Tatooine uitgespeeld op het 1-na moeilijkste niveau. Had inderdaad wel iets meer verwacht. Deed er 43 minuten over. Had voor 800 punten toch minimaal 1 uur speeltijd verwacht.
Laatst het origineel gekocht. Eerste missies waren wel leuk, beetje jedi's slachten, maar het is na tijdje al snel veel van hetzelfde. Het enige wat het leuk houdt is het upgraden van je force. Heerlijk om met die force aan de slag te gaan maar verder valt het spel vies tegen. Single player is belachelijk kort, hoe durven ze voor zoiets zoveel geld te vragen. En wat nog het nepste is, is het verhaal. Ik dacht lekker de bad guy spelen maar na tijdje krijg je weer 'goedaardse' trekjes. Neemt hele plezier weg.
Ja dit vroeg ik mij dus ook af. In webshops kan ik em namelijk niet vinden. En freerecordshop.nl heeft classic en de normale en allebei voor andere prijs wat beetje raar overkomt aangezien hte verschil alleen het hoesje is en de oude nog steeds 55 euro kost.
Ik ben hier lid geworden omdat ik een glitch voor de DERDE keer ben op gelopen in The Force Unleashed 1. Ik ga een level up en ik ben meteen onsterfelijk en heb oneindig veel force... Ik vind het ongelooflijk hinderlijk en ik kwam hier vragen of er misschien een fix voor is of zoiets dergelijks of een patch die uit is of wat het ook mag zijn. Ik zou het fijn vinden als iemand me zou kunnen helpen . Anders moet ik maar weer bij het begin beginnen.... met een andere profiel. ~Lifell
ik heb het nooit gehad toen ik dit spel speelde ik weet niet of je wel eens op xbox live bent maar als je op xbox live zit en je start het spel kan het zijn dat hij vraagt of hij hem moet updaten weet niet of je dat al gedaaan hebt,anders zou ik het ook niet weten
Hmmm, tjah volgens mij heb ik de laatste versie maar ik kan wel effe kijken of ik toch nog een update achter loop, bedankt voor de tip . Wel jammer, niks schijnt te werken .
Is deze game van de aardbodem verdwenen ofzo? Nergens in winkels is hij nog te krijgen en ik ben ook vrijwel elke webshop wel afgeweest nu. Nergens hebben ze hem nog in voorraad.. beetje vreemd.
Ik heb 'm toevallig vandaag geruild tegen één van mijn spellen via de Xbazaar! Gewoon een topic openen in de Gezocht sectie.