Gister was ik lekker aan het levelen, veel gedaan op tatooine en was 29 half, dus ik had al mijn queste af en bonus series ook klaar dus denk ga terug naar de stad even kijken voor mods en enhancements etc want ik heb nog orange hands waar slechte mods in zitten.
Kon niks vinden toen zag ik een wapen vendor, denk ga ff kijke, zag ik een orange light saber een goede dus ik wou kijken hoe die staat, KLIK ik verkeerd kocht ik m gelijk gvd. Ding was 17.800K en terug verkopen kreeg ik 2K terug dus heb hem maar gehouden...
Daarna upgrades voor ship gekocht en mijn skills etc nu heb ik nog 1K over :| Echt klote. Maarja ben nu wel dicht bij 30 want van die 2 space missies kreeg ik in totaal 32K exp dat is wel echt lekker want is snel gebeurd.
Vanavond dus naar Alderaan, denk wel dat ik even snel 2 keer ga pvpen om level 30 te zijn en dan naar alderaan te gaan maar dat bekijk ik nog wel even...
Welke professions hebben jullie trouwens? Maat van mij zegt dat theasure oid veel credits opleverd, maar ik heb archeology en biology oid, is voor medkits etc leverd opsich ook best wel wat op. Enig nadeel is dat ik mijn companion veel nodig heb voor te vechten, ik ben healer specced dus mijn aanvalle zijn niet super sterk
Edit: bij iemand anders servers ook off line? want ik zie europe allemaal offline en bij US staan sommige on line en sommige niet... maar op de site staat dat alles up is
?
Klik om te vergroten...