Zo. Nu een aanpasbare Lightsaber en Leggings. Meteen een blue crystal erop en wat mods etc om stats te boosten. Level 19, maar ik begin die QF companion nu ook irritant te vinden. Versta er in de eerste plaats geen zak van. Ben nog geen 2 levels verder sinds ik hem gear gegeven heb en ik kan volgens mij alweer vervangen. Zie het punt van ergenis rond deze companion nu wel.
Wat zijn de game mechanics/bugs van Soa boss verschrikkelijk irritant zeg. In fase 3 wil die de tank nog wel eens in een mindtrap geplaatst worden.... Een 2e (off)tank is hierdoor bijna verplicht met 8 man EV. Ook switched de boss random aggro terwijl de tank hem getaunt heeft ;( Of brokstukken die niet willen verschijnen, waardoor je de jump niet overleeft. Zo kun je natuurlijk never nooit EV clearen.
Maat van mij is sinds gister wel echt gestopt door de bugs. Aan de ene kant snap ik het wel, ik fock me eigen al op als het een keer bugged maar hij speelt elke dag de hele dag ( beveiliger dus werkt avonden van 5 tot 11 ) en hij is er schijt ziek van zegt die.
Als je de hele dag speelt, kun je dan nog wel beveiligen dan? Zijn er geen camera's, mensen etc waar je op moet letten? Sorry voor de azijnpisserij hoor.
Als ik zo veel zou spelen was ik er lang klaar mee geweest. Doe mij maar met een select vriendengroepje een avond (of 2) lannen Ontopic: Met de volgende patch 1.1.3 worden er weer niet de belangrijkste bugs verholpen. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=287959 Dit zijn toch problemen die al pre-launch opgelost hadden moeten worden.
8 uren gamen en 8 uren werken. Koffiepauzes van een uur max, hij moet het ook zelf weten, maar zoveel speel ik never nooit op een dag met een game. Ik heb gisteren wel redelijk wat gedaan, maar op financieel gebied van mijn Jedi. Paar ton aan credits erbij met inkopen en verkopen. Ik zit er zelfs over na te denken die dikke pass van 1000K credits te kopen op de Fleet, maar wat krijg je daar eigenlijks voor terug als ik vragen mag???
volgensmij niet veel bijzonders.... Stuur mij maar wat credits pff Wat ik wel jammer vind, wil nu een blauwe light saber, maar kan alleen als Light side zijnde... Dark side kan alleen Rood / Oranje / geel. Maar groen / blauw is veel vetter
True. Voorlopig ga ik proberen te sparen (of; de opgelopen schade te herstellen ). Ik denk dat ik er dan aan begin. Of ik kan niet wachten en koop morgen het spel inderdaad...
Ik ben totaal geen MMO fan en kon me er behoorlijk mee vermaken. Je moet alleen geen lvl 50 hitten want dan wordt het kut.
nou ik heb de gok genomen, en ondanks dat mijn pc het met moeite aan kan vermaak ik me prima. geweldig.
Fuck, ik ben echt zo geneigd het NU te kopen. Heb Starcraft 2, Sins of a Solar Empire en Age of Empires III ook net opnieuw geïnstalleerd.