1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    :emo:

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol wou net zeggen.
    Dacht dat jij zo'n geschiedenisfanaat was.
    Jij dacht dat Nederland een wereldmacht is geworden omdat de VOC zo eerlijk was?8)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je begrijpt het niet. Het is de natuur van de Nederlander. Los daarvan: De VOC was een fucking overmacht waar de kolonien met geen mogelijkheid tegen op konden. Wij hebben Indonesie zo ongeveer 200 jaar bezet gehouden en daarna 2x oorlog gehad. In 1947 vanwege de onafhankelijkheid, in 1962 vanwege de Molukken en Oost Timor. Alleen toen kregen de Indonesiers hulp van Sovjet Unie en wij werden tegen gehouden door Amerika en o.a. Frankrijk, dat toen nog in oorlog was met Vietnam en waar nog geen 3 jaar later Amerika ook tien jaar zou doorbrengen. Nederland verloor overigens in 1962 bij die oorlog zo'n 135 man.

Anders nog iets jongens? VOC is een overmacht aan ontwikkelde mensen en mankracht. Met alle respect voor Indonesiers, maar in die tijd waren wij gewoon meer bedreven dan hun en veel van hen nemen het ons al lang niet meer kwalijk op het vele geweld, de Molukkers is daarentegen een ander verhaal. Je moet er alleen niet over beginnen. ;)

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, dus? Je hebt het over eerlijke handel en dat was het dus niet, of gingen al die negers vrijwillig die boten in? Uitbuiting? Neeee hoor.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als je zo nodig het totaalplaatje wil, kijk dan aub niet alleen naar de slavenhandel. Amerika was daar op momenten nog veel erger in.

En de Nederlander is van nature een handelsman zoals ik al zei. Vandaag de dag loopt de handel hier een stuk eerlijker en beter, zeker vergeleken met Amerika.

Je vergeet ook, dat hadden jullie ook moeten weten, dat de VOC tijd meer dan 150 jaar geleden is.

Overigens moet ik wel zeggen dat die Balkenende opmerking verkeerd was.

Nu maar weer on topic? Ik moet EA gewoon niet zo. ;)

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja mooi verhaal allemaal, feit is is dat de Nederlanders jaren lang de wereld, en dan met name het oosten flink heeft genaaid en heeft leeggetrokken op zowel mensen als middelen.
    Daarnaast zeg je dat de Amerikanen veel erger dan wij waren, een keer raden welk land Kolonies had daar en daar flink wat slaven heeft afgezet.

En de Nederlander is niet van natura een handelsmens, dit is min of meer noodgedwongen omdat wij 0,0 kunnen verbouwen op eigen grond dus wel afhankelijk zijn van de handel.

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    best knap voor zo'n klein landje.

maar best lullig inderdaad. laat de mensen die al betaald hadden de functies/opties gewoon houden. en nieuwe gratis spelen moeten het maar doen met minder opties/functies. ik heb het gister weer opgestart en blij want ik zat vorige maand nog te twijfelen om het voor een maand te betalen. blij dat ik toch voor wow heb gekozen.
    toch blijf ik me afvragen waarom wow het wel lukt om mensen te krijgen/houden. swtor had standaard mooie opties, zoals je balken zelf verplaatsen, andere materialen laten verzamelen:lol:

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gaaf komt dit stukje historie ook naar voren in deze game?
    zo ja dan ga ik zeker ook maar eens beginnen!

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
  10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die balken kon je pas in patch 1.2(?) verplaatsen, daarvoor zat je vast aan 2 balken onder en 2 balken rechts en je kon niks van de hele UI verplaatsen.

SWTOR is een aantal maand te vroeg op de markt gekomen, als het bij het begin was zoals in patch 1.2 was het voor iedereen toegankelijker. Ook waren de raid instances zwaar bugged.

Trouwens ben ik de enige die je companion zwaar irrietant vond/vind?

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja was ik even vergeten. maar toch was het wel prettig.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee, ik vind hem ook irritant. Ik zie liever de bonus van die companions op mijn eigen char.

De companion die ik nog het ergst vind is die kut bot in je eigen spaceship die alles onderhoud. :emo:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een subscription hebt heb je wel alle gewone opties (en meer) lijkt me? Heb nog wat kaartjes.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, dan heb je alles. ;)

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de general chat mag geloven krijgen ex-subs vanaf volgende week hun balken gratis terug.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nu de rest nog en 500K credits op mijn main, 150K op mijn alt. :cool:

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat en hide headslot zou al heel fijn zijn.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze zullen wel te veel klachten gekregen hebben, en terecht ook.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies.

Dus mijn vraag aan anderen: Zijn jullie ook veel credits kwijt en willen jullie dat terug dankzij die patch? :x

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nog niet gespeeld :+

Deel Deze Pagina