1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    zooooooooo..... wat is The Force Unleashed een retevette game zeg! Grafisch echt geweldig, het verhaal is erg meeslepend en de gameplay eigenlijk helemaal niet herhalend (waar ik bang voor was).

    Het spel is inderdaad niet erg lang, ben er al doorheen, maar wel goed genoeg om hem nog een keer uit te spelen op een hoger niveau. Ook het vinden van alle Force Point en Force Spheres vormt nog een uitdaging. Absolute aanrader!

    [​IMG]
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Paar maten hebben hem. Als je een echte SW fan bent, dan vind je hem tof. Hou je van SW maar ben je geen die-hard en gewoon rechtvaardig kritisch, dan vindt je hem tegenvallen. Grafisch is die niet geweldig, balans is af en toe ook ver te zoeken.
     
  3. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik behoor tot die laatste groep en vind het echt een goede game hoor. Gisteren uitgebreid kunnen spelen en er is weinig mis mee in mijn ogen. Gameplay is zo gevarieerd als je hem zelf maakt, als je steeds dezelfde moves gebruikt zal het vast wel saai worden maar dat ligt dan toch echt aan jezelf. Als je steeds nieuwe moves gebruikt en goed gebruik maakt van je omgeving is het al veel minder. Dat minder creatieve mensen dat niet doen ligt dan toch echt aan hunzelf.

    Grafisch niet geweldig? Ik kijk regelmatig m'n ogen uit naar de omgevingen en het detail daarin. Overvliegende tie fighters, gevechten in de verte etc. Daar is echt weining mis mee hoor.

    Het verhaal is tevens ook zeer de moeite waard, een stuk donkerder en grimmiger dan eerdere games en de films.

    Gamers die allerlei bad ass moves met een lightsaber en the Force uit willen halen, zo natuurgetrouw mogelijk aan de films moeten hem gewoon halen. Dit is voorlopig hetgeen wat het dichtste bij komt en dat geeft echt een kick soms.

    Mensen die deze game met een 4 belonen hebben of stront in hun ogen of willen zichzelf profileren als game snob. Dat mag natuurlijk, maar doe het dan lekker op een forum en niet op een grote games site. Nu schrikken potientele kopers zich rot en laten ze de game liggen, terwijl het echt een prima en vermakelijke game is..
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Deze game is meesterlijk en gewoon heel erg leuk. Geloof me - Luister niet naar die zogezegde game reviewers.

    De actie is gewoon heel erg leuk en ook uitdagend bijvoorbeeld op het laatste level heb ik meerdere keren op Sith lord overnieuw kunnen beginnen op die 2 AT-ST's en 4 purge troopers daarbij zijn er ook nog zat stormtroopers en 2 snipers die 3/4e van je leven eraf knallen en uiterst precies zijn.

    De boss battles zijn heel erg mooi (Zal er dadelijk wat over vertellen onder Spoilers)

    En het verhaal ga ik nog eens niet over beginnen want het verhaal is gewoon zo goed dat het makkelijk zou kunnen worden aangezien als een film.

    Boss battles

    Het 1e gevecht tegen Kota vond ik al zeer indrukwekkend en dat word alleen nog maar beter naarmate het spel verder gaat. Tegen Darth Vader en de Emperor vechten op het laatste level vond ik iets wat je zeker niet snel zal vergeten aangezien je in de QTE bijna niks over laat van Darth Vader.

    Ook nog een hint over de Star destroyer! Luister niet naar de dingen op het scherm. Draai de Star destroyer gewoon naar je toe dan word het onder groen dan haal je hem naar boven en dan naar beneden. Voilá veel makkelijker dan wat het spel laat zien
     
  5. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel erg tof. Het is leuk om te spelen en ziet er mooi uit. Alleen die screen tearing, ik vind het werkelijk verschrikkelijk. Waarom nou uitgerekend weer bij dit spel?

    Ik heb dit op Lost Planet na bij geen enkel ander spel gelukkig. Alleen Saints Row had het net zo erg maar daar hebben ze later via een patch de mogelijkheid toegevoegd om v-sync aan te zetten. Je kan nu in de display settings gaan en het aanzetten. Je krijgt dan een waarschuwing dat de framerate misschien kan verslechteren maar daar heb ik minder last van dan de screen tearing. Echt super als de ontwikkelaars op wensen van klanten ingaan.

    Ik hoop dat ze de optie om v-sync aan te zetten ook bij Star Wars The Force Unleashed gaan toevoegen. Eigenlijk zou het bij elk spel gedaan moeten worden waar ze de keuze maken om het uit te zetten. Of op zijn minst een waarschuwing op de doos dat het uit staat.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Poeh, ik heb toch gemengde gevoels na het spelen van de demo. De gameplay vind ik tof, maar het oogt allemaal zo cheap. Die menu's, de graphics ook min of meer, ik had het gevoel dat ik Prey speelde. :eek: Ook vind ik het jammer dat het gevecht met de At-St slechts DDR-achtige gameplay was "Druk nu op X! Druk nu op A!".
    Ik denk dat ik deze game ooit wel koop als hij maar lang genoeg is. Hoe lang doe je ongeveer over het uitspelen?

    edit:
    Niet zo heel lang dus. :mad:
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Je bent niet verplicht om die QTE's te doen op AT-ST's en vergelijkbare vijanden (Rancors - Junk titan's ) Je kunt ook verder gaan met slaan en ze op de normale manier killen.

