zijn dat geen mats die je gebruikt bij een crafting profession? Want met missies vind je vaak mats of ingredienten waarna je er iets mee kunt craften.
Oja, nog even een oproep (laatste keer ) om jullie IGN naam+class hier te vermelden! Dan komen jullie in de startpost tabel te staan! Maar jullie negeren the MOTD+posts van mij toch
*huh zei iemand nou iets over IGN naam en class? anyway: Neuh, laat ze eigenlijk alleen naar lockboxen zoeken.
En ook in deze game kiezen mensen altijd weer voor de verkeerde partij. Waarom moet nu iedereen weer Empire kiezen, het Horde van SW TOR. Jorrie, schaam je.
Omdat Empire gewoon vet is , niet dat laffe Jedi gedoe, brave knullen die hun emoties niet mogen gebruiken voor de Force, geen wonder dat ik ze makkelijk neermaai EDIT: Gisteren ook een paar keer bijna een Empire base binnengestormd, gelukkig zag ik op tijd 2 lvl 50 Champion Droids staan, toen maar gauw teruggegaan
Lol, ben blij dat ik Empire heb gekozen. Aangezien er bij mij gemiddeld 90 / 100 man op een planeet is en op de begin planeet van de sith zijn er rond de 150. bij Republic op mijn server zijn er hoog uit 50 op de begin planeet. En ik ga toch voor Pve dusja.
Welke server zit je dan? Ik zit op Red Eclipse, 1 char aan Empire in Tweakers en 2 aan Republic, waaronder een Sentinel Jedi. Ik heb gewoon niets met Empire na die kutstreek van Anakin in The Jedi Temple in Revenge of the Sith. Beetje kinderen omleggen.
Merk dat wanneer ik empire speel dat 70% van de keren dat ik voor pvp queue dat ik in huttball terecht kom tegen een andere empire partij. Bij the republic kom ik tenminste nog een keer in andere battlegrounds.
Inderdaad veel Huttball helaas, wel jammer is dat.. Ik had nog even een vraagje, wordt je Valor rank gedeeld door de personen door de servers? Of moet je alles opnieuw halen als je een nieuw poppetje begint?
gaat opnieuw EDIT: zet mij ook maar in de start post: IGN: Vesta Server: Red Eclipse Faction: Republic Class: Sage
qua PVP kun je idd beter Republic zijn. Aangezien je voor de andere 2 games republic vs Jedi is. Dit gingen ze volgensmij nog wel veranderen tho. En @ Yellow, Ik zit op Sith'Ari =).
Ik kan niet wachten trouwens om Tatooine af te maken. Ik ben blij dat ik van die irritante Bonus Series af ben, ook al leveren die een hoop XP en leuke items op. Vooral het einde van die bonus serie op tatooine als je als trooper een fokking vet item mag uit kiezen. Heb ik tot na level 30 nog wel genoeg aan.
Ik heb dezelfde gear nog sinds level 29 ofzo... ik verander gewoon de mods, dan word je item ook hoger. Dat vind ik wel mooi aan SW, je kan zelf je gear uitkiezen ( wel oranje dan iig ) mods kun je altijd aanpassen is ideaal.
Precies, maar als je slim handelt kun je het je uit eindelijk veroorloven Gear via AH in te kopen. Gisteren ongeveer 80K er door heen gejast. Inclusief voor mijn healer companion.
echt zonde van je geld lol... op 50 moet je toch nieuwe gear pakken uit raids / heroics. Die mods, enhancements etc zitten vast kun je niet wisselen. Dus je hebt veel geld verneukt. Mods die je kunt kopen en change etc zijn lvl 49. level 50 mods zitten vast.
Ik heb gisteren trouwens een artifact (epic) item gevonden, jammer dat ik totaal geen idee heb hoeveel het waard is , zal de specs vanavond wel even posten.