1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja ik heb vrijheid zat, mag doen en laten wat ik wil, eten hoelaat ik wil etc etc ook geen bedtijd oid maar als hun gaan slapen willen ze gewoon slapen haha
     
  2. Seh

    Seh Guest

    8) dude!
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wou dat ik geen bedtijd had..

    Elke keer moet ik weer huilen als de klok 22:30 slaat op zaterdag.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik mag al sinds ik 12 ben zelf bepalen hoe laat ik naar bed ga, als het maar voor 11 uur is. En daarna stiekem op mijn telefoon verder, hahahaha!
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    sinds je 12de? heb je wel ouders? sorry maar dat vind ik echt niet goed... zo ben ik ook niet opgevoed.

    En ik ben opgevoed via de oude stempel, ouders zijn ook nog van de oude stempel en zo ben ik ook. Mijn ouders hebben mij gewoon een strenge opvoeding gegeven en dat is bij iedereen anders, bij Seh gewoon geen opvoeding zo te zien...
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n gehorig huis dat ze je toetsenbord horen? Hoe doe je het dan wanneer je vriendin bij je slaapt? Of zijn je ouders zo erg van de oude stempel dat dat pas mag wanneer jullie getrouwd zijn? xD
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kijk, mijn PC staat tegen mijn ouders hun muur aan, waar hun met hun hoofd slapen. Mijn bed daarintegen staat verder achterin tegen mijn raam. En mijn toensenbord en het geklik maar imo ook niet veel lawaai maar mijn ouders willen het gewoon niet hebben...

    Dus ik kan hier ook de hele dag over discussieren waarom etc maar dan moet je bij me ouders zijn.... Niet mijn keus.

    Iig om weer on topic te gaan, mits de raid tijden niet met een half uurtje worden veranderd ga ik stoppen. Heb het de GM gezegd, kan er niet meer van maken en hij ging even kijken wat die kon doen.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Computer verplaatsen of bureau van de muur af zetten geen optie?
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Sarcasme?
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nja zoals k al zei hoop ik binnen 2 / 3 maanden een eigen plekje te hebben dan is het opgelost =) als ik mijn bureau etc wil verplaatsen moet heel men kamer uit elkaar worden gehaald... planken, bed etc dus ik laatg het zo maar ff
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er komen trouwens free trials aan!
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Het was sarcastisch. :+

    Ik ben heel vrij opgevoed, trial and error. Ga maar eens flink op je bek, om er dan van te leren. Met gescheiden ouders die niet heel veel tijd voor je hebben wordt je vanzelf zelfstandig en heb je geen ouder nodig die zegt hoelaat je naar bed moet gaan of wanneer je wat moet doen. Suggereren dat ik geen opvoeding heb gehad gaat wel wat te ver, vind je niet?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is inderdaad wel snel geoordeeld door Dagger. Een zeer slechte opvoeding is namelijk ook mogelijk.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Of je kan goed opgevoed worden , maar dan wel in Sneek. Dan kom je alsnog dramatisch terecht.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Ik kan al trials verzenden volgens mij.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    :lol:_O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het eerste een compliment meneer Dyonko. Moet ik U even naar Uw stoel helpen? Werk in een bejaardentehuis namelijk?

    Dramatisch terecht komen? Ha, jij kent Sneek alleen maar van mij en HN, maar daarmee ken je Sneek nog niet. :p

    Een keer Sneekweek goed meemaken en dat vergeet je niet weer.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Al die bekakte lui in hun bootjes? nee dankje
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Nee hoor, dan heb je de rest nog niet gezien? Bovendien moet je eens een vechtpartij zien tussen een kakker en een gabber. VVD vs. PVV zeg maar, dan wint die gabber het echt kneiterhard. Die kakkers lopen met hun staart tussen de benen weg.

    Laten we maar weer on-topic gaan. ;)
     

Deel Deze Pagina