Ik vind het echt een toffe game. Hou van Star Wars en vind het een mooi spel. T speelt ook wel leuk. Moet snel is gaan beginnen op een hoger niveau, nog steeds niet gedaan, mede door Saints Row 2 en Fifa Ultimate mode.
was er eigenlijk al een patch uit voor de glitches die in de game zitten? want las net dat er toch een aantal achievement glitches in zat
Naast achievement-glitches ook vele bugs e.d.. Afgezien van de bugs en soms tergens vervelend vechtsysteem ( opstaan gaat langzaam etc ) is het een zeer toffe game.
Hoe verder ik kom in de game,hoe toffer ik hem vind ik vind vooral de eindbazen wel tof gedaan. maar had nog even een vraagje. als een eindbaas en ik tegelijk Lightning schieten komt er speciaal meterje in beeld en moet dan steeds op het goede moment op Y drukken ofzo maar krijg ik steeds niet voormekaar. kan iemand dat ff uitleggen en zit er nou nog verschil tussen de verschillende soorten kleuren lightsabers die kan af en toe vind? want merk namelijk niks
Als dat gebeurt zie je een cirkel in beeld, met als het goed is om die cirkel heen, enkele rode strepen. Er gaat een wijzer rond die cirkel en als die wijzer op die rode streepjes komt, moet jij op y drukken. En dat moet drie keer ofzo. Je kunt de kleuren van de lightsaber veranderen, maar dat geeft geen extra powers. Wel kun je iets anders (volgens mij powercrystals ofzo) aanpassen bij je lightsaber, die kunnen verschillende stats verbeteren.
Kan iemand me even helpen? Spoiler Ik zit ff in ff bij het einde van level 8 waar je de Star Destroyer naar beneden moet halen met je Forcepower. Maar op 1 of andere manier krijg ik hem niet naar beneden.. Is er een speciale manier voor? Bedankt:b:
Spoiler Juist wel, gewoon niet gelijk stoppen als die ruimteschepen komen maar wachten tot je bijna dood ben en dan loslaten Oja en gebruik de L + R stick tegelijk he
okee bedankt mensen,. ik zal het morgen ff proberen.. blijft een kut stukkie lees er trouwens heel veel klachten over
Iemand tips voor de eindbazen op Sith master? Ben nu bij Kazdan Paradus, paar keer geprobeerd maar het wou eigenlijk voor geen meter. En ik denk dat ik ook moeite ga krijgen met de bazen hierna dus tips zijn welkom.
Ik las het net ook, heb altijd deze game willen spelen maar heb em nooit gekocht, als deze versie in de winkels ligt maybe toch wel tijd om em te gaan spelen.
Voor mij precies hetzeflde: wilde hem altijd al spelen, nooit gedaan, maar nu ga ik hem toch wle halen mocht die versie in de winkels komen.
Toffe shit en ik wou net de game gaan verkopen Dan wacht ik nog wel ff. Of zit de Hoth Mission Pack alleen nu bij de game als je de nieuwe versie koopt in de winkel? Spoiler Als je de game uitspeeld op de dark side zie je al dat The Emperor wint van Starkiller en word die ook als een robot inmekaar gezet zoals Darth Vader. wel tof dat ze hierop verder gaan dan:b:
Heb net ff gezocht op de forums en mensen zijn gewoon boos dat de Hoth pack niet als download komt maar alleen voor de nieuwe uitgave van de game. Beetje belachelijk dat je nog een keer de game kan gaan kopen in de winkel Het is gewoon weer geldklopperij. Laat dan maar lekker zitten.
Serieus? DOH ik heb de game al een tijd hier en speel um ook voor de tweede keer nu uit hoogste niveau maar dat de download alleen te krijgen is bij een game hoe lame is dat...alsof ze gewoon dachten dat de game eerste keer zo slecht verkochtte en nu beter zal gaan