal lekker aan. Een 7 als gemiddelde cijfer kan ik me wel wat bij voorstellen. De een zal hem wat lager beoordelen, de ander wat hoger.
    Net als bij Alone in the Dark het geval was. Het is maar net van welke kant je er naar kijkt.
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    vind echt een tof spel jammer dat je er alleen zo snel doorheen bent maar om alle achievemets te halen ben ik toch nog effe bezig er is trouwens ook nog downl content beloofd
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijk er zijn profs en er zijn casual gamers .. de profs vinden sommige games slecht ... en de casual gamers ..WOW ... ik denk dat SW TFU een van mijn fav games gaat worden... waarom a) ik ben star wars fan b) ik heb helaas te weinig tijd om te gamen.. c) ik ben een gamer ... d) dat betekend dat ik max 6 uur de tijd heb viir dat de volgende topper uit komt ;)
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Is bij mij ook het geval denk ik.. Ik keek toch voor aankoop wel naar de speelduur, maar spellen met een lange speelduur speel ik tegenwoordig gewoon nooit meer uit omdat ik het veel te druk heb. :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here, ik zal dan ook vrij moeten gaan nemen om Fable en Fallout te spelen :+ TFU kan er wel tussendoor, denk dat ik m vanmiddag toch maar ff ga halen en dan vanavond lekker in 1 keer uitspelen :D (als ik de energie kan vinden om vanmiddag te gaan winkelen want ben redelijk wasted )
     

Deel Deze Pagina