1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ja, maar bij die game is de release nog onzeker meende ik laatst te lezen. Ik hoop echter wel dat die game ook een hoop verbeteringen kent t.o.v. het eerste deel. Ik kan ze zo gauw niet noemen, maar blijf er wel benieuwd naar. Als de recensies lovend zijn haal ik hem misschien wel. Ik hoop alleen niet dat de mensenstad weer aan schijt gaat en dat je wel van heuveltjes af kunt springen, wat in GW I niet kon. Dit soort dingen dus zeg maar. 8)
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    GW2 kan nog wel 2 tot 4 maanden duren idd, misschien wel langer. Maar de Beta voor pre-purchase buyers begint 21 april (waarschijnlijk) al.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het word gewoonweg tijd voor weer echt een spel die je paar jaar kan spelen. Heb laast The Darkness 2 van een maat van me geleend, ook echt binnen 5 uur gameplay uitgespeeld en klaar. Zelfde als met Ninja gaiden 3. de spellen zijn het geld echt niet meer waart imo, ik speelde gvd pacman langer als deze crap allemaal.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Geen een spel speel je jaren, dat verwacht ik ook niet en ik ben vaak toe aan afwisseling. Ondertussen ga ik Tera Online spelen (komt eind deze maand uit) misschien wat voor jou? Is minder hardcore levellen/grinden dan SWTOR en WoW

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG][/IMG]
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad al naar zitten kijken, kan goed zijn dat ik die wel ergens op de kop tik inderdaad.

    En ik heb vroeger 5 jaar lang medal of honor allied assault gedaan, 2 jaar lang call of duty 1, 2 jaar lang battlefield 2. En qua single player ben ik ben Ninja gaiden 1 en 2 ook per spel wel uurtje of 30 mee zoet geweest snap je wat ik bedoel? het lijkt of ze elk spel gewoon afraggele van ow hebben geen zin meer hier hebt je het spel.... zo voelt het athans.

    bijvoorbeeld ninja gaiden 2 had combo unlocks, wapen unlocks, upgrading van bepaalde wapens, 4 verschillende nimpo's etc. Ninja gaiden 3 heeft 1 wapen en een boog en 1 nimpo en dat was het -_-.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Lol Tera is zeker wel een grind fest.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat versta je onder grinden? Grinden is in mijn ogen doelloos mobs killen. In Tera wordt je, net zoals in WoW van het ene questgebied naar het andere geluid. Je bent dus altijd aan het questen. De questen gaan minder diep dan die van WoW of SWTOR maar de combat is tenminste fris en uitdagend. In WoW is het tab target, 1,2,2,3, loot en naar de volgende mob. Dat vind ik pas een grind.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Grinden in de zin van het oneindig af moeten maken van mobs voor quests.
    Dat is in Swtor ook te veel aanwezig en in WoW juist minder.

    Toegegeven dat in Tera het grinden wel leuker is, omdat het real time action betreft.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2012
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Grinden opzich vind ik niet altijd een probleem, maar inderdaad omdat er in WoW meer te doen is maakt het dat daar wel ietsjes leuker.

    Bovendien kun je in wow ook een heleboel overslaan tegenwoordig om het later met veel pwn nog eens te doen.

    Dit kan in SW tor nog niet, hopelijk komt het er eens van. Om die reden laat ik de game nog wel een tijd links liggen denk ik.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    In WoW zijn de quests veel gevarieerder dan in Swtor.
    Ik heb met heel veel moeite een alt na de 50 geleveld.
    Questen op de Class quests na is te veel grinden en te weinig afwisseling.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    En je bereikt met class quests een bepaald punt dat je het niet solo kunt doen. Dan moet je eerst wel een tijdje grinden. Een van de redenen waarom ik eigenlijks alleen nog bij de AH zit om credits te verdienen. Had misschien beter een een smuggler kunnen aanmaken. :+
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Door de release van Game Update 1.2 kunnen mensen die geen subscription meer hebben toch spelen tot 20 april. Ik had mijn subscription vorige maand laten aflopen, maar kan nu toch een weekje spelen. Misschien voor de gein even een nieuw poppetje maken, want Korriban vond ik wel een leuke planeet. Voor de rest ga ik niet oppakken, alleen misschien in de zomervakantie.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @ Yellow, al mijn class questen heb ik solo kunnen doen, gewoon op het level wanneer ik het kon doen. ( dus niet voor een lvl 40 class quest naar 45 geleveld maar gewoon op 40 gedaan )

    Ook de laatste op level 50 gewoon gelijk op level 50 gecomplete, niet eerst extra gear etc gehaald. Het is gewoon te doen voor elke claas, komt alleen wel wat skill bij kijken en dat heeft bioware imo goed gedaan, je moet je class en character op level 50 wel vort kennen en als je die goed kent is het gewoon te doen.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb aangegeven bij de guild dat ik stop met SWTOR. Ik heb nog wel 67 dagen over ( met die 30 dagen free game time ) dus ik zal nog wel eens inloggen maar echt minimaal.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Zonde dat deze game (nog) niet is wat ik er van had verwacht.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zonde dat geen enkele game meer is wat ik er van verwacht.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien verwacht je teveel? ;)
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Noooooo, 30 dagen free time bij een lvl 50 character :mad::mad::mad:. Mijn character is 49,8 |:-.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    In appreciation for your support every active subscriber with a Level 50 character or with a Legacy Level 6 account will receive thirty (30) days of game time**.

    Have an active subscription and have a Level 50 character by April 12, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT or April 22, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT.
    OR have an active subscription with a Legacy Level 6 account by April 22, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT.
    Your account must not be banned.


    goed lezen.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Volgens mij is mijn legacy lvl ook nog maar 5..
     

Deel Deze Pagina