1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Razer producten zijn altijd veel te duur voor wat ze bieden.

Aangezien je hem al gezien hebt zou je de lijst hier kunnen posten zonder de spoiler of in spoiler tag? :)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    1.0.2 Patch Notes 1/4/2012

General

• Guilds that are currently leaderless will have an Officer chosen and promoted to Guild Leader.

Classes and Combat

• Onderstaand de spoiler:
      <H2>Sith Inquisitor
      • The Darth title is now properly granted to Sith Inquisitors.
      Bug Fixes</H2>
      • Corrected an issue that could prevent players from taking cover when targeting large NPCs.
      • Fixed a bug that caused some abilities with activation times to be interrupted when used from cover.

Crew Skills

• Gathering
      • Removed some high-level harvesting nodes from Tatooine, Corellia, and Ilum.

Flashpoints and Operations

• Flashpoints

• Cademimu
        • General Ortol can no longer be pulled out of his room.
        Maelstrom Prison
        • Corrected an issue that could cause Kilran to behave incorrectly when defeated in cover.
        Taral V
        • General Edikar now has the correct loot in Hard Mode and no longer enrages in Normal Mode.
      Operations

• Eternity Vault
        • Gharj can no longer be pulled out of his encounter room.
      Bug Fixes
      • Fixed an issue that could cause choosing Nightmare Mode to not set enemies to Nightmare difficulty.

Items

• General
      • PvP lockboxes now cost 70 commendations, contain more consumables, and always contain an item.
      Bug Fixes
      • Corrected several PvP items that were Bind on Equip. They are now Bind on Pickup.
      • PvP vendors on Capital Planets now offer the correct PvP items.
      • Commendations received via in-game mail are now correctly added to the Currency tab.

Missions and NPCs

• Missions

• Imperial
        • Number One with a Bullet: Players who choose dark side options now correctly receive the mission First Strike after completing this mission.
        • First Strike: Players who did not receive this mission will now receive it upon entering their personal starships.
        Republic
        • Death Cloud: Players can now complete the "Toxic Waste" bonus objective regardless of how quickly they complete this mission.
        Bug Fixes
        • Corrected mission steps on several planets that could cause client instability.
        • Fixed issues with some missions that could prevent pending rewards from being accepted.

Space Combat

• Bug Fixes
      • Fixed an issue that caused a client crash if a space station was destroyed in Space Combat.

UI

• Maps
      • Group members no longer appear on all planets on the Galaxy Map.
      • Corrected an issue that could cause map notes to disappear after logging out and back into the game.
      • Corrected some map notes that referenced the incorrect map.
      • Updated map notes for "travel to planet" steps in class missions on Nar Shaddaa, Hoth, and Belsavis to indicate the planet's space station.
      Bug Fixes
      • Group members outside of a player's phase are no longer prompted to roll on items.
      • The In-Game Customer Service Portal no longer appears to hang while the "updating" message is displayed.
      • The Guild interface now properly displays the guild member list when it is sorted.
      • The "Show Sith Corruption" option no longer toggles off when transitioning between areas.
    Miscellaneous Bug Fixes

• Taxi rides are no longer occasionally interrupted, causing the player to be dropped from the taxi.
    • Using the /dismiss command now correctly dismisses a vanity pet.
    • Corrected some issues that could cause players to become stuck on the loading screen when logging into a character.
    • Players can now use emotes while riding a vehicle.
    • Fixed a bug that prevented some text-only mail messages from being received.
    • Graphics preferences in settings files are now consistent with actual settings in use.
    • Being in Do Not Disturb mode no longer prevents characters from being logged out for being away.
    • Corrected an issue that caused poor performance on some machines in indoor areas with shadows enabled.
    • Fixed an issue that could prevent players from being logged out for inactivity.

Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ligt eraan welke, ik heb de mijne voor 79 euro, kan elke key instellen als ik zelf wil, fijne keys, verlichting, touch display, usb poort erop + plug in mic en headset. Vind het nog een redelijke prijs. Maar die voor SW is idd niet normaal, maarja zo was dat WoW toetsenbord ook volgensmij.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kwil geen fighty starten maar bijna alles van razer is overpriced. Hoor ook wel eens wat over slechte bouwkwaliteit.
    Niet van alles hoor, ook wel goed spul maar dan is er genoeg goed geprijste alternatieven van Logitech, Corsair, Microsoft e.d.
    Die laptop van $2800,- is gewoon nog zo'n belachelijk voorbeeld.

http://tweakers.net/pricewatch/265424/logitech-g510-gaming-keyboard.html#tab:info

80 euro, verlichting in alle kleuren die je wilt, genoeg instelbare knoppen, LCD scherm met ondersteuning voor dingen als vent/fraps/core temp (door middel van proggies of automatisch) en soundcard dingetje erin. Alleen geen usb bij deze, wel vorig model. En je kunt altijd zien of je mail hebt tijdens het spelen. :p

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    De vorige versie was toch de G15? Ik denk dat ik van het zomer maar eens zo'n ding ga kopen, die macrotoetsen zijn erg relaxed, en dat schermpje is niet meer dan een gimmick natuurlijk :+

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt, maar gaming toetsenborden zijn over het algemeen allemaal wel redelijk prijzig. En bijvoorbeeld de Logitech G19 was jaar geleden ook nog 200 euro, imo slaat het nergens op. En ik heb express voor deze razer gekozen omdat het allemaal wel mooi is al die gadgets maar ik ga het toch niet gebruiken.... Dat schermpje hoef ik niet want ik zal er nooit op kijken, en om nou meer geld uit te geven voor alleen de kleuren te veranderen vind ik het niet waart. Het is natuurlijk ook ieder voor zich.

Verder kreeg de razer lycosa heel veel goede reviews en de G19 bijvoorbeeld stuk minder, ook omdat er zoveel op zit dan kan er ook sneller iets kapot snap je. De G510 vind ik gewoon niet mooi... het is een lelijk ding imo:+

Ook gekeken voor de razer lycosa mirror, maar dat is een compleet shiny keyboard, oftewel stof overal en op elke key binnen korte tijd vlekken etc, heb hier ook youtube filmpjes van gekeken.

Dusja vandaar toch de razer lycosa, gewoon omdat ik 80% van de G19 toch niet zal gebruiken, maat van mij heeft hem ook en gebruikt ook alleen de kleuren, scherm heeft die wel aangesloten maar zet die alleen cpu usage op. En mijn cpu zit eigenlijk nooit echt hoog heb een sterke PC dus zulke gadgets vind ik overdreven, en ook moet je voor zulke schempjes een aparte adapter in het stop contact doen, en die dingen zijn loei groot ivm 230 naar 13v te converte...

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik de mailding/RSS feed en fraps e.d. toch regelmatig. En extra adapter? 8)

ps. Ff samenvattingkje. Skip naar 3-1/4-1 voor als je het al weet / in de Republic of Tweakers guild zit. Of skip alles if you simply don't care.

-----

14-12: C.E. besteld zonder vermelding van preorderpakket. Voor 22:30 besteld (gedaan) volgende dag in huis.

16-12: Krijg ik een preorderpakket.

19-12: Ff gemailed van waar is/blijft het? Wel verzonden? "... kerstdrukte kan later zijn... indien 20e nog niet binnen vermeld dat even."

20-12: Vermeld niet binnengekomen. "Dat weten we hier niet... doorgestuurd naar juiste afdeling... hopen binnen een week te kunnen antwoorden

Tussendoor nog keer gebeld: "Ja spoed ja kijken erna, nee dat is het"

23-12: Nog een mailtje gestuurd. Status? Is het nou al wel verstuurd of gewoon niet op voorraad meer? Mogelijke compensatie? Heb speciaal andere order geannuleerd hiervoor. "Tijdsdruk" voor middel van datums e.d.

30-12: Betalingsherinnering

31-12: Antwoord van 23-12; "duurde lang... drukte... excuses... doorgestuurd juiste afdeling"

3-1:

4-1: Nogmaals geklaagd over slechte informatievoorziening en nogmaals gevraagd (werd vorige keer gewoon genegeerd) om compensatie voor mij en iedereen die door dit "C.E. debable" is getroffen. Suggestie voor timecard gedaan.

-----

Nooit meer een order bij amazon(.com) cancellen (tenzij ergens anders goedkoper of zo) uit angst dat het te laat komt en NOOIT meer iets bij bol.com bestellen...

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Erg klote voor je dat je zo'n slechte ervaring hebt met bol.com. Ik meen serieus dat ze bij mij ALTIJD optijd zijn geweest.... bestel / heb daar echt veel besteld, ook SWTOR en 15de netjes binnen, het is nooit te laat geweest en heb ook nooit contact op moeten nemen met klantenservice oid.

