Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, dat moet dan maar. Hou niet van tweedehandsgames maar ja als het de enige optie is.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had hem laatst voor 7,50 ofzo gekocht bij de Bart Smit, bij zo'n alles moet weg actie.

3. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deze maand nog bij de MM met een soortgelijke actie.

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij Kazdan. Game is zeker wel vet, mooie environments ook in level 2. Alleen die Kazdan is dus best wel een bitch, hij blockt gewoon alles. Maar komt goed.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zijn zeker geen slechte deals. Misschien ff in het koopjes topic plaatsen? ;)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    I know... ik zoek hem ook al een tijdje. Ik zie hem wel af en toe maar dan kost die 30-40 euro.

Niemand die een webshop weet? Waar dan ook? 360 of PS3 versie. Zolang die maar geen 50 euro kost zoals op ebay gewoon. 8)

Ultimate Sith edition uiteraard.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
  8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    DLC erbij.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En nieuwe content die niet downloadbaar is.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    welke content dan? volgens mij is nu alles downloadbaar

11. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had de laatste bij die bart smit, ;)
    En het is een opruiming van het magazijn en niet elk filiaal heeft dezelfde restanten, dus daar heeft niemand iets aan.

12. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    The Ultimate Sith Edition has all the original costumes, as well as the downloadable costumes and character skins. There is also new content, such as a Tusken Raider costume and Starkiller's new "Sith Lord" armor, although the latter two costumes are inaccessible on the main campaign disc for the Xbox 360 version.

stukje verder:

The exclusive content that was previously only available in this release was released to the PlayStation Store on February 18, 2010 for $9.99, and the Xbox Live Marketplace on February 23, 2010 for 800 Microsoft Points.

Dus alles is inderdaad downloadbaar, als je het wil hebben, want het klinkt niet veel soeps.

Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat laatste wist ik dus niet. Voor hetzelfde geld was dat hier in Sneek ook het geval. Boeiend, verder gewoon een goede deal. ;)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uitgespeeld. Ben niet geheel objectief in deze zaak natuurlijk aangezien ik elke game waar een lightsaber en forcepowers in voor komen bij voorbaat al goed vind, maar ik vond hem best wel vet! Verhaal werd op het einde nog best interessant, daarvoor vond ik het een beetje jammer. Zoals die Juno, daar heeft hij ineens een geweldige band mee en daar krijg je helemaal niks van mee zelf.

Gameplay is natuurlijk sowieso awesome. :D Misschien een beetje kort, dat wel. En ook weinig gevarieerde omgevingen(eigenlijk heb je er 3 of 4). Verder was de game bij vlagen wat buggy, zo bleef de Emperor bij mij vastzitten in de lucht voor een geruime tijd en was die robot een keer verdwenen tijdens dat gevecht.

Maar kan je trouwens gewoon levels opnieuw spelen met je huidige character of moet je echt opnieuw beginnen?

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Om op je vraag nog antwoord te geven: na de credits koos ik voor Continue Game en begon ik weer bij missie 1, maar wel met een nieuw pak! :eek:

Heb zelf ook nog een vraag. Toen ik het spel uitspeelde had ik o.a. de Achievement van het 'Light Ending'. Is er dan ook een Dark Side Ending en hoe kies ik die? Ik had niet het idee dat ik ergens in het spel keuzes maakte.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht dat je kon kiezen om Darth Vader te doden en zijn plaats innemen als leerling van de The Emperor (het slechte einde) of Darth Vader niet doden en dus zelf gedood te worden (het goede einde).

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, bedankt. Was ik waarschijnlijk toch iets te rap met doorspelen. :+

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu een bijna maxed-out character. Als ik de moeilijkheidsgraad van het spel verander en alle missies zo uitspeel, kan ik dan de Achievements krijgen voor het uitspelen van het spel op Sith Lord/Master? Of moet je hier écht een New Game voor beginnen?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een New Game aangezien je bij Continue Game de Prologue niet opnieuw kan spelen. Ik was overigens ook bezig met hem op 100 % te halen maar die 500-achievements zijn echt belachelijk. Duurt veels te lang. Maar ga hem nog wel een keertje uitspelen denk ik.

Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, thanks!

Deel Deze Pagina