Wij doen express geen NmM, er dropt niet meer loot als in HM, er zou meer kans op rakata moeten zijn maar dit is nog altijd bugged, zelfde kans als in HM dus zien er het nut niet van in. Ga zelf binnenkort aan 16 man HM beginnen. 16 man normal al wel gecleared en die damage van mobs is echt ziekelijk, ben benieuwd in HM.
Ik heb me even uit Tweakers laten zetten. Op moment gewoon met andere dingen bezig en ik heb op het forum gezegd het niet eerlijk voor mezelf en de leiding te vinden als ik alleen maar deed aan die activiteitsregel van 2 weken. Ik blijf de site en het forum zo nu en dan wel even in de gaten houden. Ze snapten mijn redenen.
Ja voor nu blijf ik het ook nog doen. Kan alleen nog raide, tussendoor doe ik BF3 en beetje mensen uit de guild helpen. Ga niet overnieuw beginnen, als de populatie niet veranderd, of als ze niet merge oid zal ik het ook niet lang meer spelen. Gooien ze er nieuwe content op, ziet er allemaal kei vet uit, maar als er maar 50 man op de fleet is in de avond, waarvan 20 level 50igers dan maakt die content ook geen verschil. En word alleen maar minder.
M'n maatjes zijn gestopt op met spelen, dus ik start opnieuw op Bao-Dur. Als Imperial Agent, dus ik hoop straks met wat mensen hier mee te kunnen doen.
Wow, ik merk wel dat het op Bao-Dur wat drukker is. Gezellig! Nog mensen die daar actief spelen? Ben nu lvl. 11 Sniper.
Hoe druk is het daar? Bij ons op The Red Eclipse is het ook best wel druk. Je kunt daar eens een kijkje nemen. Kan je zo een link geven om bij een volledig Nederlandse Guild te komen. Misschien het proberen van een char waard? Ze zitten zowel aan Rep als aan Emp kant.
Die patch, hoe vet hij er ook uitziet zal te laat komen. Al teveel mensen gestopt denk ik en ik denk dat het voor mij ook niet lang meer zal duren.
Ik had op MMO champion gehoord dat mensen trial codes kunnen geven voor een 7 day trial voor SWTOR. Iemand die een code voor mij heeft? PM me maar.
Bij ons is het echt dood, meeste mensen on line wat ik vorige week zag was 70 op een vrijdag avond..... Meestal rond de 40 voortaan maar zoek het niet overnieuw te beginnen... Heb nog 9 dagen speeltijd en tenzij de raiding tijden van mijn guild niet veranderen dan stop ik sowieso want dat is de enige reden dat ik nog speel...
Ja gewoon op de fleet =) dat is toch wel de plek waar iedereen zoekt voor groepe. HM's, Raids etc. ( als word raids niet echt gepugd terwijl dit handig kan )
Is toch niet gemeen? Ik speel nu met andere mensen op een server, waarom zou ik ook ergens anders gaan spelen? @Dagger: ja, dat vermoedde ik.