Ik ben een echte Star Wars fan en van Star Wars games krijg ik nooit genoeg en hoewel ik alles er heel vet uit vind zien, ben ik toch een beetje bang dat de game één grote chaos wordt. Maar ik weet niet hoe representatief die filmpjes zijn, want je ziet alleen maar dingen door de lucht vliegen enzo...
Star Wars: Force Unleashed verplaatst naar september Nieuws | 13 maart 2008 - Activision heeft gereageerd op geruchten dat Star Wars: The Force Unleashed uitgesteld zou zijn, en heeft dit toegegeven. Activision geeft eerlijk toe dat al een paar maanden besloten is het spel niet in april, maar in september uit te laten komen. Quote: “It actually moved to September a few months back,” a spokesperson said Activision wil niet dat het spel het erfgoed van George Lucas onteerd, en om dit te voorkomen geeft men de ontwikkelaars meer tijd om aan het spel te werken.
Wow die screens zijn ziek. Vooral die laatste met al die schipjes in de lucht. Damn. Jammer dat ie is uitgesteld maar ze moeten de star wars serie eindeljik eens een goed spel geven en hopelijk lukt dat met die extra maanden.
Ik heb net nog even wat filmpjes gekeken (verveel me dood ) en het is een beetje vreemd dat je niet aangevallen wordt als je een 'force unleashed'. Dus met die biotische krachten aan het kloten bent. Ze staan erbij en kijken ernaar. Maar goed, ze hebben nog dik een half jaar .
Die filmpjes zijn er om te laten zien hoe de force powers werken en hoe de 3 engines met elkaar samen werken.
vraag me af hoe iemnad in het echt zou reageren als je opeens werd opgetild, zou je echt proberen iets vast te grijpen? of gewoon verbaast kijken vraag me af hoe ze dat hebben getest
Nouja, in het echt zou je denk ik verbaasd kijken, maar in het Star Wars universum waarin het spel zich afspeelt zijn ze wel gewend aan rare dingen
Mijn aanvankelijke reactie bij het opgetild worden zou ongetwijfeld zoiets zijn: WHIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!