1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb de blaster daarvan. We waren best OP eigenlijk voor de flashpoint. Enige wat ik nodig heb is een healer en niemand van ons krijgt damage.

De heroics zonder healer en dat we targets moesten delen met andere tanks zijn nog altijd de tofste uitdagingen geweest.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik kan nu Lightsaber onderdelen maken, ik moet ze nog wel even reverse engineeren zodat ik de verbeterde versie kan krijgen. Kan ik ook blauwe (prototype) voorwerpen reverse engineeren en dan de schematic van de paarse (artifact) onderdeel krijgen? Of werkt het alleen van groen naar blauw?

Oeh vet, ik kan blijkbaar ook complete Lightsabers maken, eens kijken hoe dat moet :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Blauw naar paars werkt ook.

Shit, te weinig Damage om de mainquest te doen. Healende tanks godverdomme. Doe je 1000 damage, krijgen ze 2000 health terug. Lekker dan.:mad:

Dat wordt dus weer iemand vragen.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik ga vandaag denk ik de story line uitspelen als het niet te lastig wordt :+, tussendoor even TH flink omhoog trekken, dan heb ik al m'n skills maxed, kan ik dan mooi mijn perfect Lightsaber maken :+, mijn enige punt is dat ik nog niet bij de grade 6 gemstones kan komen, maar dat verandert snel genoeg :)

Corellia is trouwens wel vet, beetje Jedi's afknallen :cool:

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk dat je jou story line niet alleen kan:p en ik de mijne ook niet haha, ik zie echt super veel mensen op 49 / 50 die hulp vragen in Corellia:p maarja. Ik had op 47 al naar corellia moeten gaan wat een bazen planeet, alle questen zitten dicht bij elkaar ik ben 20K verwijderd van 50 haha dus vanavond 10 minuten en ik ben er:p dan even alle class questen afmaken ( heb er al 3 gedaan op Corellia ) en dan ga ik mijn pve gear verzamelen:D heb er zin in:D. ( die 20K kon ik gister niet afmaken wel jammer, moest ineens echt weg dus ben maar naar de fleet getransport).

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Het gaat in ieder geval al een stuk beter met Quinn erbij, ik kon zelfs class questen doen die een level hoger dan mij waren, dus ik heb er stiekem wel een beetje vertrouwen in. Anders moet ik maar de hulp inroepen van guildies :+

Ik wil weer spelen :mad:

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    QFT
    :+

8. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    logde gisteren in is voor de 2de keer mijn caracter gewist(niet zelf gedaan) dus ik gistermorgen een mailtje sturen naar de helpdesk krijg ik als antwoord ja dat gebeurd wel vaker komt omdat het een nieuw spel is was net met mijn bounty hunter op lvl 20 ga nu nog een keer spelen met de jedi consular op de red eclips server als het nou nog een keer gebeurd stop ik ermee

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik zou je wachtwoord wel even veranderen als ik jou was, je weet maar nooit.. Ik heb er (gelukkig) geen last van gehad, ook niet best trouwens..

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Grievous, Snap ik dat als die nog een keer verwijderd word dat je stopt. Ik zou echt fucking pissed worden als mijn mannetje nou ineens weg zou zijn snapte. Maar idd wat Jorrie zegt, sowieso je password even veranderen!

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    btw wel raar. op 48 kosten mijn skills 32K per stuk. Op level 49 10K per stuk? wtf?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Huh. Laatste keer dat ik keek kwamen mijn skills tot level 50 niet boven de 20 K uit. Misschien keek ik verkeerd of is dit een fout in de skillkosten?

Je kunt het altijd vooruit zien en dat is wel mooi. Als ik vanmiddag klaar ben met werk, hoopte vrij te zijn :cool:, dan zal ik eens kijken wat het bij mij allemaal kost en of het inderdaad verschilt of niet.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik betaalde 32 / 34K per skill op 48...

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jedi Sage kosten skills op level 38 al 22k :'-(

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat spoort toch ook niet. 8)

Doe even die kosten gelijk aan alle classes. Vind dat echt nergens op slaan als je het mij vraagt.

Ik kom niet eens in de buurt van de 30 K als ik op level 50 zit met de trooper. Misschien een enkele skill 42 K, maar dat is eenmalig.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    misschien zijn de prijzen die jij ziet niet actueel of fout oid. weet je pas als je 50 bent. maar zoals ik al zei waren ze op level 48 ongeveer 32K per stuk, en op level 49 nog maar 10K per stuk.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Niet elke class krijgt evenveel skills, dus kan best zijn dat alle kosten samen voor elke class evenveel is.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik help sowieso. Maar dan ga ik wel trollen met padje. _O_

De bounty hunter heeft de leukste companions. Blizz de jawa, Gault is een eindbaas en Skadge is de grootste mongol in TOR. Jammer dat alleen Mako nuttig is.

Trouwens, heb nu een alt. Het is een lvl 11 sorc.

Speelt al gelijk een stuk leuker maar dan kan ook vanwege de afwisseling zijn. Het is ook fijn om eindelijk achterover te leunen en shit te spammen in plaats van als een gek de mobs onder controle proberen te houden. Weet alleen nog niet of ik deze op lvl 50 ga krijgen. Eentje is al meer dan genoeg tijdverspilling.

Ik werd wel net lekker gemats door een lvl 17 operative. Daarmee had ik een lvl 10 flashpoint gecleared en alle loot was voor de sith inq. Aantal oranje items gescored die ik up to date kan houden met de cybertech van mijn main.

Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Is inderdaad een makkelijke flashpoint.. Alleen de laatste boss heeft enigzins tactics, met die 2 adds :+.

Deel Deze Pagina