1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Mijn wow kaarten bestel ik hier:
    http://www.xbox360livekaarten.nl/product/60 dagen gamecard

    Ook maar 21,95 en ze mailen de code direct na je betaling.

    Ok, ze hebben weliswaar geen SW TOR kaarten zo te zien, maar die komen nog wel denk ik. Ik denk ook wel voor 21,95 en bovendien een hele TOP Nederlandse website. :thumbs:
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ninja gaiden kan nog niet gereviewd zijn... Komt pas 23 maart uit namelijk =). En deeltjes 2 en 1 vond ik ook echt vet dus zal wel goed komen, zelfde genre gewoon hack en slash.

    En ik weet dat er nieuwe gear komt, bedoelde ook meer dat ik dalijk T3 items kan maken, en dan met de patch hopelijk T4. Want daarom bewaar ik mijn skills met synthweaving
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    blijft een hack en slash, en NG 2 was ook niet goed uit de meeste site's etc gekomen en speelde ik ook graag. Ik kijk nooit naar die reviews als het op spellen aankomt. Smaak verschild =). Kunt het pas weten als je het speelt.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vanavond weer raiden. Hoop dat het door gaat, Guild leider doet niet mee en ik moet de raid gaan leiden maar mis nog 1 healer, ook zitten er 2 mensen bij die het pas 1 keer gedaan hebben maar dit is niet zo'n probleem. Hoop dat er vanavond nog een healer on line komt die zich is vergeten in te schrijven oid.

    Synthweaving skill is nu bijna 380 ( vnvond sowieso ) dan nog even kijken wat ik nodig heb om tot die 400 te komen en dan hoop ik vanavond mijn eerste Rakata Belt te maken. Nu maar hopen dat ze snel critte:p
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Weer een update gister en de bugs zijn terug? Eerst bugged de 3rde baas in EV HM, daar hebben we doorheen kunnen healen. Daarna blijft SOA weer bugged met een oude bekende, zijn stacks gaan niet naar beneden... zelfs niet al pakte we echt alle pilaren ipv 5 -_-
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Einde van deze trailer is nice. Meer uitleg over Legacy systeem in content patch 1.2
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Echt tof gedaan dat Legacy systeem.
    Character transfers zou nu welkom zijn.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Server merge zou meer dan welkom zijn tbh:eek: En vind het wel raar dat bijvoorbeeld een BH dalijk force krachten heeft. hoop dat het nog wel reeël blijft =)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    En anders kakt de hele boel gewoon in. Die man die zei dat ze dit nog jaren zouden ondersteunen, zie filmpje, is imo ook wel erg optimistisch.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik weet niet hoe de amerikaanse servers zijn... misschien zijn die nog wel high populated he. En ik hoor ook van veel mensen dat de PVP servers ook high populated zijn. Maar als het 1 maand naar de 1.2 patch niet verbeterd is op mijn server, en ze doen er niks aan stop ik. gister 23 man op de fleet om 8 uur in de avond -_-.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    23 maar. Damn, heb gisteren nog even gekeken in de avond en we hadden ruim 100. Ik heb op de fleet ook geregeld 100+ 150+ gezien. The Red Eclipse zit wel goed denk ik, maar ik heb te weinig gekeken om daar helemaal zeker van te kunnen zijn.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja het maakt me niet veel uit moet ik zeggen. Spel is gewoon langzaam dood aan het gaan. Ik clear EV HM en KP HM nog wel gewoon elke week. Wij hebben een groep raiders die ook puur alleen on line komen om te raiden, waarvan ik er nu zelf 1 ben geworden. Woensdag weer. Moet nog Boots en Offhand. 2de en 4de Baas EV HM. verder heb ik alles uit raids wat er te halen valt.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het is wel jammer, want opzich is het gewoon een hele toffe game. Ik denk dat het meer de setting is. Ik heb van de week met een kennis gesproken en die kon zich er wel in vinden. Liever iets middeleeuws dan tich millenia in de toekomst. Men is teveel games als WoW of Guild Wars gewend en dan vooral de setting.

    Het tofste van de game vind ik dat alles ingesproken is, maar jammer dat zoveel dingen eigenlijks nog niet opgelost zijn. Hier betaal je niet voor en dat zullen kennelijk een hoop mensen met me eens zijn. Misschien is het 2e punt idd die setting wel waar ik het net over had.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja ik vind SW qua gameplay fijner spelen als WoW. Maar ik heb, als ik het spel speel ook niet echt een SW gevoel... ti's dat ik een lightsaber heb want die gear slaat 3 x nergens op vind ik. Ik heb de Head op mijn sorc gewoon uitgezet zo lelijk met zen kabouter puntmuts. En net als Sith Juggernauth etc die zien er uit als transformers. En het is ook vet dat alles ingesproken is, maar als ik elke dag HM's farm en ik heb elke keer die fucking gesprekken word het irritant. Dan heb ik liever een Skip optie erop oid ipv hele tijd spacebar rammen. En ja ik weet wel dat het voor de social points is maar zet er dan een Skip optie bij voor de groepen die het niet boeid zeg maar.

    Klantenservice van Bioware is 10x niks. Standaard mailtje terug elke keer en ze zijn er mee bezig thats it. Doen er niks aan. Ik speel tot de 1.2 patch, en nog 2 / 3 weken erna ( alleen raids ) als het dan nog niet is verbeterd, dan met namen populatie dan houd het voor mij op. Dan wacht ik op planetside 2.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor het eerst een disconnect gehad, terwijl m'n internetconnectie nog wel actief is. Dat is wel gaar. Maar ja, in 2 maanden één keer, is ook geen ramp.

    Dan maar ff verder Clone Wars kijken. :+
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hebben 6 / 7 nieuwe mensen in de guild gekregen. Ben zelf Officer gemaakt dus da's wel tof. Morgen 16 man HM doen, kijken hoe het gaat =).
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @Dagger Begin dan een toon op een drukke server en wacht met je main tot er character transfers mogelijk zijn.

    Dan heb ik iig wel gedaan.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb ik aan zitten denken. Alleen weer helemaal opnieuw beginnen is niet echt mijn ding. Ik ben meer een 1 character persoon zeg maar... Maar kan goed zijn dat ik dat wel ga doen idd. Maar ben stiekem ook mijn tijd vol aan het maken tot Planetside 2. Geen idee wanneer die uit komt maarja.
     

Deel Deze Pagina