1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik moet oppassen dat ik niet teveel geld uitgeef op die Cartel Market. :+
    Trooper level 42 weg gedaan na het verhaal te hebben uitgespeeld. Beetje een kut class, Jedi's spelen een stuk lekkerder dan die ranged classes. En waarom ik daar op level 42 nog eens achter kom? Omdat ik het meeste solo heb gedaan en het in een warzone of flashpoint beschamend is hoe snel je dood gaat. :lol: Moet er wel bij zeggen dat ik sinds februari ongeveer niet meer gespeeld heb. Moet straks naar die kut planeet Tarnis, waar ik meestal stop met alts, maar nu met mijn nieuwe main moet ik er wel doorheen. Wel leuk dat ze nu achievements in de game hebben.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Ik meet jullie wel tijdens de space battles in januari (of eerder). :cool:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    We zullen zien, want als het ook maar iets weg heeft van Ace Combat qua control en feelings, dan bezorg jij mij echt geen slechte K/D ratio. :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wat spelen Jedi classes toch heerlijk i.v.m. die ranged classes. Trooper is echt zwaar kut imo, blij dat ik me nu vooral met mijn Sentinel kan richten op de game. Heb de nodige perks en shit gekocht en meteen ook even wat credits, muhahaha. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Level 31, schiet lekker op met dat double XP weekend dat nog verlengt is ook. :9 Ga echt als boter door vijanden heen atm, mede door perks en door het feit dat ik hoger eindig qua level, dan het verhaal dat ik wil volgen. Altijd gunstig. Ga ook pas verder met een planeet als ik op het max level van die planeet zit. Maak voornamelijk gebruik van space missies, heroics en hier en daar een flashpoint, ook al moet je daar soms een uur op wachten. En heb een best goede build gevonden die lekker werkt. Kira doet ook goed haar best, haalt op bepaalde momenten net zoveel dps als ik en maait soms kleine groepjes vijanden in haar eentje neer. En Master Orgus is gewoon baas. :cool:

    Ik moet echt eens die films op Blu Ray aanschaffen. :eek:
     
  6. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heb het spel bij de realese toen gekocht maar is het nu nog steeds druk met spelers online ?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Ja, het is nog wel redelijk druk. Nu helemaal met Double XP weekend en de aankomende expansion.

    Op welke server speel jij trouwens, Yellow?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik speel op The Red Eclipse. Zit in een leuke guild en ben gewoon iets van 10 levels gestegen door die double XP. Waarom houden ze dat niet gewoon aan zeg? Het levelt zo stukken beter, zal niet zeggen sneller, maar wel beter. :eek:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Oh nice. Zelfde server dus. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wel republic kant hoor, mijn naam is Menora daar, main character. Voeg me gerust toe, ben vanavond en vannacht wel online. ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Galactic Starfighter geprobeerd. Dat is best een leuke expansion, krijg je aardig wat XP voor, alleen de controls vind ik tamelijk kut. Mooi extraatje om te levelen. :thumbs:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Kan je dat deel niet stiekem met een controller spelen?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Nee, denk het niet. Controls voelen echt aan als Muis, Toetsenbord combinatie. Het speelt alleen best verrot, deed met een beetje denken aan die Flight Sim die een launch game was op de 360, maar dan wel beter. Over G Fighter heette die geloof ik.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    En ik heb echt nog steeds moeite met levelen, vooral naar de hogere levels toe. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien moet ik meer gebruik maken van rested XP. Iemand die goede tips heeft wat betreft levelen???????

    Voor mij hadden ze die double XP periode wel zo mogen laten. Dat is prima in balans met het aantal XP wat je per level moet, vooral op de hogere levels. Nu lukt het me gewoon met moeite om de 40 te passeren, terwijl je dan nog 15 moet. :'-(
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga hem denk ik ook weer installeren. Maar nu ga ik dan Free to Play i.p.v subscription. Behoud ik wel gewoon mijn level 50 char? Of moet ik hiervoor een nieuw account maken?

    En kan ik dan levelen tot 55 of moet de expension gekocht worden?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Je level 50 hou je sowieso, <50 moet je regelmatig spelen anders wordt die verwijderd.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oh haha dan is mijn level 19 PVP mannetje weg:p Maar mooi dat mijn main er nog is. Is die expension ook gratis ? Kan hier niks van vinden? Dus tot 55 levele mogelijk gelijk in free to play?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Waar slaat dat nou weer op? Ik heb al een paar maanden niet meer gespeeld? Hoe kunnen ze het nou maken iets te verwijderen waarvoor je veel uren gespeeld hebt? :eek:
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mijn <50 zijn niet verwijderd. Game is helemaal klaar maar in game geeft hij nog aan op 99.99% te zitten.

    Heb mijn leven 50 character geactivate maar doet hij niet? Blijft zeggen not ready. You can play when the planet is completely loaded. Duurt nu al 1 uur. Terwijl een level 5 char van mij instant klaar was. Kan nergens een ticket aanmaken of wat dan ook wtf? Hoe kan ik nou spelen?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is al gelukt. Even met customer service gebeld. Hielpen me netjes. Spel ziet er toch vet uit maar snap er geen flikker meer van haha.
     

Deel Deze Pagina