In het beginmenu klik je op continue. Als de cut-scene gedaan is en vanaf je dan kan spelen, klik je op start en dan op mission select. Dan kan je het level, dat je opnieuw wilt spelen, opnieuw spelen... \o/
Denk dat ik wel weet wat je bedoeld die zeg maar Geel/Donkergroene plaat die uit de rechterzijde van die vuilnishoop steekt en aan de andere kant is het platform om verder te komen. Wat je moet doen is gewoon de plaat buigen en dan springen + dashen En dan weer springen + dashen. Succes!
Jezus, Spoiler Kazdan Paratus is echt een b*tch op Sith Master, ik zit er nu al 2 a 3 dagen op vast . Heeft iemand wat tips ?
Blijven ontwijken en met lightning raken wanneer ie stunned is dash je naar hem toe en geef je hem een sith slash (X,Y,Y) Hierdoor vliegt ie meestal de lucht in wat je dan moet doen is hem grippen en hem met lightning raken en weggooien.
Vandaag The Force Unleashed uitgespeeld op Sith Master en meteen de volle 1000 punten uit het spel weten te halen. Spoiler Darth Vader was echt te makkelijk, gewoon continu blokken en wachten totdat hij zijn force push charged. Dan over hem heen springen en de XX (hold B) XX combo doen, naar hem toe dashen en nogmaals steken als ie ligt. Halve powerbalk weg op deze manier.
Vraagje over het laatste gevecht... Spoiler Hoe the hell versla ik de Emperor? Ik vind het echt te moeilijk
Spoiler Gewoon achter die computer terminals (links en rechts) gaan staan als hij die paarse blokken junk naar je toegooit. Daarna gaat als het goed is zijn lightning schield weg en kan je naar hem toe rennen en met lightning en sith saber moves aanpakken. Daarna weer richting terminals gaan. Wanneer die guards komen kan je die gewoon vanachter die terminals kapotslaan, krijg je er ook weer leven bij mocht je geraakt zijn door zo'n blok. Ze komen omstebeurt naar je toe. Dit blijven herhalen eigenlijk.
Spoiler En wat ik altijd wil doen bij de emperor is terwijl jij schuilt achter de computer terminals alvast iets oppakken om naar zijn lelijke kop toe te gooien, kost weinig tijd aangezien je toch moet wachten tot hij zijn schield lowered en doet toch een klein beetje damage.
Thanks voor de tips, heb hem verslagen en dus uitgespeeld. Vond het een fantastische game, prachtig verhaal en het ziet er prachtig uit, echt geweldig! Heel veel combo's en force powers, en die quick time events, waarvan ik dacht dat dat niks zou worden, zijn ook ongelovelijk vet gedaan, vooral bij de bosses! Hoe bruut! Ook het gerecycelde levelgebeuren merk je geeneens, je zit alleen op dezelfde planeet maar je gaat totaal ergens naartoe. De Stardestroyer neerhalen was ook werkelijk prachtig om te zien en een grafisch hoogtepunt . Vind de game dus erg mooi en grafisch zeker niet onder de maat. Ook even het alternatieve einde uitgespeeld, klopt niet goed met de echte trilogie maar ook tof gedaan. Heb echt het gevoel dat ik een heel tof avontuur achter de rug heb. Dat heb ik niet vaak bij games. Heb er in totaal 6 uur en 51 minuten over gedaan, maar dat boeit me niet, het is prachtig. Op en top genieten
Ja inderdaad. De mensen van de pers kraken deze game dan wel af, maar uiteindelijk gaat het toch vooral om de fun, en daar zit deze game vol van \o/.
Zeker de moeite waard. Fantastisch spel. De wat lagere difficulties geven je echt een film gevoel, en de hogere zijn weer echt een uitdaging! Die ene persoon 1 pagina terug zal die 1000GS wel niet hebben aangezien je het spel eerst moet uitspelen en dan kun je pas sith master ik betwijfel ook of je alle master '..' achievements in 1 playthrough kan krijgen en dan vooral op Sith Master aangezien je daar door bijna alles vernietigd word als je niet goed uitkijkt.
Ik ga een Fardo Video Review maken .. (sowieso (raar woord) voor achievement unlocked) maar voor de causal gamer is dit gewoon een goed spel... tevens heeft mirik gelijk dat niet gamers onder de indruk unnen raken van de cinematische beelden (PS3/xbox 360) Nerd opmerking: Wisten jullie dat Luke Starkliller .. de oorspronkelijke held was van Star Wars Opmerking 2: Star Wars - Revenge of the Sith had ook een alternatief einde ... (annakin dood obi-wan ... daarna dood hij de emperor) George houd van alternative ends
Hardcore gamer hier en ben ook onder de indruk van de cinematische beelden, had zo een film kunnen zijn. Fardo als je hulp nodig hebt bij je Video review laat het maar weten, heb inmiddels al 30+ uur in het spel zitten dus dat zit wel goed Denk dat ik een video ga maken over Starkiller met liedje 'Behind blue eyes' Toch ff een tribute maken voor deze top game! PS : Alternatieve eindes zijn ongeveer wel standaard bij Star Wars games, Vind het altijd leuk om een keuze te kunnen maken Spoiler En het Sith stalker armor is gewoon Badass Nerd opmerking 3 : Met Starkiller hadden ze de TFU ook 'Blue Harvest' kunnen noemen, maar denk dat The Force Unleashed toch een betere titel is hehe
Zie je toch dat je bijna geen reviews moet geloven, deze game werd gewoon afgekraakt, maar ik zie dat zoveel mensen plezier hebben met de game.