1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Is er geen guild chat oid?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Speel je op Bao-Dur? Als je in onze guild b ent, kan je gewoon praten via de guild chat.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh ja, helemaal vergeten. Zal morgen eens uitvogelen of ik snap hoe de guild werkt. Ben ook nog geen XBW'er tegengekomen. Al gespeeld trouwens?

Absoluut aangezien daar de meeste van ons zitten.

Mijn huidige char is een Bounty Hunter Powertech genaamd Avengetar. Ik probeer een tank ervan te maken maar weet niet precies hoe ik moet speccen. Maar kom er wel uit.

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  4. Seh

Seh Guest

Ik heb besloten die game ook maar te kopen. Zonder dat ik nog gespeeld heb overigens, tijdens het installen gaf hij een error toen ik weg was. :'-( Kan iig de game helemaal installeren via Flix zijn account, kijk dan wel of ik alvast een kijkje neem.

Edit: Hij gaat nu voor de 3e keer ''Main Assests 1'' downloaden. van 12 gb met een snelheid van max 500 kb/sec. Dat terwijl ik normaal 1-2 mb per seconde haal. :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2012
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Uiteindelijk had ik besloten om te stoppen met downloaden. De game compleet te verwijderen en opnieuw te instaleren met de 3 dvd's. Het duurde anders gewoon te lang. :'-(

6. Seh

Seh Guest

Zijn er alleen melee classes met lightsabers? De tofste die ik tot nu toe tegen kwam is de Sith Assassin.

7. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sith Inquisitor zijn casters met lightsabers

8. Seh

Seh Guest

Nee je kan ook Sith Inquisitor Assassin. :+ Maar ik doelde op of er ook andere wapens zijn om mee te meppen voor andere classes, andere zwaarden oid. Volgens mij niet he? Want eigenlijk wil ik geen Sith zijn, volgens mij is 80% van de players dat namelijk. Maar wil denk ik een melee class.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Scoundrels zijn wel redelijk close range/melee.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Als je in de guild wil moet je iemand van de empire in de Bao Dur server even whisperen.

Geef anders even je naam door, dan krijg je ook een invite, heb je ook mensen om tegen te lullen :+

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Of natuurlijk een jedi. Al is dat wel vloeken in de kerk ;)

12. Seh

Seh Guest

Ja dat snap ik ook wel. :+ I'll join the darkside, de meeste XBW'ers zitten daar op één server. Dunno why that is... Or do I?

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook met vibroswords vechten en nog zo iets (dacht ik), maar waarom dat als je een lightsaber hebt?

14. Seh

Seh Guest

Ik wil eigenlijk geen lightsaber class. Maar wel een melee class. :+ Die zijn er dus niet.

15. Seh

Seh Guest

Wat een schijtzooi joh, elke keer moet ik repairen en dan begint de game weer opnieuw met downloaden oid. 8)

Kut, nu wil ik hem morgen al gaan kopen. Maar dan istie veel duurder denk ik, dan als ik hem op the internetzz bestel.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2012
  16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
  17. Seh

Seh Guest

18. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    862
    Dan op SWTOR.com bestellen voor 54,99 :+. Dan heb je hem nu..

19. Seh

Seh Guest

Nee, want de download spaced hem.

20. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    862
    Hmm, raar heb hem net nog gedownload op mijn laptop :eek:.

Deel Deze Pagina