1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ha, jammer. Ik hoop dat het kan. Welke server raden jullie mij (en m'n maatjes) aan? Eén uit de startpost?

In Ula Vi krijg ik echt zelden reacties op oproepen voor een Heroic.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel nog altijd op Boa-Dur in een casual raid guild. Lekker rustig spelen en genieten van de game. Alt is inmiddels ookal level 35 en ik vind het nog altijd geweldig.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mag ik vragen wat jij de minste van alle planeten vond? Ik had zelf helemaal niet zo'n hekel aan Tatooine waar ik anderen wel over hoor.

Taris, dat is pas een kutplaneet om te levelen. 8)

4. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond taris en nar shaddaa helemaal niks tatooine en hoth vond ikzelf het tofste. Al level ik mijn alt enkel met pvp.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tatooiene vind ik ook erg gaaf. Nar Shaddaa is niet zo interessant inderdaad... Taris ben ik nog niet geweest. Vond dat in KotOR ook niet zo interessant, hoewel Rakghouls wel interessante lore hebben.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De populatie valt behoorlijk tegen anders.
    Daarom heb ik een nieuwe character aangemaakt op een drukke server.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik denk dat je in de eerste maanden na een MMO release altijd veel serververschuivingen ziet. Iedereen is denk ik nog een beetje aan het aftasten wat de perfecte server is. Ik denk ook dat als die storm van verschuivingen op servers over is, dat dan de mogelijkheden tot server switch, betaald, faction switch, betaald en dergelijke wel komen. Dit lijkt mij althans vrij logisch.

Mochten ze bovenstaande een keer gaan doen, hou dan rekening met ongeveer 8 euro voor een name change, 25 voor een faction change. Tenzij BioWare het gratis doet, maar dat lijkt me sterk.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Perfecte server bestaat niet. Puur doordat er spelers stoppen, bijkomen en/of migraten.

Zodra er een nieuwe MMO komt gaan heel veel MMO spelers die game natuurlijk proberen. Deze is waarschijnlijk bij een hoop tegen gevallen en die haken dan weer af. Voor Star Wars fans is dit een juweeltje. Voor niet fans (zoals ik) zit er weinig nieuws in de game. Beste aan de game vond ik nog het feit dat je de companions voor je kunt laten farmen. Prachtig idee. De rest is gewoon WoW in een Star Wars jasje. Ik zie maar erg weinig verschillen. Alleen zit hier gewoon meer verhaal in.

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat ze al die onzin er niet in doen wil je van server veranderen reroll net als met de faction. Doe er een beetje moeite voor. Daarnaast denk ik dat ze dat niet zullen toestaan om hey legacy systeem.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren EV HM gedaan. Jezus wat een pussy raid. binnen anderhalf uur klaar. Daarna maar aan KP HM begonnen. waren bij de fabricator gestopt, geen enkele whipe gehad, vanavond ff afmaken. Helaas helemaal geen loot, zaten 5 inquisitors in het team omdat er geen andere waren:mad:.

Ik had EV HM toch wel moeilijker verwacht maar kan ook zijn omdat ik vorige week EV 16 man heb gedaan op normal en dat was 100 x moeilijker. Toch wel raar dat EV 16 man moeilijker is + columi dropt en EV HM vrij simpel is en rakata dropt.... Maaaarjaaaa.

Gisteren ook FE HM weer gedaan voor mijn chest, helaas weer niet, wel een mount gewonnen :D de Randili Fireball met 110% speed. Wel grappig, gewoon normale speeder met Fire stripes:p

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar heb je wel een punt, al ben ik dan wel weer benieuwd wat dat systeem in de toekomst in gaat houden. Ik ben nu level 2 met Legacy, maar zoals ieder ander kan ik er nog niks mee.

Hoeveel levels zijn er bijvoorbeeld en wat zou ik er in de toekomst allemaal mee kunnen? Als dit een dikke bonus shit word mag je mij weer naar SW lokken. :9

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat houdt Legacy in?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het is een systeem wat in de toekomst voor extra's gaat zorgen. Bij de volgende patch denk ik.

