Die forcepowers zien er vet uit, ook die bewegingen van die gasten die in de lucht worden rondgeslingerd zien er goed uit
Dit ziet er echt gruwelijk uit! Al die dingen en dat mensen ontwijken en vast pakken! Ik ben alleen bezorgd over de lengte van de game nu...
Replay value is trouwens groot, omdat elke actie anders is ... Ik hoop dat er MP bij zit, maar ik verwacht het niet
dit ziet er gruwelijk vet uit.. ik ben helemaal geen star wars fan maar dit ziet eruit als iets wat ik echt moet spelen
Alleen als de levels hetzelfde blijven (linear dus) komt het de replay waarde niet ten goede. Het zou kunnen een MP modes die zat volgens mij ook altijd in die andere star wars games. (zo'n shooter iets met lightsabers... )
Ja ik ken de xbox versie's nog wel, en nee geen shooter! Zie het dan als Saints row online zeg maar! En ik heb er liever Co-op in...dat lijkt me veel gaver!
heb net het filmpje zitten kijken, en ik moet zeggen dat het enorm gaaf is maar.: die jedi gooit een vijand door een stenen muur heen.. hoort die gast niet uit elkaar te splatsen in plaats van dat die muur doormidden vliegt multiplayer met de xbox games was wel leuk, vooral die van jedi knkight 2. heb old republic nooit gespeeld trouwens hoop wel dat niet alles een eitje is, zoals het eruit ziet krijg je tot nu toe niet echt een uitdaging, ook met die rancorn niet.
Ziet er echt super goed uit, maar ze gaan het volgens mij zwaar overdrijven. Lijkt wel als of de karakter waar mee je speelt 10.000x sterker is dan andere Jedi's of Siths.
Jedi Knight 2 was een online shooter met lightsabers Jedi? volgens mij is het een Sith, nl de secret apprentice van Darth Vader
Heb niet veel met Star Wars en ook niet echt met de games ervan, maar dit ziet er bruut uit. Ik houd hem in de gaten!
Eindelijk een nextgen SW game Hoop dat hij de releasedate haalt. Ziet er allemaal goed uit , behalve grafies vond ik het niet geweldig.
Hij bedoeld waarschijnlijk dat de stormtroopers er niet echt mooi uitzien en dat ben ik met hem eens. Ik vindt het alleen een beetje lomp dat Darth Vader een apprentice heeft, Darth Vader is zelf al een apprentice en Mace Windu zegt zelf: "Het zijn er altijd 2. Niet meer. Niet minder."
Ach zo moet je er niet over denken >_<. Op deze manier kunnen ze een nieuwe verhaal maken een los verhaal maken. (weer eens wat nieuws in het star wars universum zeg maar)