Ja, maar als de CS dan ook zo beroerd te bereiken is om het te herstellen, dan vind ik dat wel erg slecht. X-Junk zei dat die hetzelfde probleem had, dus misschien is er meer aan de hand dan een enkeling.
Wil ik vandaag weer gaan spelen, blijkt dat ik de enigste op de server ben die daar aan het spelen is, huh? Ik kan een " Server transfer " Wel doen, maar weet iemand een drukke server, waar veel mensen spelen?
Volgens mij heb je weinig keus bij de server transfer. Ik kon iig niet kiezen. Ik zat op bao-dur en moest naar nightmare lands. Op die manier proberen ze meerdere lege servers samen te voegen tot server. Nightmare lands is iig wel gezellig
Nou dag account lijkt het. Ik moet verplicht bellen omdat ze account problemen niet via internet afhandelen. Fucking FAIL!
Ik heb bij WoW vandaag de dag alles via Internet op kunnen lossen, ook Hackers. Dit moet via BW ook gewoon kunnen, het is verdorie geen 1990 meer.
Boeie, is toch zomer, mooi weer. Ga lekker buiten zitten en kijk of je tegen de herfst/kerstvakantie je account terug kan krijgen.
Doe ik ook zeker wel, maar dan moet je niet zeggen dat je bij WoW ook moet bellen voor dit soort problemen als het niet waar is. Anyway: Jij ook een prettige vakantie.
Ben ook een keer gehacked en toen naar Blizzard gebeld, ff CD key erbij en binnen 10minuten had ik mijn account terug. Wist niet dat het ook via de mail kon
Geeft niet, want tegenwoordig gaat alles via Battle.net Ik heb al zovaak een suspicious account waarschuwing gehad, maar die zijn altijd opgelost door via de Battle.net mail een link aan te klikken en ww te wijzigen. Nu hoeft dat niet meer omdat ik een Authenticator heb. Ik laat SWTOR wel voor wat het is, game boeit me toch niet zoveel meer.
ik heb ook 2 keer moeten bellen omdat mijn security app het niet meer deed. eerste keer had ik mijn tel. gereset, en 2de keer een nieuwe telefoon. is soms wel lastig dat je moet bellen, inderdaad bij wow kan je alles via internet regelen. maar ik heb niet lang hoeven bellen, het was altijd wel binnen 5 min. geregeld. mist je de antwoorden van je vragen weet natuurlijk.
GvD... Cancel abbo, delete content, daaag... Ik was er ergens al bang voor maar wou het niet geloven. Uiteindelijk alleen mezelf voor de gek gehouden dus
Chill. Kan ik eindelijk weer gaan spelen. Vond het wel een leuk spel, alleen gezien de beperkte tijd die ik er maar in kan steken vind ik het niet waard daar voor maandelijks te betalen. Door deze F2P optie kan ik tenminste hier en daar beetje spelen
Wat je zegt Flix, nu ga ik ook weer eens spelen denk ik. Vond 't niet boeiend genoeg voor de hoge prijs, maar nu wordt het tenminste leuk om niet-intensief te spelen.
Maar er is nog geen datum bekent toch dat het F2P word? maarja dan ga ik hem denk ik ook wel verder spelen.
EA announced today in a press release that Star Wars: The Old Republic will add a free-to-play option later this fall. Dus ergens in de herfst