Maintenance is tot half 10 maatjes. 8.30 GMT / 9.30 CET. Vanavond maar keer vroeg naar mijn vriendin. Morgen weer een dag.
Bullshit, maar nu gaan we offtopic Ik heb maar 1 class quest kunnen doen vandaag helaas , morgen heb ik de hele middag vrij dus dan ga ik maar even de story line uitspelen denk ik.
Huh, ik snap niet waarom ik dat heb neergezet , ik denk dat ik bedoelde om de class quests op Belsavis uit te spelen, maar dat had ik dus een uur later al gedaan, was nog maar 1 quest daar, wel een pokke end lopen . Trouwens, ik ben ook benieuwd naar de volgende update, daar kan je eindelijk je UI aanpassen, meer Guild opties en je kan dan eindelijk iets met je Legacy doen (Ben gisteren level 4 geworden \o/), meer informatie in dit filmpje: http://www.swtor.com/media/trailers/coming-star-wars-old-republic. Vanmiddag maar weer even verder questen met Conquistador in Belsavis, hopelijk ben ik op het eind dan level 45 waardoor ik rustig verder kan in Voss. EDIT: Ik ga trouwens ook eens op zoek naar Datacrons, met die shards kun je blijkbaar Relics maken
Awyeah, tentamens voorbij, week vrij. Lvl 50 here I come! Vind trouwens wel dat het lvlen best snel gaat. Zit met ~24 uur spelen op lvl 27 ofzo. En als ik hoor dat jullie hier al rond de 40 etc zitten...
Gewoon /played net als in WoW. Flix, ik zit ook op 27-28, kunnen we maybe eens wat samen doen. Al zal ik de komende dagen veel minder spelen, nu de tentamens écht voor de deur staan.
106 uur en 17 minuten al. Een char, de andere heb ik vanwege guildregels eerst maar even weg gedaan, was toch nog niet zo ver.