    Het spel uitspelen duurt niet heel lang (8 uur op Sith lord maar dan moet je nog Sith master uitspelen en het spel is gewoon heel tof om te spelen waardoor je het nog vaker gewoon zal spelen)

    Heb btw nu iets heel raars waardoor mijn Xbox 360 vastloopt als mijn TFU CD erin zit (Bij het Xbox 360 opstartscherm) en als ik de CD eruit haal dan haalt ie het dashboard maar als ik hem er dan weer in doe dan word het beeld zwart, het spel heeft geen 1 krasje of vet afdruk of iets.

    PS : The Matrix. De demo vind ik niet te vergelijken met het echte spel want dat level wat je speelt in de demo is maar een klein stukje van het 2e level en in dat gedeelte is niet heel veel wat kapot kan ook heb je in de demo nog niet al die customize opties enzo.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cache al even geleegd?
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee nog niet, las er net over op internet (Had maar meteen ff gegoogled of ik niet de enigste was)

    Cache legen brengt als enige nadeel met zich mee dat je je auto-updates verliest toch? Dus als ik hem dadelijk leeg ben ik niet al mijn Save games,Profiles enz enz kwijt toch? :emo:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee die raak je niet kwijt, alleen die auto updates voor spellen moet je nog een keer downloaden als je er een spel erin doet.
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hehe thanks dadelijk dan maar even doen :)
     
  12. boon

    boon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars: TFU krijgt downloadbare content?
    Gerucht | 5 augustus 2008 - Website Slashgamer heeft van haar bron vernomen dat Star Wars: The Force Unleashed in de toekomst wordt voorzien van downloadbare content. De bron werd onlangs uitgenodigd om een kijkje te nemen in de Foley ruimte bij LucasArt's game divisie. In deze ruimte wordt muziek opgenomen voor films en games. Twee werknemers lieten toen weten dat ze aan nieuwe content voor de The Force Unleashed werken. Helaas konden ze echter niet in detail treden.

    Het is overigens niet voor het eerst dat er gesproken wordt over downloadbare content voor de game. Eerder al ging het gerucht dat LucasArts zou werken aan een patch die begin 2009 multiplayer toevoegt aan zowel de PS3 als 360 versie. Met een totaal van maarliefst 45 bekend personages zou men kunnen spelen in modes als de General Grievous' Collect Saber Mode en de Temple mode, waarbij je de Jedi Temple kunt aanvallen of verdedigen.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    even een vraagje. BEn in het laatste level maar kan je je stats meenemen naar het volgende niveau?
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee je kan niet je 'God' character meenemen naar het volgende niveau. Je kunt wel de oude missies herspelen op elke difficulty die je wil maar als je de achievement wilt dan zul je new game moeten starten.

    Sith master is best pittig moet ik zeggen :9

    Ik zou al tevreden zijn met een 1vs1 duel mode gewoon een beetje qua stijl zoals de boss fights want die zijn best goed uitgewerkt en dat zou zo gedaan kunnen worden met een 2e player :cool:
     
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    we weten allemaal dat de gameplay erg kort is maar dat zullen de makkers ook wel geweten hebben dan snap ik niet waarom ze de jedi tempel niet in de xbox 360 hebben gedaan die wel in de wii,ds en psp versie er is een downl content aangekondigd voor de 360 hoop dat het de jedi tempel word of een opgepoeste versie van de wii multiplayer

    hier heb je de link van de jedi tempel op de psp die dus niet in de xbox 360 versie zit
    http://www.youtube.com/watch?v=Of8nKx_SdeE&feature=related
     
  16. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aardig wat uurtjes met deze game bezig op Sith Lord(hard), en af en toe is het rete moeilijk om een eindbaas te verslaan hoor! (voor mij iig) maar zoals je hier overal al hoort is het verhaal echt heel tof en dat vind ik ook, iets waarover ik me erg verbaas, ik had iets veel simpelers verw8. Maar het gebruik van de force etc ik vind het zover echt een meesterlijk spel en en een multiplayer lijkt me een goed plan! =)
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Speel het spel zelf op 2 niveau momenteel en wat ik voor de boss battles zeer handig vind is Force repulse. Als ze op je af rennen doe je repulse en voila. Ze liggen op de grond --> dash er naar toe en doe ze damage.

    Daarnaast als je een oude bekende moet vechten (je weet wie ik bedoel als je er bent) gebruik dan grip en gooi hem weg en sla hem dood. Als je bij hem in de buurt komt ben je namelijk redelijk snel health kwijt
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    I like it.. Cutscenes zijn schitterend, en de gameplay is zo repetitief als je het zelf maakt. Nu in het 3e level :)
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Cutscenes zijn zeker tof gedaan. Heb soms het gevoel dat ik naar een film zit te kijken. En dat is nooit slecht toch:)
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond/vind het een heerlijke game ondanks de framedrops en popups. Zeker de Force Lightning + Grip in combinatie met Lightsabar Throw ;)

    Voor een Star Wars fan is dit gewoon verplichte kost en zal je geen spijt van krijgen.

    Echt een leuke story!
     

Deel Deze Pagina