Klopt. Ik was op mijn telefoon aan het kijken en had hem toen al in het winkelmandje gelegd. 5 Minuten later op mijn laptop gekeken en hij was alweer weg. Gelukkig stond hij nog in het winkelmandje en heb inmiddels een bevestiging dus ben benieuwd . Heb het spel inmiddels aangeschaft. Denk echter niet dat ik op jullie server kom, ben namelijk meer van de PvP server.
Omdat dat heel anders is sjaak Dit is gewoon objectives veroveren/verdedigen, veel leuker dan op eens te worden aangevallen als je bezig bent te PvE-en.
Ooh zo. Ik dacht dat je PvP server bedoelde. Dat je elkaar kan aanvallen (ook buiten PvP battles) vind ik juist tof .
De installatie is net klaar en ben nu zo'n account aan het maken, maar moet je nou persé al een maand kopen om gebruik te kunnen maken van die 30 dagen gratis? :{ EDIT: En hoezo staat mijn subscription op 29 dagen ipv 30? Thanks.
mcKay bestaat niet zegt die als ik probeer toe te voegen. Hij zit toch niet aan Sith kant of wel? Ik zit namelijk zelf bij The Republic.
Nee, maar beetje jammer vind ik het wel. Nu moet je maar hopen dat een persoon online is als je hem wilt toevoegen.