Shiit, 2de keer achter elkaar dat mijn pc volop crasht op ilum. De pvp battles waren net ff wat te groot. Jammer want het is zo tof om jedi's uit hun groep te pullen met mijn grapplin hook en daarna in elkaar te stompen met een legertje marauders.
Hmmm. Ik werd van de week in totaal 3x uit de game gekickt en ik kon ook al een aantal keren niet normaal afsluiten. Ligt echt niet aan mijn PC, maar misschien aan de servers of intensief de game aan laten staan.
Haha, sorry man had maar 2 uur geslapen . Dacht dat je het niet snapte, maar las het helemaal verkeerd .
Ik was koppig en liep gewoon door te gamen in een diashow. Weet wel zeker dat het iets te maken heeft met 2gb ram geheugen... Balen joh, we kwamen net ver in de Battle for Ilum maar na 2 pogingen tegen deze boss wouden ze gaan slapen, stelletje lamers.... [yt]_vAEG355K3I[/yt] Toch niet slecht gedaan aangezien het team bestond uit een vervelende Marauder, een Powertech DPS ( wtf? ) en een healer die snel ff is omgespecced aangezien we maar geen healer konden vinden.
Net hoe ze al zeiden. Professions volledig trainen en dat gebruiken. Hij gebruikt veel Treasure hunting wat veel schijnt op te leveren, en dailies en raids etc doen =)
Lastpak, hoe zet jij die party zo dichtbij je aanvallen? ik moet telkens ver klikken En elke keer als je die channel heal gebruikt moet je consumption doen, of iig veel. Als jou channel heal Crit dan word de consumtie helemaal gratis, dus krijg je weer force terug.
ha ha..ja best wel. ik probeer me erin te verdiepen. vooral de talents points moet ik even goed nakijken.
Die is best simpel, je moet hem eerst naar je toe pullen, en daarna in de gaten houden of hij zijn shield popt, zoja stoppen met dps op hem en de pirates killen.
Ik speel nou met mijn Alt veel PVP. ben level 11 nu en die klote dailys zijn echt te vaak bugged dan moet ik 1 warzone match winnen, win ik en staat die nog altijd op 0. dit heb ik al zovaak gehad gewoon irritant. Ook merk ik dat PVP op laag level vs hogere levels klote is. 1. Ik loop traag. 2. ik heb 1 stun met dikke cooldown, terwijl verder in de game je meedere krijgt + betere aanvallen dus ben sneller dood. 3. Veel minder armor dus ik krijg meer damage dan anderen. 4. Voor shadow, ik kan niet in stealth tijdens vechten.
Misschien een hele idiote vraag, maar ik heb er nooit naar gekeken: Hoe kom ik in een Warzone of PvP gevecht? Ik zou het graag een keertje willen proberen op mijn main trooper, level 32. Lees: Ik heb het nooit eerder bekeken, dus weet ook niet hoe ik er in moet komen. Gaat dit net zo makkelijk als in wow voor de ex spelers onder ons?
Ja, druk maar op het Republic (of Empire) logo rechtsonder de minimap. Je hebt al 100+ uur gespeeld en dat niet eens gevonden?