1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja, 120 daily's geloof ik. Probleem is dat ik die daily's bijna niet alleen kan doen.... Duurt bij mij ongelofelijk lang omdat ik healing specced ben, als ik tegen 1 strong moet moet ik al flink healen, zowel mezelf als mijn companion omdat ik hem gewoon niet snel genoeg down krijg. Ik denk dat ik gewoon even ga sparen en dan 2 implants koop. Vind het wel raar dat die niet droppen als loot.

Edit: even snel opgezocht. voor de rakata implants:

Sold by Captain Ullesin in the Republic Market on Ilum, for 120 daily commendations. These are not unique. You may get 1 for each slot.

Dus dat zijn 120 daily's. Als ik dit wil gaan halen ben ik zeker 12 / 13 avonden bezig voor 1 implant zonder dat ik flashpoints oid doe want daar heb ik dan geneens meer tijd voor.... En ik wil liever de FP's etc doen. Dus ik ga ze wel proberen te kopen van columi, wel duur maarja dan blijf ik wel doen wat ik leuk vind.

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    is het ook mogelijk om items naar een andere char van jezelf te mailen? ik wou het gister proberen, maar mij lukte het niet.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, dat kan, maar niet tussen verschillende factions. Ik denk dat jij dat gedaan hebt in dit geval. Dat kan dus niet, maar tussen Empire of tussen Republic characters kan het wel.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Geweldig: Kan geen quests op Quesh abandon en stay frosty, ben level 33, van level 24 staat ook nog steeds in mijn log. SF is zelfs een bonus. :emo:

Wel andere dingen fixen, maar die irritante quest bugs en logproblemen niet. :x

Begin het onderhand een beetje irritant te vinden, want ik hou van een schone questlog, puur om het overzicht.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt toch een guild? bij mij worden meerdere malen per dag groepen gemaakt voor die daily's.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja die doen dat nauwelijks.... ook op de fleet en op ilum reageren ze nauwelijks in general chat. Guild doet bijna alleen raids. zelfs geen HM's. moet echt een nieuwe guild gaan zoeken.....

hoeveel man is er gemiddeld bij jou op de fleet sjorrit?

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    na 8uur savonds vaak 175 tot 200+ man. Op de Empire kant van Red Eclipse is dit.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Van de week wel 145 gezien op Rep kant, maar dat was tegen middernacht. Top die ik tot nu toe aan Rep kant heb gezien op de fleet was 189, ook richting middernacht.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb 2 chars, en alle 2 empire. maar ik zal het vanavond of morgen avond nog wel eens proberen.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan geen items mailen die al Bound zijn, alleen Bind on Equip.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Of gewoon credits, zoals ik geregeld doe. Over 2 chars nu ongeveer 1,5 miljoen. Jedi is level 19 en Trooper 33.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lvl. 15 Sorcerer nu. Vind het een erg gaaf spel! Veel te doen, en super dat het ingesproken is. Baal er wel van dat ik 7 levels achterloop op m'n maatjes, heeft weinig zin om samen te spelen atm. Gelukkig is alleen bijna alles goed te doen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Yep en mooi ook dat zij missies ook zijn ingesproken. Hier leeft de SW sfeer wel echt van op, sowieso elke game die dit nog zou kunnen doen op deze manier.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Meeste wat ik nog heb gezien rond 9 uur was 180 idd bij ons op de fleet. Ben van guild veranderd gister, guild die veel HM's doet, dailys etc dus ideaal.

Heb zelfs 2 implants gehad met slot voor augment. Zijn beter als de tionese en iets slechter dan de columi maarja wel mooi gratis gehad dus ideaal. Ik ga toch de dailys doen voor de rakata implants, ik zal hier wel lang over gaan doen aangezien ik questen niet meer leuk vind:p ook moet ik nog 10 tionese commendations voor mijn chest aangezien FE HM niet veel gedaan word omdat die zo lang is:p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hebben ze nu de Tatooine bonus serie gefixed, net nu ik hem met veel moeite al gedaan heb. Net, 5 levels geleden, maar toch.

Ik hoop echt dat ze binnenkort eens met een massive fix patch komen, want er zijn nog zat andere dingen die gefixed kunnen worden.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    er kan nog heeel veel gefixt worde:p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja idd, daarom hoop ik ook zo op een major fix patch van 100+ MB ofzo. :9

Neem Stay Frosty (Bonus) van de trooper maar als voorbeeld. Staat 10 levels later nog in mijn log, terwijl ik alles op dat schip al lang heb afgerond. Blijft een beetje irritant dit soort foutjes, vandaar de hoop op een grote fix patch.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat ze niet stil zitten bij Bioware ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee, dus we wachten geduldig af. ;)

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja hoor, net al de eerste mail gehad met de melding of ik ergens even kan inloggen omdat het lijkt alsof iemand mijn account wil verkopen.. begint al snel.
    toch knap, ik gebruik die security key app..:lol:

Deel Deze Pagina