En over toetsenbord, de G19 heeft een USB aansluiting ( 2 volgensmij 1 voor toetsenbord, 1 voor de USB op het toetsenbord ) 2 pluggen voor microfoon etc en een adapter voor het scherm die in het stopcontact moet. Anders krijg de LCD scherm niet genoeg stroom. Dat ding is vrij groot omdat die 230 naar 13v moet converte.

ja ik doe mijn huiswerk voor ik iets koop:+

edit: toetsenbord net binnen, straks thuis maar is even aansluiten etc. goede service van wehkamp, binnen wanneer ze beloofd hadde, netjes in een tas + doos met daarin de doos + keyboard, dus dubbel verpakt. Geen beschadigingen ook niet aan de doos oid dus ziet er tot nu toe netjes uit. kan betalen met acceptgiro en 2 weken de tijd om te beslissen, kan hem dus nog altijd terug sturen.

2de edit: Toch ff snel aangesloten op me werk:p kon niet wachten haha, ziet er allemaal top uit, typt echt geweldig zit een rubberen coat op de keys zodat je niet weg kan glijden zeg maar, alles zit erbij, netjes overal een hoes omheen etc en beschermlaagjes. tot nu toe super blij, verlichting is ook vrij scherp, zelfs in het ligt heb je mooie blauwe letters.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het wel bij mijn Logi G110 :). Al heb ik daar het probleem dat mijn pc hem vaak niet als een 'speciaal keyboard' herkent en dat alleen de toetsten werken. (geen verlichting en/of voorprog. toetsen)

Veel plezier er mee, ziet er leuk uit. Laat maar weten hoe het bevalt.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ Dagger: Voor mijn Trooper heb ik Investigation, Scavenging en Armstech. Ik moet zeggen dat deze combinatie wel redelijk snel levelt. Alleen niet echt aan te raden op lagere levels, dan kan je de credits wel voor andere dingen gebruiken.

Het levert ook wel credits op als je zelf grondstoffen grind en dat kan nu mooi tijdens het questen.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, eindelijk tijd om te spelen!
    Hoop vandaag toch wel 25 te bereiken!

Ben nog 1000xp van 22 af geloof ik.
    Heb gelukkig al wel zo'n 50k credits dus wat dat betreft zit het wel goed:)

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Skills worden ook duur he bij level 23 ongeveer, zo'n 2-3k per stuk. Ik heb ze nu voor 6-10k per stuk :mad:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck skiils dan maar;p

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Succes verder dan maar he :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja idd, vooral met multi heroics. 8)

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Pff gisteren servers down, toen ze net weer up waren gewerkt dus dacht vandaag lekker mn Sage levellen is de server weer down!

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    12

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Goed om te lezen dat ze druk bezig zijn om extra's en verbeteringen aan te brengen! Heb naast WoW veel verschillende MMO's geprobeerd maar SWTOR is wel de vetste. Enige nadeel is de downtime zoals vandaag, ze laten niet weten hoe lang het duurd en wanneer ze bijv +1dag extra gametime geven zeurt 80% van de community al niet meer.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    True en idd de bugs en glitches nog. Heel vette game, ben al sinds de launch hooked en dat zal nog wel even duren. WoW staat alweer in de ijskast. Kom daar voorlopig alleen online om even te chatten met mijn guildies, maar niet meer dan dat. Eind dit jaar misschien de nieuwe expansion beta, dan de expansion zelf, maar ik denk dat het voor mij daarna wel ophoud met die MMORPG. Deze game heeft me blij weten te verrassen, was die verbouwing van mijn PC meer dan waard. :thumbs:

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Wat voor onderdelen heb je er nou in? Vraag het me nog steeds af :+

Alderaan class quests zijn erg vet! Ik ben nu eerst eigenlijk alleen maar met die quests bezig, ik ben erg benieuwd naar de verhaallijn, die keuzemogelijkheden is zo'n ontzettend leuke extra dimensie eraan, ben erg benieuwd hoe het verder gaat. En ik wil eens een andere kleur Lightsaber, rood begint te vervelen :mad: (Ik wil blauw of groen, maar die kristallen die ik kan maken zijn minder goed dan die rode die er al in zit).

Deel Deze Pagina