1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    speelt iemand het nog wel? bedoel raids / HM's oid:p? of ben ik de enige haha?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe ops 9/10 op HM binnenkort NmM beginnen.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wij doen express geen NmM, er dropt niet meer loot als in HM, er zou meer kans op rakata moeten zijn maar dit is nog altijd bugged, zelfde kans als in HM dus zien er het nut niet van in. Ga zelf binnenkort aan 16 man HM beginnen. 16 man normal al wel gecleared en die damage van mobs is echt ziekelijk, ben benieuwd in HM.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb me even uit Tweakers laten zetten. Op moment gewoon met andere dingen bezig en ik heb op het forum gezegd het niet eerlijk voor mezelf en de leiding te vinden als ik alleen maar deed aan die activiteitsregel van 2 weken. Ik blijf de site en het forum zo nu en dan wel even in de gaten houden. Ze snapten mijn redenen.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja voor nu blijf ik het ook nog doen. Kan alleen nog raide, tussendoor doe ik BF3 en beetje mensen uit de guild helpen. Ga niet overnieuw beginnen, als de populatie niet veranderd, of als ze niet merge oid zal ik het ook niet lang meer spelen. Gooien ze er nieuwe content op, ziet er allemaal kei vet uit, maar als er maar 50 man op de fleet is in de avond, waarvan 20 level 50igers dan maakt die content ook geen verschil. En word alleen maar minder.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    M'n maatjes zijn gestopt op met spelen, dus ik start opnieuw op Bao-Dur. Als Imperial Agent, dus ik hoop straks met wat mensen hier mee te kunnen doen.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, ik merk wel dat het op Bao-Dur wat drukker is. Gezellig! Nog mensen die daar actief spelen? Ben nu lvl. 11 Sniper.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoe druk is het daar? Bij ons op The Red Eclipse is het ook best wel druk. Je kunt daar eens een kijkje nemen. Kan je zo een link geven om bij een volledig Nederlandse Guild te komen.

Misschien het proberen van een char waard? Ze zitten zowel aan Rep als aan Emp kant.

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Had even een terug val naar WoW maar ga zeker SWTOR weer spelen zodra deze patch er is _O_

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ook denk ik.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Die patch, hoe vet hij er ook uitziet zal te laat komen. Al teveel mensen gestopt denk ik en ik denk dat het voor mij ook niet lang meer zal duren.

12. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op MMO champion gehoord dat mensen trial codes kunnen geven voor een 7 day trial voor SWTOR. Iemand die een code voor mij heeft? PM me maar.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga niet nóg een character spelen. En daarbij, ik wil helemaal niet met jou spelen!

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Bij ons is het echt dood, meeste mensen on line wat ik vorige week zag was 70 op een vrijdag avond..... Meestal rond de 40 voortaan maar zoek het niet overnieuw te beginnen... Heb nog 9 dagen speeltijd en tenzij de raiding tijden van mijn guild niet veranderen dan stop ik sowieso want dat is de enige reden dat ik nog speel...

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Meeste mensen online in één specifiek gebied bedoel je dan?

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja gewoon op de fleet =) dat is toch wel de plek waar iedereen zoekt voor groepe. HM's, Raids etc. ( als word raids niet echt gepugd terwijl dit handig kan )

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Lekker aardig weer. Ik heb het daar ook helemaal niet over. Jezus. |:-

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is toch niet gemeen? Ik speel nu met andere mensen op een server, waarom zou ik ook ergens anders gaan spelen?

@Dagger: ja, dat vermoedde ik.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Spel is top, populatie ( mijn mening ) way too low. Dit maakt het spel gewoon saai =)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Emoticons, grrr. No offence Willem. 8)

Deel Deze Pagina