Check anders de tab ''Legacy'' in game eens, dan kun je zien wat voor beschrijving erbij staat. ;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel al een tijdje niet meer dus ingame kan ik niks zien ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ok, dat is geen probleem. Het systeem moet nog online komen bij een van de volgende patches. Meende de aankomende 1.2 patch ofzo, contentpatch, maar we weten geen van allen nog wat het exact inhoud. Dat het iets leuks kun je dus min of meer al aan de beschrijving ingame lezen, naast de talentree tab, maar dat wist je dus zelf ook al.

Als het er eenmaal is zal ik wel online gaan denk ik en dan stuur ik je desnoods wel een PM over de ervaring, maar mocht je al eerder wat willen weten moet je gewoon het nieuws even in de gaten blijven houden, ook al speel je de game niet meer.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ongelofelijk. Vorige week zowel EV HM als KP HM gedaan en gewoon helemaal geen loot. Ik was samen met nog 1 andere inq healer. Bij elke boss dropte er wel een rakata item voor ons. Hij heeft alles. Hij is van 16000 Health en 1400 WP naar bijna 19000 health en 1800 WP gegaan, gaat nergens over. Hij had zelfs in KP HM de mount =/ nog nooit mee gemaakt dat er zoveel dropt en alles naar 1 persoon gaat. Hoop dat ik volgende keer meer geluk heb, zal wel volgende week pas zijn want deze week neit veel tijd om te raiden.

Ik ben nu wel verplicht een Alt te beginnen eigenlijk, ook al heb ik daar weinig zin in... ben volledig Tier 2 op wapen en Waist na, dit kan ik alleen in raids HM halen ( behalve wapen moet in KP NM ) dusja verder kan ik niks meer uit HM's halen of van columi punten oid, mijn companions zijn ook bijna allemaal al T1 / T2

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Een maatje en ik zitten op Ula Vi, wat echt een dode server is. Nu denken we er over na om opnieuw te beginnen op een nieuwe serer. Maar we hebben eigenlijk geen zin opnieuw te beginnen... dus dan maar als andere class. Hij is Sith Marauder en ik Sith Sorcerer. Is het dan boeiend om The Republic te gaan spelen?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Op mijn server is republic nog meer dood als empire. Mijn alt is level 19 en om te pvpen heb ik daar gemiddelde wachttijd van 1 uur in de middag. Op de fleet zijn er daar rond 3 uur misschien 20 on line op de fleet, op empire rond die tijd 40. heb het al een lange tijd niet boven de 100 meer gezien.

Laatst al mijn crystals gaan verzamelen voor mijn relic met stats, toen ik nog levelde waren er op elke planeet 60 tot 90 mensen, nu waren er overal maar 5, hooguit 10... als ze niet gaan merge gaan het spel dood want dan stop iedereen met zulke lage populaties.... dan heeft nieuwe content ook geen nut.

Krijgen we 1 FP HM erbij, heb ik geen fuck aan als daat gewoon tionese dropt + 1 columi op het eind, heb ik allemaal al... en rakata zal er niet droppen. En kom pas in april ong dus gewoon tijdverspilling wss.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jaja, gister weer EV HM gedaan. Ze zeiden dat SOA gefixed was maar merk er niks van. Die ballen is af en toe niet te doen, word er iemand in de lucht geslingerd met full health, word die op de grond gesmeten precies op een bal... Elke bal die iedereen pakt doet geen 20% damage maar 50+ en iedereen pakt zeker weten de goede... dus SOA zal weer zondag worden afgemaakt. We zijn maar naar 3 whipes KP HM gaan doen. Zijn tot de fabricator gekomen toen moest ik weg. Hoorde net dat ze die ook niet afgemaakt hebben dus zondag nog ff 3 bazen doen, SOA en Fabricator blijven lastig, laatste boss KP HM stelt niks voor.

Toch wel mooi 3 rakata items dit keer. Head piece, Robe en Bracers. Heb ook off hand rakata voor mijn companion en nog wat andere rakata spulletjes die niemand kon gebruiken waar op gerollt werd voor companion dus al met al super gegaan. Tot SOA geen 1 keer gewhipt, ook niet in KP HM.

Deel Deze Pagina