1 ding hoop ik echt: Een echte mooi jedi gevecht met de lichtsabers.Als dat er al in zit ben ik al apen blij.
Ondanks de mooie beelden denk ik dat ik deze game oversla omdat je hier al een bepaalde rol speelt. Wacht liever op KOTOR 3 al duurt het nog zo lang
De enige andere met een lightsaber zijn Joda, Obi-Wan en Darth Vader en ik denk niet dat je de kans krijgt hun te verslaan vanwege het verhaal.
Op gametrailers staat een machtig grote preview ( Gametrailer tv geloof ik ) over the Force Unleashed. 1e level speel je dus als Darth Vader Verder schijnt er dus de keuze te komen of je voor Vader blijft vechten of niet, met hierbij verschillende eindes! Daarnaast ziet de Wii versie er zeker gaaf uit met de Duel mode, dus naast de Xbox 360 versie haal ik ook de Wii versie in huis!
nope, er zijn nog meer Jedi hoor...Het is namelijk zo dat je erop uit word gestuurd om de overige Jedi te vermoorden, maar later stuit je op een oude Jedi-Meester die je probeert te terug te halen naar de Light Side, waar je ook voor kunt gaan kiezen
Ik kijk echt uit naar deze game, ben afgelopen 2 weken weer alle films aan het kijken, en daardoor Mass Effect weer aan het spelen, en daardoor ook weer zin om Kotor te spelen... http://www.gametrailers.com/player/32608.html deze
Demo gepland van Star Wars: The Force Unleashed Nieuws | 12 mei 2008 - In een recent interview met de producer van de PS3- en Xbox 360-versie, Cameron Suey, raakte bekend dat de ontwikkelaar bezig is aan een demo van Star Wars: The Force Unleashed. De demo zal tegelijkertijd verschijnen op Xbox Live en PlayStation Network. Wanneer de demo verschijnt, is nog onbekend. Ook wist hij te vertellen dat Star Wars: The Force Unleashed één van de grootste Star Wars verhalen zal vertellen die we ooit in een Star Wars titel gezien hebben. Met vol lof vertelde hij dat The Force Unleashed één van de grootste en beste Star Wars projecten ooit zal zijn. Star Wars: The Force Unleashed staat gepland voor 19 september en verschijnt voor PlayStation 3, PlayStation Portable, Nintendo Wii, Nintendo DS en Xbox 360.
Haha, bij mij komt 'ie der zeker in. Volgens mij is morgen of volgende week bij Gamekings een preview van de Force Unleashed.
deze game gaat zo ownen. het ziet er erg goed uit en het verhaal lijkt me ook sterk. en de game komt uit op mijn verjaardag dus dat is altijd goed