1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja ik ben normaal ook maar 1 character ,maar nu is het niet anders en wel ik toch met plezier SWTOR blijven spelen.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Waar woon je in boxtel? ik kom namelijk ook uit boxtel:p Maarja welke server ben jij heen gegaan dan? want pvp boeid me niet in SW eigk..
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    vanavond 16 man HM. Ben benieuwd hoe het gaat, moeten denk ik nog wel 2 healer pugs mee nemen als we die kunnen vinden maar moet geen probleem zijn denk ik.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Selissen en ik speel op de Tomb of Freedon Nadd server.

    PvP is baas in SWTOR imo :)
    Nog nooit zo veel PvP gedaan in een MMO.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik woon ook op Selissen.... looool. echte naam:p?
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou gister EV HM 16 man gedaan. Kwamen eerst 2 healers te kort die hebben we helaas moeten puggen maar het ging niet slecht. Eigenlijk alles vrij vlot gecleared alleen hadden er mensen connectie problemen, frame drops waardoor het soms langer duurde. Hebben EV niet af kunnen maken.... SOA bugde weer lekker, eerste keer dat de debuff niet weg ging. 2de keer zagen mensen in de eerste fase de groene AOE niet. 3rde keer miste we stukken van de vloer. en 4de keer brak de vloer ineens doormidden zonder dat die op 74 / 75% was -_- toen zijn we maar gestopt, en was te laat om nog aan KP te beginnen.

    Op ear en 1 implant na nu volledig Rakata, gister dropte me laatste paar items, Boots en offhand. Dus kom maar op met die patch want uit raids kan ik geen gear meer verzamelen alleen data cubes en synthweaving schematics.
     
  7. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    wil deze game over een week weer oppakken dan heb ik mass effect 3 wel uitgespeeld maar zijn er nog guilds actief hier op xboxworld heb mijn personage verwijderd geloof ik en ja dat was dom van mij
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op de Bao-Dur server spelen er nog een aantal, waaronder Conquistador en ik. Ik ben een nieuw personage begonnen en zit met Conqi in de guild Elite Imperial Strike Force.

    Als server switchen straks kan, importeer ik mijn main ook.
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook nog :+

    Speel echt haast niet meer. Eergister weer lvltje gedaan, maar heb het er wel beetje mee gehad :)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Woensdag 8 man nightmare proberen. Normaal beginnen we altijd met EV HM maar omdat SOA zovaak bugged en we niet te veel tijd daarin willen verneuken gaan we KP HM. toch proberen de titel te halen. Iemand hier al Nightmare gedaan? ben benieuwd hoeveel sterker de mobs zullen zijn... en hoeveel meer ik moet healen:p
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een verzoekje.

    Mijn vriendin wil dolgraag de zevendaagse trial uitproberen. Helaas kennen wij niemand die SWTOR speelt en haar daarom kan uitnodigen. Is het mogelijk dat een frequente bezoeker van dit topic haar een mailtje/uitnodiging stuurt?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nog 4 trials over. :) PM me haar e-mail adres en het komt goed.
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie, je hebt PM ;)
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou Nightmare KP was niet echt een succes. Daarna maar EV HM gaan doen. En WEER fucking SOA die bugged. Beter komt 1.2 patch Héééééél snel. Hoef ik EV en KP HM niet meer te doen -_-.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind mobs zo gruwelijk saai. :'-( Ik denk er echt over na om te stoppen omdat ik het zo beu ben 100 van dezelfde mannetjes te moeten doden. Die dan ook nog eens respawnen als ik een grat terug uit loop. :F:
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    90% van het spel vind ik saai.... Doe ook echt helemaal niks meer behalve raids dat vind ik nog wel leuk. Moet eigenlijk nog nieuwe implant en earpiece, dat zijn de enige 2 die nog niet rakata zijn maar ik bewaar mijn synthweaving tot 1.2. En daily's doe ik gewoonweg niet omdat het saai is + geen mensen voor een groep.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben met heel veel moeite bijna level 50 op mijn alt.
    Het levelen is oersaai en niet gevarieerd genoeg.
    Pak de dailies FP en PvP mee en de space missions dat scheelt een hoop.

    Die dailies voor implants en ears kun je solo doen en via dailie space mission.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    i know maar duurt echt lang. En aangezien mijn mannetje volledig rakata is op die 2 items na laat ik het nu maar. Heb alles gecleared op Nightmare na, ook 16 man. Ben ook ready voor de flashpoint die dalijk uitkomt en daar wacht ik ook op. Ik hoop dat die aankomende dinsdag komt. Want van EV word ik echt niet vrolijk meer.

    Mocht 1.2 een flop zijn, dan stop ik met het spel in zijn geheel.

    En X-Junk, wat is jou echte naam eigk? aangezien je flak bij mij woont :p
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mijn echte naam is Reflex Xeros.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    lalebal.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012

Deel Deze Pagina