1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Klopt, Ik bedoel wat doe je liever? Storm troopers impalen met je lightsaber en ze daarna door een raam de ruimte in flikkeren waardoor er weer meer stormtroopers naar buiten worden gezogen of voor de zoveelste keer gespawnkilled worden in COD4 of eindelijk een keer weer een dikke kill streak te hebben en dan gekilled worden omdat de 5 mensen die je net afmaakte allemaal martyrdom hadden.

Ik wist gewoon dat deze game een topper zou zijn, ook al beweerde de reviewers iets anders.

Conclusie : Gewoon niet naar luisteren!

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.934
    Echt, vermaak me er echt ontzettend mee.
    Dat gamer.nl het een 4 heeft gegeven, kan toch gewoon niet..

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap de kritiek wel hoor.. Vind het heel vaak zo'n "net niet" gevoel hebben.

Verhaal is gaaf maar op punten toch onlogisch en zeker "net niet" wat het had kunnen zijn.

Vind t ook verrot dat je niet kunt replayen met je bad-ass mannetje en toch de achievements voor hogere diff kunnen halen. Je haalt namelijk net te weinig van die force talent punten naar mijn smaak. Had toffer geweest als je daar wat meer je eigen gang mee kunt gaan.

Wat het vechten betreft is het ook erg gaaf, maar ook daar toch vaak een "net niet" moment. De camera stand is vaak niet top, het locken voor force-gooien is net niet precies genoeg, het springen is vaak net te traag...

En je mannetje gaat ZO VAAAK op zn bek en staat ZO TRAAAG op.. Van zon sith lord gast had ik toch iets meer veerkracht verwacht 8)
    Grote battles vind ik mede daardoor vaak extra lastig, ook doordat sommige tegenstanders zo'n irritante en soms beetje frustrerende aanvallen hebben. Die aparatus gast bijvoorbeeld, of grote groepen met grote robots en mannetjes met stun blasters komen soms een beetje oneerlijk over op hogere diff..

Gelukkig tillen alle vette momenten het geheel weer over de streep. Klinkt mss een beetje overspannen 8) maar het zijn geen grote ergernissen ofzo..

De gave actie blijft overigens gewoon zo super dat het de minpuntjes ruimschoots weet te overstemmen :)

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het wel mogelijk was om de game te herspelen met je bestaande mannetje.
    Alleen nu heb ik even gekeken en blijkbaar kan het toch niet?

Of kan iemand mij hier vertellen hoe ik het toch wel moet doen?

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap het 'Vallen/Traag opstaan wel' Als je neervalt op Sith master ben je voor 99% kans dood, vooral de latere levels zijn heel erg straffend (Purge trooper rockets + Snipers )

Als je het goed timed doet ie een mini-repulse maar dat is dan wel weer goed timen en soms lukt dat gewoon niet. De reden dat je je 'God' character niet mee kan nemen naar de volgende difficulty (Achievement) is omdat Sith master dan net zoals Sith lord zou zijn met een standaard character, dus geen echte grote moeilijkheidsgraad verhoging.

Vond het einde van Kashyykk met al die Snipers - Purge troopers - Turrets etc etc. Nog het moeilijkste gedeelte op Sith master.

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Je kan wel de game herspelen met je bestaande character, alleen krijg je geen difficulty achievements. Gewoon je save game loaden en dan mission select.

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Sith Master 8) Das toch echt niet te doen haha

Ik ben op Sith Lord al geneigd een paar levels opnieuw te doen om wat meer talent puntjes te vergaren! Soms vind ik het net te frustrerend, kan dr niet zo goed tegen (tevens mis ik ook altijd tenminste 1 kubus) :confused:

En hoe doe je zon mini repulse? Ik kan nl totaal niet counteren of gebruik je dat niet veel?

