Als ik mijn Marauder op 50 heb/verhaallijn heb uitgespeeld ga ik denk ik toch maar voor een Sorcerer (En een andere denk ik). Sorceror ligt mij toch meer denk ik, marauder is iets te simpel en het gebrek aan self-healing skills vind ik vrij vervelend.
ben zelf gister ook 46 geworden. Nog 4 leveltjes te gaan. Heb nog genoeg te doen op Voss. Alleen het valt mij op dat de class questen gewoonweg niet te doen zijn.... Ik heb al mijn class questen op Voss samen met een andere inquisitor gedaan het was gewoon niet te halen... Ik zag zelfs mensen van 49 terug komen hiervoor. Met de eerste class quest daar kwam die maat van mij me helpen, fully geared level 50 marauder. Hij ging 1 op 1 ( dus zonder dat ik dps of heal ) tegen een sterke elite die ik moest doden, hij had nog 20% health over.... en ik moet dat op 44 alleen doen eigenlijk wtf.
Die class questen zijn inderdaad niet te doen meer , Conquistador heeft zijn class quest op level 47 gehaald, hij kon de laatste level 50 boss in z'n eentje verslaan, hij healde de hele tijd wat en dan lukt het wel aardig. Ikzelf ben nu bijna klaar in Voss, nog 1 of 2 questen en ik denk dat ik nog 1 class quest daar heb, moet nog maar even met Conqii mee, dat lukken die class questen tenminste
Ik gebruik eigenlijk nooit stims.. Best wel slecht eigenlijk Hoe zit het met jullie crew skills? TH heb ik alweer een flinke boost gegeven dit weekend, zeker wel 150 levels naar boven, met Artifice en Archeology heb ik nu beide 325, nog even werken en dan heb ik die ook wel binnenkort op 400.
Cybertech staat nu op 260. Heb alleen mijn twijfels of craften wel nut heeft op lvl 50. Ik zie wel. Heb nu wel een toffe ear voor seh gemaakt. Purple swag alles. Voor de rest ga ik me denk ik focussen op mods van lvl 50.
Gewoon alles reverse engineeren, krijg je er eerst blauwe items en daarna epic items voor terug als je het lang genoeg doet, heeft dan ook meer effect Ik ben al mijn items tegenwoordig aan het reverse engineeren, krijg ik ook weer een paar items terug die ik er in heb gestoken Vanavond ga ik maar even PvP-en, hopelijk ben ik na die quest dan level 47, weer de recommended level voor mijn class quest.
Dude, weet ik. Maar de craft resources voor lvl 50 zijn prijzig en je companions zijn een half uur weg. Weet je hoe gek je dan wel niet wordt als je je blues en epic schematics niet krijgt.
Gewoon blijven proberen , en je companion affection gewoon hoog hebben, doen ze het sneller voor je (En natuurlijk de specialiteit van de companion gebruiken).
Ik merkte gister dat ik echt helemaal vergeten ben mijn skills te levelen ik ben met alles nog onder de 50 loooooooooool. vanavond maar even flink door zetten, heb toch genoeg companions Inquisitor: Spoiler Naar de class quest op Voss moest ik terug naar mijn ship en kreeg ik ene holoterminal van mijn oude trainer voor de Trials. Er zijn nog 2 kandidaten voor mijn apprentice over en de laatste trial gaat zo beginnen die mag ik komen bijwonen, wie overblijft krijg ik. Ben benieuwd. Ga wel pas terug naar Koribban als ik 47 / 48 ben. Heb echt nog veel te doen op Voss.
Ik moet ook weer een schematics gaan halen, de hilts (hebben het minste resources nodig) die ik nu maak, leveren maar 1 punt per keer op, straks maar even wat betere gaan kopen dus , bestaan er trouwens schematics van paarse kristallen? Dat zou wel vet zijn
Volgensmij kun je paars en blauw alleen met light side? elke color cristal die ik erin prop is gewoon rood of geel iig.
Paars is ook een PvP reward, ik zie genoeg Dark Side personen met een paarse lightsaber rondlopen, dus hoeft niet per se
Ja paars wist ik ook niet zeker eerlijk gezegd. Maar hoe zit dat dan met blauw? zonder special rewards?
Ik heb nu 340 synthweaving, 350 archeology en 210 underworld trading . Vandaag maar eens lvl 40 proberen te worden.
De fuck. Ik moet dan ook maar eens nodig verder met die professions. Ik heb voor mijn Trooper Armstech, Investigation en Scavenging.
Ik heb nog nauwelijks tijd er aan gespendeerd, ondanks dat ik al veel uren gespeeld heb. Mijn Scavenging zit boven de 150, de rest nog onder de 100.