Gelezen wat ik typte Yellow? bewaar je credits maar want speeder op 40 kost 230K en gear kopen op low level is useless aangezien level 50 gear alles zit gelocked.
Als je heb op de AH zet zet ie een bedrag neer wat gebasseerd is op wat andere vragen voor hetzelfde item.
Denk niet dat ik veel waarde hecht aan die 10% ook aangezien je die mount niet in raids/pvp kan gebruiken.
idd die grote, die is idd bruut naja ik heb nu 304K. als ik van belsavis af kom ga ik hem denk ik toch halen, verder doe ik toch niet veel met die credits.
Donders, nog nooit zoveel problemen gehad met een game. Zodra ik inlog krijg een zwart scherm. Misschien had ik toch voor the light side moeten gaan?
Donders, nog nooit zoveel problemen gehad met een game. Zodra ik inlog krijg een zwart scherm. Misschien had ik toch voor the light side moeten gaan? Edit: Seh Traitorious Sith Inquisitor Assassin Bao-Dur
Damn. Er is best wel veel lag. Ik word ook gewoon op de verkeerde plek gedropt als ik quick travel of quick fleet travel doe. Naast dat gewoon stotterend beeld. Ik had ook al een guildie met 4 fps.
Uiteraard! Misschien nog tabelletje erbij, voor de mensen die in dezelfde guild zitten. Zo trek je misschien nog wat meer mensen naar ''onze'' server, Jorrie.
Kwam deze net tegen tussen de user movies van GT: http://www.gametrailers.com/user-movie/swtor-roflmao/361796?playlist=featured Geef t een kansje