Laatst bewerkt: 27 sep 2008
  8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Sith master is inderdaad op sommige punten heel erg moeilijk, Purge troopers en snipers hebben je met 1 schot en aangezien er meestal 3-4 snipers zijn en ze allemaal 90% nauwkeurigheid hebben. (Probeer Imperial kashyykk maar eens op Sith master, alles gaat leuk en aardig tot het laatste deel.. Pure afstraffing )

M'n eerste playthrough miste ik ook veel holocrons, gewoon elk stukje uitkammen (Geloof me, een paar heb ik heel lang op gezeten vooral op Raxus prime/Felucia levels)

Mini-repulse doe je door wanneer je weggeslagen word snel op 'A' te drukken, soms doet ie dan zo'n mini-repulse waardoor je meteen weer verder kan en dus niet WTF-raped word.

Hint - Wanneer de Emperor je met lightning probeer te raken, Block zijn lightning maar tap je LT-Trigger in plaats van in te houden (Snel achter elkaar) Je krijgt misschien een beetje schade maar je kaatst wel z'n lightning terug naar hem.

Laatst bewerkt: 27 sep 2008
  9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Luke skywalker zou eigenlijk eerst Anikin Starkiller heten

10. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Imperial Kashyyyk als ik bij mission objectives kijk *default text, en gevonden holocrons worden ook niet op dat schermpje weergegeven hebben jullie dit ook ??

11. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies? Dat je gevonden holocrons precies niet geteld worden?

Dit heb ik, en ik denk dat dit komt omdat ik een paar cheats ingevoerd had voor extra costumes...

12. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb nog geen 1 cheat gebruikt ik denk dat het een glitch is want ik heb het nu ook op Imerial Felucia!!
    Wel klote want ik heb 15 holocrons gevonden op Kashyyyk (heb ze geteld) maar krijg geen berichtje in het scherm dat ik ze alle 15 heb dalijk loop ik dus die achievement mis :mad:

13. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een bekende bug. Hopelijk komt r nog een patch voor.
    Zoek op internet ff wat je bonus objectives zijn. Je kan ze nog wel voltooien en de punten ervoor krijgen, alleen staat t niet meer bij je mission objectives.
    Verder heeft het ook geen effect op je achievements.

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt man !! dan weet ik dat het verder geen effect heeft :thumbs:

15. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb cheats gebruikt voor costumes en daarom tellen mijn gevonden holocrons en al mn kills niet meer mee. Hierdoor loop ik veel chievo's mis. Als ik al m'n savegames van Force Unleashed verwijder en dan nog es opnieuw speel ga ik ze dan wel nog kunnen halen?
    Wie kan mij antwoord geven?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb hetzelfde toen gedaan met Two Worlds en liep ook punten mis. Je moet die marketplace data en shit verwijderen van je console en het opnieuw proberen. Stel je vraag en mijn antwoord eens in het help forum en ik denk dat je, van Fardo geloof ik, hetzelfde krijgt te horen. ;):):

17. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor het antwoord...:thumbs:

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    denk dat je van fardo het uitgebreidere antwoord te horen zou krijgen. Je moet je hard schijf legen (ook van updates) dus dan moet je je cache leeg maken ofzo. Hij kan je wel vertellen hoe

19. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... Je kan gewoon een nieuwe save file maken en daarop telt alles weer normaal mee voor achievements.
    Dus gewoon uit t hoofdmenu 'New Game' en kies een andere save slot.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteravond eindelijk uitgespeeld deze game. Alle **** nog aan toe zeg, wat was dat laatste stuk in die laatste missie KUT met hoofdletters KUT! Echt, heb zelden zo stijf gestaan van de spanning. Ergens spijt dat ik de ''slechte'' keuze heb gemaakt. Maar goed, wel een goede game. De balans tussen makkelijk en moeilijk ligt een melkweg ver uit elkaar, dat vond ik het meeste zonde aan deze game. Of je maakt een game echt makkelijk, of echt moeilijk, niet een mix ervan zoals in Unleashed. Dit zorgt alleen maar voor gezeik bij reviewers en consumenten, dus een beetje zonde was het wel. Voor de rest een verhaal dat het verfilmen waard is, maar niet door Uwe Boll, maar door Lucas zelf. Die moet alleen niet het scenario schrijven. ;):9

Deel Deze Pagina