1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die online is op Bao-Dur en mij wil inviten voor de guild?:)
    Naam is:
    Drathor - LVL 10 Sith Sorcerer

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Jedi Sage levelt toch echt een stuk heerlijker dan Trooper Commando.

Gisteren moest ik op Taris, was toen level 17, tegen een boss elite van level 19 en zijn add. 2e poging al neer.

Tip voor bosses met adds: Altijd eerst adds neerhalen. Daarna full healen en met companion de boss ownen. Heerlijk! :thumbs:

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wacht maar tot je voorbij level 30 komt, die qyzen fezz wordt steeds slapper, je moet zijn gear echt up to date houden. Ik moest op level 35 hem zowat van 30% tot 100% healen.

Protip: Is je companion na een gevecht low hp? heal hem dan niet maar dismiss/resummon hem dan komt die met 100%hp terug, is vaak sneller dan rusten/healen.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Of in een speeder stappen, helpt ook.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    So true, maar ik vind sowieso companions of quests waar niet menselijke talen of stemmen inzitten ook irritant. Je blijft aan de gang, maar net als de gear die je steeds moet updaten is het af en toe best irritant, ook al kun je ondertiteling aanzetten.

Ik hoop snel een Engels sprekende companion te hebben. Vind die QF erg irritant met zijn grote jacht gezeik iedere keer en scorekeeper enzovoort.

Gear updaten is voor mij geen probleem met veel credits vanuit mijn main op zak.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als sage is qyzen de enige companion die nuttig voor je is helaas.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat krijg je daarna dan? :eek:

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha, net als de Powertech tank. 1 Healer heb je en 3 tanks die je taunt fucken. :lol:

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Healer waar je niks aan hebt omdat je als sage zelf al heals hebt ;p

Taunt van je companions kan je uitzetten he. En Jorgan is ook een dps'er

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja lol, allicht... je CC'd de elite, nuked de adds en dan op je gemak de elite. zo krijg je weinig damage en ben je vaak nog volledig health vs de elite. Mijn Jedi Shadow is ook level 17, ik zit nog altijd op coruscant.

vrijdag ga ik naar SW 1 3D haha:D heb er zin in:p

Btw, fucking foundry HM was gister weer bugged. Ook was BT HM de convo's bugged op de bridge, heb hem 2 x moeten resetten toen werkte het weer. Maar in foundry HM weer 3 keer HK gedaan, tot 3 x toe bugde die weer en upgrade die toch dus weer niet afgemaakt... word echt irritant. Daarna nog wel BP HM gedaan, toch weer een item erbij had alleen maar tijd voor 1 baas dusja.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lol, dat is dan wel erg dramatisch t.o.v. bijvoorbeeld de Trooper als ik het zo bekijk.

En waarom heeft elke class dezelfde irritante onderhoudsdroid aan boord. Erger me kapot aan die nicht. :mad:

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Trooper/Commando heeft nog best goede companions idd. Ook omdat je al je eigen armor kan sharen met de meeste. Kan je je oude armor gewoon aan je comp geven in tegenstelling tot Qyzen die heavy armor met aim nodig heeft als melee char...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, erg is dat. Ik loop echt constant te kijken wat hij wel en niet kan gebruiken. 8)

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Alles wat een trooper/commando gebuikt kan hij ook gebruikend, enige wat anders is is zijn wapen. Ook zoiets, ipv een vibrosword hebben ze hem een techblade gegeven...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Beter verlenen ze die vriend van de Jedi ook meteen een lightsaber, of logischer, een Assault Cannon zoals Jorgan. :cool:

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Naja vreemste vind ik dat hij de enige npc is die een techblade gebruikt, zelfs spelers kunnen die niet gebruiken. Ook heb je voor hem als enige companion geen oranje/custom wapen alleen greens en op level 50 een blue..

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tamelijk een faal als ik het zo bekijk? =(

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vandaag weer een update zie ik... ze moeten echt die bugs uit de HM's halen, het spel word er, vind ik, echt frustrerent en saai door. Niet alleen duurt het al lang om een groep te zoeken want niet heel veel mensen doen op mijn servers HM, en als ik dan eindelijk een groep heb bugged het weer... echt heel erg jammer en dit is nu al een aantal weken zo, ik weet niet wat ze elke x fikse maar dat moet echt prio hebben.

ja ik weet het, ik zeur er veel over sorry maar ik vind het spel echt tof, alleen op deze manier ben ik echt aan het twijfelen om te stoppen, elke avond vol goede moet die HM's in en finish ze niet tot nauwelijks terwijl we alles goed doen. Toch wel veel tijd verneukt daarvoor al.

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kaon under siege doet het anders prima zowel normal als HM. En als je je er zo aan ergerd stop je toch en kom je over 2-3 maand terug wanneer de bugs eruit zijn gehaald? Lees op de officiele fora alleen dat de raid instances gebugged zijn niet de normale/HM.

Ow en deze patch was alleen voor de Ilium fix, verder zit er niks bij.

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dan klopt dat op het forum niet... We hebben die HK dude op 2 manieren geprobeerd, eerst alle 4 tegelijk de console kapot maken toen bugde die, daarna met 2 man en lukte ook niet... En als je het alleen doet haal je het net wel net niet dus dat werkt ook niet...

En Kaon under siege heb ik nog niet gedaan, zoals ik al zei zijn er maar weinig mensen op mijn server die ook maar iets doen ipv alleen maar op de fleet staan. En ik erger me er alleen aan omdat ik in de avonden altijd maar even tijd heb, dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk doen en niet opnieuw moeten beginnen omdat die bugged...

Deel Deze Pagina