1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Heb nu 260k, zal er zo ook een kopen :+

Ik vind het ook irritant om steeds mijn geheime vragen in te vullen bij het inloggen, eerst was dat niet zo :mad:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Veiligheid. :thumbs: Je moet eens weten. :+

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoef ik helemaal niet.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Veiligheid of een snellere mount? Ik hoef niet een betere beveiliging, of anders wil ik daar zelf voor kiezen, vind het maar irritant :+

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laat mij dan meelopen. Even lekker xp meepikken:+

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie van ons gaat er nou heavy armor(armormech) maken?

We hebben al:
    Syntweaving - Nuclear goat
    Artifice - Jorrie
    Biochem - Conqi
    Cybertech - Lelas

Armstech moeten we eigenlijk ook maar alleen ik heb er vraag naar. Resources moet geen probleem zijn, ik heb nog wat oude shit liggen waar ik niks meer mee kan.

YEAH! ff snel naar 46 boosten dan.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben artifice maar wil ook best wel switchen naar armormech(als dat mogelijk is)

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dat kan wel inderdaad,

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... Bij armortech staat
    For non force users..
    Nu ben ik Sith Juggernaut dus ik kan heavy armor dragen.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    En dan de Shadow class, Sage kan weer geen double bladed. En als Shadow met een normale lightsaber kan je weer veel attacks niet, zoveel vrijheid is er dus niet.

11. Seh

Seh Guest

Cool story bro, maar een level 32 uber elite ding aka
    Zash
    is voor mij iig niet te doen met al die aoe shit.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geef maar een seintje. Ik zit nu ook vast op een neppe elite. Dat is gewoon een champion. 8)

Snap er helemaal niks van. Sommige elites zijn super makkelijk, andere hebben me in een paar hits neer terwijl ze een lvl lager zijn.

13. Seh

Seh Guest

Ik weet niet of je mee naar binnen kunt, maar nu even proberen dan? Normaal lukken de elites me wel, maar deze heeft damage om haar heen en laat ik nou juist melee zijn. :+

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    zo net een jedi knight aangemaakt speelt toch heel anders dan de bounty hunter kwam ik niet veder

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat wel weer jammer is met slechts 4 classes per faction. Ik mag hopen dat ze nog factions erbij gaan doen. Liefst op korte termijn aangezien het anders wel een wat kale bedoening blijft.

16. Seh

Seh Guest

Factions erbij? Neem aan dat je classes bedoeld. :+ Laat ze eerst alle andere problemen maar eens oplossen met de huidige classes enzo.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    True, ze hebben nog bergen werk voor dit echt Star Wars genoemd mag worden. Als het niet prettig speelt haalt dat imo ook een deel van de gamesfeer weg, of Star Wars sfeer in dit geval.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    4 classes die op hun beurt weer 2 totaal verschillende classes worden. Dus eigenlijk 8 classes. Wat maar 1 minder is dan WoW bij de launch.

Empire en Republic hebben ook nog elk hun eigen verhaal en verschillen tussen classes (spellanimaties) wat je niet in WoW had. En elke mainclass heeft een andere verhaallijn, die verschilt van de tegenhanger (republic-empire). Voordat je die alle 8 hebt gespeeld, dus 8 characters naar level 50 ben je wel even verder. Wil niet weten hoeveel werk het was om alle stemmen in te spreken bij swtor.

Bergen vind ik ook erg overdreven, toen wow werd gelanceerd waren er veel meer bugs en waren servers soms 2 dagen achter elkaar down. Je had toen ook niet eens schepen (captain teleport stond toen op elke dock).

Ik vind het erg prettig spelen en ook dat er zeer goed naar de community word geluisterd, elke week word er wel wat gefixt zoals de ability delay van vandaag maakt het spel toch weer wat vloeiender. Ook is er een maand(!) na de launch al een extra dungeon en extra raid bosses wat bij WoW zeker wel een half jaar heeft geduurd voordat BWL was toegevoegd aan het spel.

En de sfeer? mijn broertje had het er vanmiddag over dat er zelfs soundsampels van de eerste SW film inzitten! zoals het alarm dat afgaat op The Esseles en Black Talon, dat komt direct uit de film. Ook het interieur van sommige schepen kan je zowat een foto van de Milenium Falcon naast leggen. Ook het verhaal van sommige planeten pakt de sfeer ook prima op (tattooine kon niet beter vind ik zelf) en meerdere rassen toevoegen is lastig aangezien er maar weinig rassen "common"(engels) spreken.

Als je zo huilie gaat doen kan je maar beter weer WoW gaan spelen (wat ook voor geen kant klopt en waar je de dikste npc's uit WC3 met 15man neermaait terwijl je in WC3 er met een heel leger tegen aan moest).

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Inderdaad erg overdreven, de bugs die ik ben tegen gekomen zijn lichtelijk storend, ben niet gamebrekende bugs tegengekomen zoals dat met Skyrim soms wel was.. En Star Wars sfeer wegnemend? Ga eens snel weg.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Sjorrit: Mijn excuses. Misschien zou ik alles wel even oppervlakkig als dat het juiste woord voor mijn eerdere uitspraken was. No offence verder.

Deel Deze Pagina