Want? Waarom nu wel en vorig jaar niet? het is gewoon belachelijk vind ik zelf Dat zal dan wel de volle mep zijn Lucasart kennende. De normale versie heb je nu voor 30 euro ongeveer.
Ik denk net zon beetje als een GOTY editie van een game tussen de 30 en 40 euro. Edit: ^ En waarom nu wel en toen niet? Omdat die game exclusive content nu heeft, en vorige keer niet gekocht omdat ik toen bezig was met andere dingen en betere games uitkwamen rond die tijd.
Omdat er nu meer content is. En er waren wel betere games. Zelfde als Juun dus. Mja, goede zet is het zeker wel. Je ziet nu al dat meer mensen de game willen gaan kopen. Natuurlijk is het een slechte service richting de mensen die de game al hebben. Maar in dit geval heb ik daar geen boodschap aan.
Hoe zo slechte service? We hebben de game een jaar geleden al gespeeld .. Ik denk dat ik de ultimate sith editie ook ga kopen ondanks dat ik de originele versie ook heb
Dit is toch overal zo. Ook met telefoonabonnementen, nieuwe klanten zijn voor hun veel belangrijker dan oude klanten. Ook die prijsverlagingen voor de Xbox360 vond ik gierig, heb mijne destijds voor 400 euro gekocht. Hij is nu de helft(met HDMI-aansluiting ook nog eens ). Kan je verder niets aan doen.
Ik denk evenveel aan mezelf als jij aan jezelf denkt. Nou, een mooie service zou zijn dat de mensen met de 'oude' game bv. een korting krijgen. ofzo.
Ben het wel met je eens. Star wars Force Unleashed was als nog een goed verkochtte game dus waarom ze de download content ook gewoon niet online zetten snap ik dan ook gewoon niet, enig idee hoeveel ze er nu mee mis lopen Ik ga geen geld betalen voor een game die ik heb om er een uurtje of wat extra uit te halen, zonde
Klopt. De game was erg goed verkocht. En al die extra content is ook niet echt lang. Daarom snap ik ook niet dat ze de Hoth pack dat niet als DLC doen voor de mensen die de game al hebben. Want om de game opnieuw te kopen voor 1,5 uur speelplezier gaat mij ook wat te ver.
Sorry hoor, maar als die Tatooine en die hoth mission pack en al die andere lompe dingen niet gewoon als DLC ben ik royally pissed. Ik heb het spel en de DLC gelijk gekocht toen ze uitkwamen en toen was jedi temple 800 points en de verschillende costume packs. Dus dat is ongeveer zo'n 20 euro + de 60 of 65 euro die ik toen voor het spel heb neergelegd. Dan heb ik ook nog is al alles gehaald voor de Jedi temple en de original storyline dus het gaat me dan ook echt alleen om die nieuwe dingen en om daar nou weer dadelijk de volle mep voor te betalen vind ik dan te ver gaan. Zet dan gewoon ook die Hoth + tatooine op de marketplace voor mijn part +2000 points maar om die gewoon echt alles gelijk gehaald hebben en dus waarschijnlijk ook echte fans zijn zo te naaien is gewoon laag.
heb de gewone versie ga niet weer een nieuwe versie kopen voor denk max 2 of 3 uurtjes hopelijk bedenken ze zig en zetten alles gewoon op xboxlive anderes hoeft het van mij niet ga niet weer 40 euro uitgeven
Ik vind het wel triest dat Hoth niet als DLC komt, maar ik ga er zeker niet het spel opnieuw voor kopen. De enige nieuwe achievements zijn toch voor de Tatooine DLC dus die zal ik wel gewoon halen. Maar toch, het is gewoon je fans van het eerste uur naaien, ze kunnen net zo goed die content wel op de marketplace zetten. Kutstreek.
Ja klopt, ik hoop natuurlijk dat ze uiteindelijk na een korte tijd ook Hoth als DLC laten verschijnen maar ik vind het eigenlijk gewoon een kut actie tegen de echte fans.
Goed nieuws. Paar uur nadat Lucasarts de DLC heeft aangekondigd melden ze ook dat het Hoth level ook gewoon te downloaden is. Dit kon ik tenminste opmaken uit de update van Gamespot. Nu maar hopen dat het ook echt zo is. Maar ga zoiezo gelijk de Tatooine DLC aanschaffen wanneer ie er is