Nog steeds geen naam verzonnen, en opzich is die naam wel belangrijk, want elk eigen poppetje van je op die server krijgt die naam, dus ik heb geen zin om snel een nieuwe te kiezen om daarna er achter te komen dat ik het een schijtnaam vind
Jedi is toch wel erg vet in deze game, naast de trooper. Wat ik wel een tikkeltje jammer vind is dat je af en toe zo erg afgeremd word op het verhaal. Of wel door irritant lang reizen op lagere levels, of omdat het level van de quest nog een stuk te hoog is om solo te doen. Het ademt allemaal erg als een SP game, maar dan met gigantische PC MP proporties zeg maar. Het zullen de stemmen en leuke quests wel zijn, al vind ik alweer het nodige aan herhaling, maar dat is MMO eigen denk ik. Ik zou het overall wel een 9 willen geven, maar ook niet hoger. Het gevoel zit hem er wel helemaal in, maar op het fijn afstellen van de game kunnen nog een paar dingetjes verbeterd worden. Niet dat je zo nodig alles solo moet kunnen doen, maar de balans tussen quests lijkt in mijn ogen soms te missen. Verder gewoon een topgame een mooie parel van BioWare, als ze nu dus maar 250 man op Dragon Age III zetten.
Je kunt het zo SP maken als je zelf wilt he! Ik speel veel questen met een maat van me en/of guildies, dit vind ik een stuk leuker dan alleen de questen doen, beetje rond ouwehoeren enzo maakt het toch een stuk leuker. Ik heb nu ook een extra XP balk gekregen, de Legacy XP bar, je kan er nog niks mee maar in de toekomst heb je hier meer aan, benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Welk level ben jij dan Jorrie dat je je legacy krijgt? Ben nu zelf bijna 32. PVP is vet alleen niet die klote game met die bal..... Ik heb altijd een team die die bal pakt en gewoon maar wat gaat rond rennen echt irritant, heb liever soort capture the flag met die turrents. Gister ook nog even flashpoint Cademimu gedaan, vond deze niet zo gek veel aan moet ik eerlijk zeggen... vanavond 32 / 33 halen hoop ik. @Yellow, en als je met WoW oid quest is dat niet alleen spelen? van level 1 tot 84 zie je nieteens iemand lopen als je niet in de hoofdstad zit
Level 31 ben ik.. Na de class quests in Alderaan krijg je zeer snel je Legacy, meer vertel ik er niet over Nu ga ik terug naar Alderaan om weer even wat te levelen, anders maak ik geen enkele kans straks Waar kan je PvP doen? Wil ik ook even proberen. Ik blijf toch een PvP-er door Guild Wars, ook al zal dat nooit meer zo episch zijn
Rechts onder bij je minimap kun je queue en op de fleet heb je wat quests, potje PVP is toch snel 2K credits en 10K exp. Met quest nog is een extra 16K dus dat is niet verkeerd. Maar ik ben bijna 32 en ik ben nog altijd op alderaan haha, zal daar weg gaan rond 33 denk ik. Class quest nog niet af ik doe tussendoor ook gewone questen.
Ach ja, ik ben nu in chapter 2 beland, kan nu weer rustig in Alderaan zonder dat ik nieuwsgierig ben wat er nu gaat komen
Op Red Eclipse zitten anders ook veel Nederlanders, zit daar in de Tweakers.net guild. Vanmiddag rond 4uur vrij, kan niet wachten om verder te spelen. Net helemaal klaar met Taris, toch wel een hele vette planeet alleen niet veel variatie in vijanden helaas.
Op de site staat dat ze rond 1 uur weer online zijn. Ze houden trouwens wel prima rekening met mij, maandag t/m donderdag ben ik 5 uur thuis en dan duurt de maintenance ook tot 5 uur en nu tot 1 uur
Gewoon ff iemand ingame aanspreken, krijg je direct een invite mcKay kan sowieso invites geven, verder weet ik het niet zo uit mn hoofd.
Net op www.freerecordshop.nl was 60 dagen 13 euro!! Heb er net eentje besteld maar zie nu dat hij al "niet meer leverbaar" is. Denken jullie dat dit een foutje was oid? Moet het spel trouwens nog aanschaffen .