1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    So true. Dulle is gewoon een computer van vlees en bloed.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb alle Heroics op Tatooine maar overgeslagen. Het heeft weinig zin om steeds overpowered rond te lopen. Tatooine gaat maar tot level 28 en ik ben nu net level 30. Dus ben maar naar Alderaan gegaan. Wel een leuke planeet Tatooine, maar inderdaad veel lange afstanden met reizen.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Echt iets opmerkelijks mee gemaakt in dit spel! Mag volgens spelers niet adverteren om mijn spullen te verkopen in de 1/General 2/Trade channel, wordt vervolgens dan ook nog ge=ignored =)

Waarvoor is de Trade (Channel) dan gemaakt, vraag ik mij nu echt af?

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk mag dat in trade. En ofc. niet in general.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou, die tweede planeet waar je als trooper heen moet anders ook wel. :mad:

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ach met sprint red je je prima dan.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Idd, maar in het begin is het best wel kut dat je zonder sprint zit. Het oogt allemaal een stuk groter in deze game dan in WoW, om maar wat te noemen.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, en als Sorcerer ben je weer DPS of Healer

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa spring op level 14, als het goed is kom je van de begin planeet af met level 10, dan op The Fleet een Flashpoint doen ben je al snel 11/12 en dan nog 2 leveltjes op de 2de planeet. Merk nu dat ik op level 22 wel toe ben aan een speeder :'-(

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik merk dat ik op level 17/18 al toe ben aan dat ding. Level 25 pas helaas. 20 leek me wel iets fijner Sjorrit. :+

Remoe rot op met je 1 voor deze game. Check Metacritic. :mad:

Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die users reviews:

"The final nail in the Bioware coffin, after the massive let down that was Dragon Age 2 I thought Bioware would get their act together and regain some dignity to their name. Sadly, it seems that SWTOR is not the game to do this, furthermore, I'm afraid this game will actually make Bioware disband as a developing studio."

Jup, Ik denk ook dat Bioware de handdoek in de ring gooit. Sjezus, dat je het een slecht spel vind oke, maar praat geen poep, dan laat je alleen ziet hoe dom je zelf bent.

Bioware, die alleen maar bestsellers aflevert :) Al zijn ze het laatste jaar wel veelste mainstream geworden met MA en DA. :mad:

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister was ik lekker aan het levelen, veel gedaan op tatooine en was 29 half, dus ik had al mijn queste af en bonus series ook klaar dus denk ga terug naar de stad even kijken voor mods en enhancements etc want ik heb nog orange hands waar slechte mods in zitten.

Kon niks vinden toen zag ik een wapen vendor, denk ga ff kijke, zag ik een orange light saber een goede dus ik wou kijken hoe die staat, KLIK ik verkeerd kocht ik m gelijk gvd. Ding was 17.800K en terug verkopen kreeg ik 2K terug dus heb hem maar gehouden...

Daarna upgrades voor ship gekocht en mijn skills etc nu heb ik nog 1K over :| Echt klote. Maarja ben nu wel dicht bij 30 want van die 2 space missies kreeg ik in totaal 32K exp dat is wel echt lekker want is snel gebeurd.

Vanavond dus naar Alderaan, denk wel dat ik even snel 2 keer ga pvpen om level 30 te zijn en dan naar alderaan te gaan maar dat bekijk ik nog wel even...

Welke professions hebben jullie trouwens? Maat van mij zegt dat theasure oid veel credits opleverd, maar ik heb archeology en biology oid, is voor medkits etc leverd opsich ook best wel wat op. Enig nadeel is dat ik mijn companion veel nodig heb voor te vechten, ik ben healer specced dus mijn aanvalle zijn niet super sterk:confused:

Edit: bij iemand anders servers ook off line? want ik zie europe allemaal offline en bij US staan sommige on line en sommige niet... maar op de site staat dat alles up is :confused:?

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Je kan toch je andere companions er op af sturen? Ik stuur altijd 2 van 3 companions op missies. Ik heb zelf Artifice, Archeology en Treasurehunting.

Artifice en Archeology is wel handig omdat ik zo upgrades kan maken voor mijn Lightsaber.

En @ User Reviews: Daar besteed ik geen aandacht aan, toch bullshit wat die mensen schrijven (die gelijk een 1 geven).

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Weer een update midden op de dag, tot 5 uur vanavond weer, zal wel weer uitlopen tot god weet hoelang -_-.

Proffesions kun je alleen op de fleet halen of niet? Anders moet ik dar straks ff heen.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Opzich wel goede fixes, jammer dat er in de patchnotes een spoiler staat, ik had het wel verwacht though :+

De downtime heb ik geen problemen mee, ben toch op stage :+

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja vandaag toch nieuw toetsenbord binnen als het goed is dus moet die toch helemaal in stellen etc

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Welke heb je gekozen?

Tabel heb ik weer wat bijgewerkt, leve notepad :+

Heb ik iemand over het hoofd gezien/klopt het niet/wil je erbij?

Zet het hier dan neer of PM als ik niet reageer :+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Voor de razor lycosa:

en check dit hahahaha:

http://www.razerzone.com/swtor/keyboard

Die prijs... wtf serieus.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik zit ook op de Sith'ari server met mijn eigen guild.
    Get Geared or Wipe Tryin.
    Me character heet Xer

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nice :thumbs: Ik ben vanavond pas weer on line. Ben je wel Empire?

Deel Deze Pagina