@Yellow 13, Met alle respect... maar hoe kun jij tijd hebben deze mmo te spelen, Wow en mass effect 3?? Full time betaald gamer?
Hij zou in Maart uitkomen ,maar het is April geworden. Dat kan inderdaad een risico zijn. Veel mensen zullen hun sub niet verlengen denk ik. Gezien BW naar hun community wil luisteren en regelmatig patchen vind het wel de moeite om me sub te verlengen. Overzichtje van de guild summit en patch 1.2 http://dulfy.net/2012/03/05/swtor-guild-summitlive-blogging/
Even met mijn GM gepraat gister, onze raiding tijden zijn van 7 uur tot 11 uur. Het was eerst half 8 tot 11. Heb gevraagd of we tot half 11 kunnen spelen... Mijn ouders gaan om half 11 naar bed en die willen dan echt dat ik de PC afzet.. Dus zou betekenen dat ik helemaal geen raids meer kan doen.... Als dit het geval is dan stop ik. Heb nog 8 dagen om te spelen en als ik dalijk niet meer kan raiden kan ik netzogoed stoppen. De guild waar ik in zit is nog de enige de echt raid op onze server... en HM's etc valt voor mij niks meer te halen alleen nog uit de hard mode raids.
Huh, je bent 22 en mag 's avonds niet achter de computer zitten als je ouders naar bed gaan? Zo erg is het bij mij thuis nog niet eens. Fucked up man.
Mijn ouders slapen op de kamer langs me, PC staat tegen hun muur aan zeg maar en dat stoort hun ( vinden ze ) dus ze willen gewoon, als hun naar bed gaan, moet ik naar beneden of ook naar bed... idd kut.
De PC, toensenbord klikken de hele tijd, Muis klikken de hele tijd. en ik een raid moet je ook praten voor als er iets is, iets fout gaat, als ik op een boss aggro krijg van de mobs etc en het is een Oud huis dus best gehorig zeg maar....
Haha, al een tijdje mee bezig. Samen met mijn vriendin. Alleen is het wat lastiger dan het lijkt, wil toch eerst huren en op elke woning waar ik op reageer zijn er ongeveer 70 andere die dat ook doen, en ik sta telkens op de 40ste plek in de wachtrij ofzo dus beetje klote. Maar hoop toch wel over 3 / 4 maandjes op mijn eige te wonen, of naja met mijn vriendin dan*)
+1. Ik heb er geen last van en mijn broertje, MikaKimi, ben ik destijds tegemoetgekomen door een handdoek onder mijn toetsenbord aan te leggen. Wij hebben ook een gehorig huis, maar ik mag door gaan zolang ik wil, tot mijn ouders de energierekening krijgen en ik even door een preek heen moet. Ik heb in elk geval de vrijheid nog. Een ding geleerd van ouders: Ze doen niet aan democratie.