1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar eens geprobeerd het verhaal van mijn inquisitor af te maken.

    Krijg de eindbaas niet dood in mijn eentje. Iemand zin om te helpen op de bao-dur server? :)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb nog een 60 day subsciption card te koop.
    Iemand interesse?
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    haha al 2 dagen niemand, awesome:p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lekker goed voor die game ook. EA doet wel een beetje trots dat er 1,8 miljoen subscribers zijn, maar het zal toch echt de komende maanden beter moeten. Ik betwijfel het, want er moet nog een heleboel veranderen als ik de gemeenschap zo hoor. Ook op mijn server is de boel in eens een beetje aan het uitsterven. Toen 1.2 lanceerde was er een opleving, maar het lijkt nu naar een laag, stabiel, niveau te zijn gezakt. Even afwachten, maar ik blijf een beetje sceptisch als het om de toekomst van de game gaat. Ik koop ook niet eerder weer een subscription tot er echt een hoop veranderd. Een dikke patch van 1.5 gig ofzo kan een hoop doen voor de mensen. Als daar een MB of 500 aan fixes in zit koop ik weer een subscription, beloofd.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mij maakt het niet uit als ze alles veranderen... zolang er niet meer mensen zijn ga ik niet meer spelen. Ik ben nog altijd actief op de website van onze guild, en er zijn in de avond ongeveer 30 mensen op de fleet... gaat nergens over.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Nee inderdaad en een beetje fatsoenlijke group krijgen op mijn server was er al vanaf het begin niet bij. Iedereen ging of echt zijn eigen gangetje, solo, of deed alles met een guildie.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lees nu net dat verhaal over account achievements in World of Warcraft etc etc. Het is gewoon Blizzard's versie van BioWare's Legacy system uit Star Wars - The Old Republic.

    Ik zweet het je: BioWare moet rap met nieuwe dingen aankomen zetten anders ben ik bang dat die game rap dood is.

    Toevoeging t.o.v. het WoW topic: Account achievements zijn iets nieuws wat bij de volgende uitbreiding in het spel word verwerkt. Het zullen achievements zijn die ove je hele account heen gaan en niet een character, zoals dus het Legacy systeem van SW TOR een beetje.

    Excuses voor de paar dubbelposts. Ik wilde dit bericht hier ook plaatsen omdat het in de toekomst nog wel eens invloed op het verloop van deze game (SW TOR) kon gaan hebben. Ik zit nu zelf namelijk in de beta van de volgende WoW uitbreiding.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Swtor is nog steeds na WoW de grootste MMO kwa spelers.
    Ik hoop dat de game niet afsterft, omdat ik het graag over een jaar nog een keer zou willen proberen.

    Er zijn op dit moment zijn er gewoon betere games in het RPG gerne en daar lijd Swtor onder.
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze niet de servertranfers aanzetten? Dat je inplaats van tig onactieve servers een paar drukke krijgt. Zal een hoop schelen denk ik.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Server merge gewoon. Vooral voor Europe, als je nu 20 servers hebt, gewoon 10 van maken klaar. Ze kunnen in het database zien hoeveel mensen er op 1 server zitten ( ook actieve ) zo kijken ze bij 2 servers, gaan rond 1 aantal zitten qua max en proppen ze bij elkaar. Zo lastig is dat niet . Maar Bioware is te koppig, die denken nog altijd dat 95% SWTOR helemaal de shit vind.
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een nog betere optie ja.

    Ben van de week met een trooper begonnen. Op de begin planeten zijn af en toe wel 3 man online. Drukke bedoeling :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    3 man. 8)
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Waar begin je aan?

    Server merge zou worden toegevoegd in patch 1.3.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zeggen ze... Daarbij komt wanneer is die patch? Imo allemaal te laat... dit had bij 1.2 moeten gebeuren =)
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Juni dacht ik.

    Ze hadden bij launch nooit zoveel servers tegelijk online moeten gooien.
    Dan maar even in de que om te moeten wachten.

    Ze hebben zich zelf overschat doordat ze dachten dat de subs aantallen alleen maar zouden stijgen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is al bijna juni... Als er inderdaad server merges komen én als het spel dan weer écht druk wordt, kom ik weer eens kijken.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Het is gewoon zonde, want ik zie wel potentie in de game. Ik vind het sterkste element van de game nog altijd de ingesproken quests en side quests. Het grootste nadeel van de game vind ik nog altijd dat bijna alles als grinden aanvoelt. Er zijn weinig side activities, om het zomaar te zeggen. Beter gezegd helemaal niks, al deed ik wel het een en ander aan AH playen. Ik ben daar echter ook al tijden geleden mee gestopt. Het is jammer, maar ik heb een sterk vermoeden dat het gewoon mis gaat met deze game.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Omdat ik geen subs meer heb kan ik ook geen patches downloaden. :emo:
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Serieus? Ik dacht dat de game bijna dood was toen ze 2 maanden na de release al begonnen met het mergen van servers.
     

Deel Deze Pagina