1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je de star wars old republic MMO niks dan?
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee, gewoon nee.
    Ten eerste is het een MMO, word maandelijks dokken en als ik een game wil spelen ben ik berijd een 1malige bedrag te betalen maar niet elke maand.

    Verhaallijnen zijn meestal bar slecht in MMO's. In KotOR had je een hele team ter beschikking waar je zelf mee kan spelen en optimizen, in een MMO heb je maar 1 char ter beschikking waar jij controle over hebt. Wil je andere class spelen moet je andere char spelen en opnieuw beginnen.

    Jouw keuzes kunnen nooit een gevoel van impact geven over de hele wereld want er zijn duizende andere spelers die mee doen.

    Ook krijg je een hoop zeikerds die alles vol spammen en koning voelen omdat ze beter zijn dan jouw.

    Ik heb een paar weken WoW gespeelt omdat ik het gratis kreeg aangeboden, maar serieus wat een hoop gezever van mede spelers, je mag nergens in mee doen in raids etc omdat je niet de juiste equipment hebt like wtf, ik wil gewoon meedoen in een raid for fun who the hell cares wat mn damage per second is. En hoe wil je ooit aan goede equipment komen als je nergens in mee mag doen.

    Nee MMO's doen me niks vooral betaalde MMO's.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me dan af waarom die nieuwe starwars MMO de naam Kotor draagt? om hem dan beter te laten verkopen? Weet zeker dat die MMO niks te maken heeft met de orginele Kotor games.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Sorry, heb WoW al. :9
     
  5. pocket rocket

    pocket rocket Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik had een vraagje ik heb nu de jedi temple content gedowload maar hoe kan ik die spellen

    ik de game nu 2 keer al uitgespeeld
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Afkomstig van een-of-ander forum. Ik hoop dat het lukt. ;)
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit spel proberen deze vakantie ook nog is op te pakken, om aan het niet eenvoudige avontuur verder te gaan het spel op het hoogste niveau uit te spelen.
     
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    is er nou al een datum bekend wanneer de sith edition uitkomt?

    [​IMG]
     
  9. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens gamefaqs.com komt hij in america 3 november uit over de nederlandse datum staat er niks
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tantooine Level is nu te downloaden


    [​IMG]
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Jedi temple mission nu al 2 keer gedownload. Ik ga naar een een nieuw slot maar hij begint automatisch met de campaign na het selecten van de moeilijkheidsgraad. Doe ik iets verkeerd!?
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.843
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Net Tatooine al weer uitgespeeld, wel leuk maar had wel meer verwacht
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je ermee bezig geweest?
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.843
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Op een na moeilijkste niveau 1 uur max. Heb me wel vermaakt trouwens, maar ik kreeg het gevoel alsof er meer in had gezeten, in het originele spel had je van die grote omgevingen (in de death star) en nu leek het allemaal wat kleiner, meer gangen enzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is er iemand die alle tot op heden uitgekomen uitbreidingen heeft uitgespeeld? Ben benieuwd welke mening jullie daar over hebben! :eek:
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.843
    Leuk Bevonden:
    9.227
    De tempel heeft een aantal grote gevechten, het hele force behendigheidsstuk erin hoeft voor mij niet zo. Het leert je wel wat meer over het verhaal.

    De Tatooine gaat verder na dat je het spel hebt uitgespeeld, en een van de eindes hebt gekozen, aan te raden om hier dus mee te wachten totdat je het spel hebt uitgespeeld.

    Meer uitbreiding was er niet toch?
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb alle uitbreidingen gespeeld tot nu toe (1345/1345)

    Ik was me zeer aan het verheugen over Tatooine en het level was dan ook zeer vet (Vooral voor een echte SW fan). Maar toch was het wel erg kort en kreeg je ook maar 1 extra costume dit keer (Jedi temple kreeg je er weer een heleboel bij)

    Ik was bij mijn 1e playthrough gelijk maar op sith master begonnen en het duurde zo'n halfuur - 3 kwartier. (Grotendeels door de Ben Kenobi boss, die een 1 hit kill move heeft die 'amper' te ontwijken is) :)
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als je de moeilijkheidsgraad hoger zet, worden de Quick Time Events dan ook moeilijker?
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nope.

    Wel moet je op sith master uitkijken voor de magic bullets die bosses hebben, Kazdan heeft namelijk een force 'push' die opeens uit het niets heel je leven wegblaast. En zoals ik al eerder zei is Ben Kenobi ook zo'n leuk persoon :D
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dankjewel. :) Ik dacht dat er nog een derde is, maar die komt pas uit met de Ultimate Sith Edition? Daar ga ik dan nog even op wachten. Ben nu bezig met mijn Star Wars collectie aan, eigenlijk alles, uit te breiden. En na Force Unleashed bij een vriend gespeeld te hebben, lijkt me die toch ook wel tof.
     

Deel Deze Pagina